Které postavy vám bylo nejvíc líto?
Vložil Rinako Uke Sano, Út, 2010-07-20 13:05 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 24
Určitě jste měli oblíbenou v Narutovi nějakou postavu a pak...umřela. Zuřili jste a byli jste smutní. U koho když umíral se vám to stalo??
Kdybych na někoho zapoměla, řekněte mi! Mě nejvíc bylo líto Itachiho a Kimimara.
Nejvíce líto mi bylo asi Itachiho. Není sice pravda, že jsem pro něj truchlila nejvíce a byla z jeho smrti nejsmutnější (naopak jsem to přešla, na své poměry, docela s klidem), ale myslím si, že on byl jednou z postav, které si musely projít peklem a jejich ztráta se nedá ničím vyčíslit. Jsou tu ale samozřejmě i další, kterých mi bylo líto (a není jich málo)...
Ráda si kdykoli s kýmkoli pokecám o čemkoli ohledně Naruta.
Ne tak samozřejmě Neji, i když ten díl byl tak epický a Obito taková sv**ě, že to bylo prostě cool a nešlo se zlobit, spíš mě sralo, že to nebyla Sakura
Ale ze všeho nejvíc by si to u mě Kishi p****l, kdyby zabil Kakashiho. To by vážně podřízl větev pod sebou.
Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.
Kakuzu
Kšá.
Minata Kushiny
Když Konohu napadnul Pein a zabil Kakashiho (to jsem samozřejmě nevěděla že zase ožije) tak sem málem sekla s celým anime. Protože bez Kakashiho by to nešlo. A samozřejmě když umřel Obito, to mě vzalo nejvíc.
Jiraya, Minato&Kushina a Asuma (
Haku a Itachi..
no najviac my bolo smutno za Jiraiyom,Itachim a Kakashim aj ket bol neskôr oživeny Nagatom,Minato a kushina, sandaine hokageho
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
Itachi, Jiraiya, Asuma, Obito, Minato a Kushina, Třetí, a Gaara ale toho oživila babička Chio a to sem taky brečela jako u všech a taky Sasoriho je mi líto. A Konan a Nagato s Yahikem. Snad sem nikoho nezapoměla..
Itachi,Jiraiya,Obito,Kushina,Minato a Asuma...Prostě smutný...Skoro u každýho jsem se rozbrecela xD
Chtěla bych navštívit Konohu!
Chtěla bych potkat Naruta !
Chtěla bych zajít na velkou porci rámen!
Chtěla bych myslet že je to skutečnost!
Chtěla bych věřit že skutečnost není jen v realitě!
Chtěla bych rozumět japonsky!
Chtěla bych vědět kdy uhnout nepříteli!
A chtěla bych toho asi hodně xD Datttebayo!!
ITACHI
Všetky osobné starosti mi píšte PM ďakujem !!!
Konan revala som jak dieťa potom Jiraiya, Itachi, Kushina, Minato! Aj Obito všade som revala len nie pri Hakuovi
rozhodně Asuma a Konan
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
My Category: Pein-= click to take @ NerdTests.com =-
What Element Fits You Best?Hosted By theOtaku.com: Anime
Jste typ ISTJ
Písmeno I značí introvertního člověka, který se dokáže soustředit na maličkosti a hlavně na myšlenky a pocity. Nevyhledává tolik kontakt s okolím, který mu někdy může být i nepříjemný a raději poslouchá, než aby se zapojil do konverzace. Obvykle předem promyslí, co řekne, než aby ze sebe chrlil nesourodé informace.
Písmeno S znamená, že Vaše smysly upřednostňují fakta a současnou situaci. Jste více spřaženi se skutečností, raději věci používáte, než abyste se zabývali tím, proč a jak fungují.
Písmeno T charakterizuje člověka, který lépe pracuje s daty a čísly, než s pocity a lidmi. Tento typ bývá neústupný a neohleduplný. Myšlení dle něj vede k lepšímu řešení problémů a zakládá se na číslech, faktech a logice — pravdivý/nepravdivý, jestliže/pak.
Písmeno J znamená, že preferujete úsudek před vnímáním. Takový člověk inklinuje k postupným řešením a snaží se rychle věci dokončit. Rádi si plánujete.
