manga_preview
Boruto TBV 09

Info a pravidlá - Dôkladne prečítať!

Slušnosť:

To obsahuje to, že v žiadnom z topicov sa nebudeme urážať, slovne napádať, provokovať a správať sa všemožne inak len nie ako inteligentné bytosti. Taktiež sa nebudú tolerovať "flame" komentáre. Každý máme svoj vlastný názor a môžeme ho adekvátnym spôsobom prezentovať. Ale tak isto ako máme právo sa prezentovať máme aj povinnosť rešpektovať názory iných. To ide ruku v ruke takže si to prosím uvedomte a správajte sa podľa toho.

Spam:

Existuje veľké množstvo prostriedkov na komunikáciu takže pokiaľ už diskusia prejde do súkromných účelov, alebo sa odkloní od témy daného topicu, tak sa prosím premiestnite tam (Icq, Skype, Irc, PM, Pokec...).

Komentáre:

1. Vecné: To znamená, že sa budú vzťahovať na dané téma. A budú mať aj nejakú tu výpovednú hodnotu.

2. Predmet: Ten, prosím, nevyplňujte, pretože sa vyplňuje automaticky podľa prvých pár slov z textu komentáru. Pokiaľ už ho vyplniť chcete, tak inteligentne.

3. Reakcia: Pokiaľ niekomu odpovedáte, použite k tomu určené tlačítko "Odpovědět". Zabránite tým dezorientácii, ktorá môže viesť až k mylnému priradeniu vašeho komentáru ako Spam a kedy sa následné vysvetľovanie môže zmeniť na flame.[/color]

4. Spôsob: Píšeme s aspoň miernou snahou dodržiavať správny pravopis, slovosled, interpunkčné znamienka, diakritiku (pokiaľ ju používate) a ŽIADEN CAPSLOCK! Zámerné poškodzovanie akéhokoľvek jazyka nemusí byť vždy kladne prijaté a preto si na to dávajte zvlášť pozor.

Príspevky:

1. Zakladé: Nikdo nezaloží novú tému (topic) bez vedomia a odsúhlasenia Editora sekcie . V takom prípade sa téma automaticky vymaže, a to bez vysvetľovania.

2. Návrhy: Pokiaľ niekto bude chcieť založiť novú tému, pošle jeho približnú podobu editorovi Sekcie pomocou súkromnej správy (PM). Ten rozhodne či daný topic schváli alebo nie (Táto časť sa ešte upraví, pretože dôjde k zmenám v systéme schvaľovania fór).

Špecifické fóra:

1. Súboje:
Odkaz: Souboje titánů
Všetky fóra týkajúce sa akýchkoľvek súbojov boli zrušené a nebudú sa ani vydávať. Boli nahradené a združené do tohto topicu: . Tento topic bude zastrešovať všetky súboje tipu Sasori vs Deidara, Naruto vs Sasuke, Pein vs Madara a pod...

2. Najsilnejší (osoba):
Odkaz: Najsilnejší (osoba)
Tento topic zahrňuje všetky ktoré sa týkali ankiet "najsilnejší" (čo sa týka postáv čili osôb). Jedná sa o fóra typu: Najsilnejšia Kunoichi, najsilnejší z Akatsuki, Najsilnejší obyvateľ konohy a pod... Netýka sa to neživých vecí: Jutsu, elementov a podobne.

3. Kto s kým?:
Odkaz: Lásky v Narutovi aneb Jak to s kým dopadne
V tomto topicu a budú riešiť všetky anime páry typu (Sasuke x Sakura, Naruto x Hinata a podobne...)Kto sa ku komu hodí, kto vám je viac sympatický a všetko ohľadom týchto vecí.

Zodpovedný editor:(Momentálne neobsadená pozícia - čoskoro bude ohlásená) - V prípade otázok, nejasností sa obracajte na mňa prostredníctvom PM. Tak isto pokiaľ sa jedná o nejaké nezrovnalosti ohľadom topicov v tejto sekcii.

Takisto vo všetkých topicoch sa bude udržiavať maximálny počet komentárov na hodnote 900 a to z dôvodu dohodnutia sa na tejto úrovni medzi všetkými editormi.

V prípade, že bude niekto bez odsúhlasenia opakovane odosielať novú tému aj po jeho predchádzajúcom zmazaní dostane napomenutie.
Tretie napomenutie znamená BAN.


Kategorie: