manga_preview
Boruto TBV 08

Kde sehnat yukatu...

Všichni japanofilové určitě někdy zatoužili po krásné yukatě. Jenže sehnat skutečnou yukatu v ČR je celkem záhul.
Já jsem si nakonec objednala jednu přímo z Japonska. Pořídila jsem ji v internetovém obchodě YUKATA KIMONO MARKET SAKURA. Jsou super. Ceny jsou přijatelné. Nemají župany, ale skutečná kimona a yukaty (a to i pro kluky). Posílají to po celém světě (včetně expresem).
Vedoucí je moc milý a trpělivě se mnou diskutoval o všem s čím jsem potřebovala poradit.
Platit ovšem můžete jen pomocí paypalu, což je sice relativně bezpečné, ale asi to musíte domluvit s rodiči.
Tady je link.

http://www.kimono-yukata-market.com/

Samozřejmě můžete přidat i obchody co jste objevili vy.
Jsem docela zvědavá jaké s tím máte zkušenosti.

Abych vám to zjednodušila:
Yukata je delší a universální pro všechny. I já si jí musím zahýbat a to mám 175cm. Většině lidí musí stačit standardní velikost ale mají i větší velikosti a yukaty pro děti. Klíčový ale není věk ale velikost.
Všude píšou vhodné rozmezí výšky a velikost v palcích a stopách.
Tady je kalkulátor:

http://www.csgnetwork.com/csgcvtftin2cmeterscalc.html

A převod Kč na dolary

http://www.myczechrepublic.com/czech-currency-converter.php

Paypal je internetový účet pro každého kdo má e-mailovou adresu. Je to zabezpečené pomocí stejného systému jako český internetbanking (poznáte podle https místo http). Naplnit ho můžete x způsoby od převodu až po kreditku. Měnu vám vymění až tam a je dostupný i pro čr i když jen anglicky.


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele PrasteneAnimeLizatko
Vložil PrasteneAnimeLizatko, St, 2010-06-30 18:53 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

když sem klikla na ten odkaz tak se mi to okamžitě zalíbilo, jenomže nastaly problémy, 1.)nevim kolik to stojí v jejich měně, což znamená že nevim kolik by to stálo v Kč, 2,)prodávají to pouze do 10ti let a mě bude
20.července 13, a máma neví co je paypal Sad ale jinak bych hned jednu kupovala Laughing out loud

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, St, 2010-06-30 19:11 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Ty nemáš mobil? Určitě ano. ve většině mobilů je převod penež v aplikacích, žádný problém. Nebo se koukni na web, tam najdeš aktuální kurz a pak to spočteš na kalkulačce. (jinak, jeden dollar je zhruba 0,80828 eura )
Do desti let? Kdes to vzala, simtě? Yukaty jsou pro dospělé. Na těch obrázcích jsou přece samý dospělí!
A paypal je mám dojem jakýsi účet, přes který se v USA i jinde platí věci na internetu. Přesně nevím...
Takže - nejdřív zjišťovat, potom sí stěžovat na problémy! Laughing out loud