Sasuke a Sakura
Vložil URNA93, Pá, 2010-07-02 19:17 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 145
Tohle je obrázek pro Neko_Hachi k její FFce - odkaz: (https://konoha.cz/?q=node/80847)
Výsledek
Skóre: 8.7, Hlasů: 7
Tohle je obrázek pro Neko_Hachi k její FFce - odkaz: (https://konoha.cz/?q=node/80847)
no comment....10/10 **********
Maroš Kufa
,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...
Krásně vystínované, hezky nakreslené, no fakt, dá se tomu vůbec něco vytknout?No já myslím že ne xD jen ty Sasukeho vlasy mě trošku zarazily. Nebyl zrovna kadeřník ožralej?
Celkově to na mě působí...tak...mno...jak bych to jen řekla??
Nechme tak xD
SasuSaku nemusím, ale tohle je hezký ^^
Úplný súhlas nemám čo dodať.
8/10
Vrrr, hlupáku zbrklej *naštvaně se kouká*
Říkám, že ta povídka ještě není hotová a on to sem dá, no nic =.="
Musím uznat, čekala jsem nějaký odfláknutý blaf, ale fakt ses vyznamenal :)xD
Líbí se mi to, opravdu povedené
Ty Sakury prsty na té přední ruce jsou drobetk divné, ale neřeš
Je to fájne, dost krásný ^-^