Rozumní, neosobní, logičtí a v praktických věcech rozhodní. Málo empatičtí. Váží si tradic. Jsou trpěliví a spolehliví. Na svět pohlíží mechanicky, systematicky. Zaujatost pro důkladnost, detaily.
ISTJ - správce
Zastoupení v populaci: 7% (z toho 4,5% muži a 2,5% ženy)
Nejvýraznější vlastnost: svědomitost
Ideální kariéra: statistik, inženýr, správce, účetní, inspektor,
Slavné osobnosti: George Washington, Warren Buffett
Fiktivní postavy: Darth Vader (Star Wars), Leela (Futurama)
Stručný popis: zodpovědný, perfekcionista, uzavřený, nemá rád riskování, konzervativní, samotář, nerad se svěřuje
Správce má vždy přehled o systémech, společnostech a hierarchiích okolo něj. Rychle odhadne, co je podle aktuálně platného systému správný postup a co naopak ne. Rebelii jakéhokoliv druhu považují za špatný nápad. Pokud chce systém změnit, vyhledá klíčové role a do těch se snaží kariérním postupem dostat, což se mu dříve nebo později podaří. Na to, aby se dostal společensky tam, kam chce, nelituje času a námahy. Prohřešky proti pravidlům netoleruje a rád se drží nejrůznějších návodů, příruček a schémat.
Lidé tohoto typu se mohou zdát někdy až příliš uzavření a strnulí, ale jejich okolí se na ně může vždy spolehnout.
V mezilidských vztazích upřednostňují vycházet pokud možno s každým. http://testosobnosti.zarohem.cz/
co říct sedí to
Usínal jsem nudou když ten bicurious pansexuální transgender Haku umíral jako nějaká ubohá krysa.
A DĚKOVAL JSEM BOHU když naposledy vydechl ten starý nadrženec Jiraiya.
Jo a Obito a Asuma? Doslova jsem pukal smíchy.
Pokaždé když umře nějaká postava tak jen mávnu rukou. Už jsem si ji pětkrát vyhodil, jak moc je mi to vše volné.
,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko
Tohle ale neni téma "u čí smrti jste usínali", ani "která smrt vás nejvíc pobavila". Jestli takový potřebuješ, tak požádej moderátory o jeho založení. Tedy pokud ti to neni volný.
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
Neuvědomuješ si, co Asuma a Jiraiya udělali pro vesnici! Bojovali za ní, položili za ní život, pro své přátele, rodinu, celou vesnici! Nikdo by se tak nezachoval! Šli svou nindža cestou až do konce-ttebane arigato gozaimasu itadakimasu nee-chan san sama kun oiroke rasengan.
Ja som myslela, že bol Nagato vyziabnutý, lebo Konan nevedela variť.
~Jalapenos
po prvé-ty Hokage nie si,a po druhé-že to len deti plačú nad postavami ktoré zomrú??tak to sa ťa musím spýtať,kde žiješ??!!!moja mama tiež pozerá Naruta,a keď zomreli jej obľúbené postavy,tiež plakala!!!to môže predsa každý,komu je ľúto niekoho kto zomrel,aj keď je iba vymyslený...krom toho,Naruto nie je "pohádka-rozprávka",ale anime!
Nejvíce mi bylo líto obita (U toho jediného jsem brečel) a potom mi bylo hodně líto Asumi.........Prosím nezabíjte mě tu ale vůbec mi nebylo líto Hakua a Zabuzy
Přesně.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9tqhdM5ao1r5hylmo10_1280.jpg
Mno...
Líto mi bylo hlavně:Naruto to je jistý...
Hakua,Zabuzy a Itachiho...
Kushina a Minato...
A ještě Hinata vs Pein to mi jí bylo hóódně líto.. :DD
Fairy tail končí béhéhé
Haku , Jiraiya
Tento fanklub pojednáva o najlepšom shinobi všetkých čias...Minato Namikaze
(Konoha no Kiiroi Senkō)
Prečo byť jeho fanúšik?
-Patril medzi najrýchlejších ninjov na svete
-Obetoval sa pre svojho syna,pre Konohu a v podstate pre celý shinobi svet - Zapečatil Kyuubiho do Naruta aby mohol maskovanému ninjovi vzdorovať a zachránil svet
-Vytvoril Rasengan - silnú techniku úrovni A ktorá môže zabíjať
-Ako jeden z mála poranil Tobiho
-Dokázal premiestniť celého Kyuubiho - Čo je veľmi namáhavé a skoro nemožné
-Naučil sa pečatiace techniky Uzumaki klanu
-Preslávil sa svojím Hiraishin no Jutsu - Vďaka ktorému sa mohol teleportovať
-V 3.Shinobi vojne mali nepriateľský ninjovia po jeho spatrení okamžíte utiecť - Toto hovorí za všetko...
"Najdôležitejšia vec pre shinobiho je týmova spolupráca"-Minato Namikaze
Členovia:
realizeN - Premiér
Hikate - Asistentka Premiéra
Lee - Člen
_Annie-Hime_ - Člen
Kushina Uzumki - Člen
scorpio11550 - Člen
Akumi - Člen
Nefertid - Člen
Lorraine - Člen
konosuke44 - Člen
Ichiro Ookami - Člen
Oříšek Akinari Shobo - Člen
Kinji-sama - Člen
Martina-hor - Člen
TheYellowFlashCZ - Člen
Hoshiko Nanda - Člen
Tatsuki Fuushi - Člen
Sakura Sayuri Midori - Člen
Huligens-san - Člen
Ak chcete vstúpiť napíšte realizeNovi
Haku a Sasori T.T
Třetí Hokage,Itachi,Kushina,Minato,Obito,Nagato,Jiraiya
-jsi velký fanda páru Naru-Saku ? Přidej se.
Proč je zbožňujem ?:
-protož se k sobě hodí,jak vzhledem tak povahou.
-Sakura Naruta opravdu miluje a tím že ho bije mu chce pomoct né ublížit.
-Sakura není zlá a strašná jak si o ní hodně lidí myslí.
-no Naruto to je zlatíčko :3.
podmínky:
-mít rád pár Naru-Saku.
-mít rád Sakuru a Naruta Sticking out tongue.
-psát si s ostatními členy.
-posílat si navzájem obrázky a videa.
-šířit o tomto páru jen dobré věci.
a hlavně si o tomto páru skvěle popovídat.
pro vstoupení do klubu pište správkyni -Tatsuki-
členové:
Aideilisa,-Hinata-,naru-saku,Lorraine,Akuri Senju ALIAS HOKAGE,Konosuke,Hodzi,suzzana17,Mria,Lightning,gagar,kubiaxk,Drew_Mcintyre,Eliscape,Naruto - kun14,Sakura Sayuri Midori,susan711993,Uzumaki Konan,Seidara,Seo,Arina-chan,,Mayu-chan,Asari,Uzumaki Konan,Mardalerie,NaruSaku4Ever
Tak já teda:
1.Jiraiya
2.Asuma
3.Itachi
4.Obito
ř. Minato a Kushina
Já brečela pomalu u všeho
Katty-Hinata
1. itachi
2. orochimaru
3. haku
4. kushina
5. minato
6. chyio
Kushina,Minato,Rin,Obito,Itachi,Asuma,Haku,Zabuza a Gaara
V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012
Kushina a Minato. Kdykoli o nich slyším, vidím někde jejich obrázek nebo video s nimi, chce se mi brečet.
Ale které postavy je mi nejvíce líto? Jsou tři- Konan, Yahiko, Nagato. Ti tři si toho hodně prožili, měli to těžké. A když umíral Yahiko, u toho jsem bulela jak nikdy T_T
Konan a hlavne Itachiiiiiiiiiii T_T chudinka
Keď si mám vybrať jednu postavu tak to bude asi Nagato on si toho prežil veľa.
Keby som mohla vybrať viac postáv tak to bude aj Jiraiya a Yahiko proste som pri nich plakala jak malá decko a ešte keď na to zomrela Konan myslela som že neprestanem plakať
A potom Minato a Kushina to bolo hrozné vtedy som plakala tak že som z toho bola dehidrovaná
A presne aj Obito môj zlatý jak dal Kakashimu oko myslela som že umriem bolo to dosť smutné
Smrť je len začiatok. Ale až tej druhej kapitoly.