manga_preview
Boruto TBV 10

Minato in my dream

Minato in my dream

Doufám, že se Vám bude líbit všechny comenty a jakékoliv připomínky jsou vítané(pro zajímavost - stínování a všechno co kreslím jsem se naučil sám takže asi stínování nebude nic moc Sad )

Výsledek

++++++----
Skóre: 6.2, Hlasů: 9

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, So, 2010-07-03 16:24 | Ninja už: 5282 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

Tvar hlavy se mi vůbec nelíbí
Oči, obě dvě jsou jiné a nesymetrické
Jedno obočí je výš druhé níž
Nos je velký a divný
Ucho a čelenka, ty se moc nepovedli
Stínování je fajn
Dá se říct, že zbytek je fajne Eye-wink

Obrázek uživatele Nori-chan
Vložil Nori-chan, Ne, 2010-06-27 14:13 | Ninja už: 5213 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

I když já sama mám moc co komentovat (postřeh, tohle je ironie), tak mi přijde, že je škoda toho fota, ale nechci tu nikomu psát, ať si pořídí skener, jelikož ho sama nemám a vidím rudě, když u mých obrázků pořád někdo píše, že je nejlepší a jak hrozně fotím. A taky, i když všechny obrázky co tu mám nejsou dobré a momentálně se zlepšuju na obrázcích "do šuplíku", musím ti tu napsat, co jsem pochytila. A to, že se mi nelíbí ta čelenka, Minato má podivně tvarované a malé ucho, taky mi přijde až moc jemné stínování a ujišťuji tě, že se taky všechno učím sama, možná by to chtělo trochu přitlačit na tužku na jedné straně pláště, jakoby kam až světlo nedosáhne nebo třeba trochu vystínované záhyby na plášti, bude to vypadat reálnější, a už jenom maličkost a to, že mi v té mezeře pod uchem mezi špičkami vlasů chybí linie límce. Dávám 7.

Obrázek uživatele Tealer
Vložil Tealer, Ne, 2010-06-27 13:26 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Tak však každý nemá talent jak ty a taky mě to nikdo neukázal, jak se to dělá, takže jsem tohle všechno musel sám vyzkoušet ale i tak díky za comment.

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Ne, 2010-06-27 12:48 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

Ošklivé... špatná kvalita, špatné proporce, nijaké stínování... a přitom na stínování není nic těžkýho, nevim, co se na tom chcete všichni učit. Prostě někde tou tužkou přitlačim, někde povolim, fakt nechápu, co z toho děláte všichni za vědu...
Jinak, tahle předloha je stejně ohraná jako Michael Jackson v den výročí jeho smrti... nelíbí se mi to.. -_-"

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele Hoshiko Nanda
Vložil Hoshiko Nanda, Ne, 2010-06-27 12:17 | Ninja už: 5260 dní, Příspěvků: 1020 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Takže píšu, hrozná kavalita, a ten stůl by tam taky bejt nemusel.
Jinak není to špatnej obrázek. Je zajímavě nakreslenej.
Ta čelenka se ti vůbec nepovedla. To je pravda...
Máš pravdu, stínování není nic moc, ale jsi na dobré cestě. Sama bych to určitě nenakreslila líp. Takže jen tak dál. xD
Gertee-chan