manga_preview
Boruto TBV 08

Hlasování

Hlasování

Toto vlákno bylo vytvořeno abychom od vás měli zpětnou vazbu. Hlasování sice nejsou závazná (budou sloužit převážně pro náš přehled), ale budeme k nim z velké části přihlížet a odvolávat se na ně, s otázkami ohledně správy a užívání této sekce. Tedy budou mít váhu.


Tvorba hlasování
Hlasování zde budou vytvářet pouze moderátoři. Pokud by chtěl nějaký uživatel vytvořit speciální hlasování, stačí někomu ze správců napsat. Pokud se to bude týkat správy/užívání této sekce, tak se jistě bez problémů dohodneme.

Aktivní hlasování - Obecné
...

Aktivní hlasování - Naruto příběh
...

Stará hlasování (již nehlasujte)



Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Johanides
Vložil Johanides, So, 2013-09-21 11:36 | Ninja už: 4645 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

vzhľadom k tomu, že už aj anime je dosť dlho v 4. vojne, sú ešte posledné 2 ankety aktuálne?


Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2013-09-21 12:39 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Předposlední samozřejmě ne, poslední imho ještě ano. Jen je to anketa, v níž se většina vyjádřila na základě dnes již starých informací, tak bych ji mohl např. resetovat.

Podpis:

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Út, 2012-06-26 13:46 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Byla přidána 4 nová hlasování

- Která ze tří hlavních záporných postav vám připadá nejsilnější? (Kage Level)
- Získá v budoucnu Sasuke rinnegan evolucí EMS? (Naruto vs. Sasuke)
- Jaký styl boje vám vyhovuje nejvíc? (Zbraně & Jutsu)
- Který z pěti základních elementů máte nejraději? (Zbraně & Jutsu)

Diskutovat o těchto tématech můžete v příslušných vláknech.

Podpis: