manga_preview
Boruto TBV 08

Môj prerod z neandrtálca na kromaňonca ~(‾▿‾)~

Trochu krvi a upírích tesákov

nájdete v mojej úplne prvej sérii Zrodenie beštie (s pokračovaním v sériách Návrat beštie a Prekliatie beštie). Sú to poviedky plné OOC-nosti a vymyslených postáv, boja a nekonečného nabaľovania všetkého možného na pôvodne jednoduchú dejovú líniu...

Obsah:
V Konohe sa objaví na smrť vyhladovaná upírka, na ktorú nešťastnou náhodou narazí Naruto, ktorý sa práve vracia z vyčerpávajúcej misie. Upírka utíši svoj smäd jeho krvou a ako ,,bonus“ ho táto osamelá žena so zlomeným srdcom premení na ,,syna noci“.

A čo sa stane ďalej?

Naruto začne byť svetloplachý a obyčajné jedlo už jeho hlad nijako nezaženie. Začne sa meniť ako jeho telo, tak i jeho duša, a na povrch vypláva jeho zlá stránka, ktorá ho čoskoro celého pohltí. Stane sa z neho beštia, s ktorou si občas nevie poradiť ani jeho stvoriteľka.



Status: Ukončené

.
.
.

Moje poňatie NaruHina pairingu

môžete nájsť v sérii s názvom 1/2 Akuma. V tejto poviedke sa nachádzajú iba postavy z Naruto sveta a správajú sa približne tak, ako by sa v daných situáciách správať mali (IMHO). Táto poviedka nie je napísaná na štýl ,,milujem ťa, Naruto-kun - ja teba tiež, Hinata-chan", i keď bez istých citov by to nemohla byť NaruHina, že...

Prepisuje sa! (Taktiež nájdete na ff.net pod názvom "Akuma")

Obsah:
Hinata oklamala Naruta a otehotnela s ním. Naruto sa tak ocitol vo veľmi neľahkej situácii. Hinatu nemiluje, no fakt, že s ním čaká dieťa, už nijako nezmení. Musí sa s tým nejako vysporiadať.
To však ešte netuší, čo je jeho malé dieťatko zač...

Status: Znovu-začaté

.
.
.

Veľmi bujarý crossover

sa nachádza na inej stránke, no hádam nie je hriech ho tu spomenúť... Je to začatá sériovka s názvom Ultimate crossover - Súboj o prežitie, v ktorej vystupuje zopár známych a zopár menej známych postáv zo sveta anime, mangy, manhwy a tiež Harryho Pottera. Bude to akčné, občas humorné a občas aj nie - a čo je hlavné, budem sa čo najviac vyhýbať kadejakému pretváraniu postáv (Die, OOC-ness!)

Obsah:
Naruto a Tsunade sa prebudia na pláži jedného naoko opusteného ostrova - obklopení bandou čudákov, ktorých nikdy predtým nevideli. Čo je však horšie, akýsi čudesný hlas im krátko na to prezradí, že ich čaká veľký súboj... o prežitie.

P.S.: Ak si chcete prečítať túto poviedku, musíte sa tam najprv zaregistrovať...

Status: Začaté

.
.
.

Prečudesne prečudesná spoluautorka

s názvom Neprichádzame v míru je dávno začatý "humorný" či "na hlavu postavený" projekt, ktorý asi tak skoro neukončíme...

Obsah:
Naruta a Sasukeho uniesli! Kto? Ufóni! (Ja som vám to hovorila...)

Status: V stave dlhodobej hibernácie

.
.
.

Niečo z trochu iného súdku

môžete nájsť v mojej jednorázovke s názvom Z pohľadu nevinného.

Obsah:
Prečítajte si túto poviedku, ak chcete vedieť, ako vojnu prežíva

Status: Ukončené

.
.
.

Trochu rýmov

mám v dielku s názvom Balada o samovražednom cite.

Obsah:
Ako sa asi cíti Narutovo zlomené srdce v baladickom prevedení?

Status: Ukončené


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Út, 2012-07-17 21:18 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

zatiaľ som si od teba prečítal iba poviedku o upírovi narutovi ale úplne ma dostala . určite sa vrhnem aj na nejaké ďalšie tvoje výtvory a snáď ma chytia rovnako ak nie viac. vieš to dobre podať a ešte k tomu sa to aj celkom dobre číta. prajem hlavne dobre nápady a hlavne múzy .

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, Út, 2012-07-17 22:17 | Ninja už: 4921 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Som rada, že ťa zaujala. Ostatné poviedky sú na trochu iný súdok, ale možno cez leto napíšem nejakú krátku sériu alebo jednorázovku na podobný štýl, ako bola Beštia - niečo fantasy hororové. Tiež chcem ukončiť Akumu (tiež to malo byť viac-menej hororové, no zatiaľ to nič také nepripomína, hádam sa mi to podarí zmeniť). Možno by sa ti mohol páčiť ten crossover, na ktorom som síce trochu uviazla, no chcela by som na ňom popracovať.

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, St, 2012-07-18 21:33 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no tak určite si na teba trošku posvietim Smiling