manga_preview
Boruto TBV 07

Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto



Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto






Bakumatsu - poslední éra, kdy muži žili jako muži - pokládali svůj život a to, v co věří, do jediného úderu meče.


Doba, ve které ještě šlo věřit v tajemné zásahy vyšší moci a ve které svět potřeboval bojovníky, kteří by tuto moc dokázali porazit.

Blíží se konec šógunátu. Akizuki Youjirou - samurai s tajemným přízviskem Eien no Shikaku (Eternal Assassin) a posláním, na jehož konci je zničení Hasha no Kubi (Head of the Conqueror), předmětu, který se objeví vždy, když se blíží revoluce. Dostává se do Yokohamy, kde se setkává s divadelní skupinou Yuyama, kterou vede Yuyama Kakunojou, dívka, se kterou toho má Akizuki společného více, než se na první pohled zdá.

V neklidném období, kdy Japonskem zmítaly nepokoje a mnoho skupin se snažilo dostat se k moci, se hrdinové tohoto příběhu snaží naplnit svá poslání. Při tom se také zapletou do politických bojů, do kterých je vmanipuluje Ibaragi Soutetsu, autor divadelních her skupiny Yuyama.

Nebudu zde psát víc. Příběh je sám o sobě hodně složitý a spletený s historickými událostmi a postavami. V příběhu vystupují i samuraiové skupiny Shinsengumi a další skuteční podstatní aktéři tehdejšího japonského dění.

Na co bych vás ještě nalákala?
V tomhle anime se mi moc líbily souboje.
Nádherný opening a vůbec, po hudební stránce je celé anime opravdu velmi povedené.
Animace - nejsem odborník, ale líbila se mi.
Seiyuu
- Akizuki Youjirou - Daisuke Namikawa (jinak třeba Ulquiorra v Bleachi)
- Ibaragi Soutetsu - Kazuhiko Inoue (tak například Kakashi Hatake)
- Hijikata Toshizou - Noboyuki Hiyama (Ikkaku Madarame v Bleachi)
- Sakyonosuke Kanna - Kousuke Toriumi (Kiba Inuzuka)

Pár obrázků


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele pajcas
Vložil pajcas, Pá, 2010-08-20 08:53 | Ninja už: 5421 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Včera jsem se dodívala, a musím přiznat, že mě uchvátilo. Překrásná animace, kresba. To je první anime, kde jsem si všimla, že opravdu animují i stíny mraků. Scice jen v dramatických chvílích.
Normálně lituju, že vím jen tak málo o období Edo, a ještě víc, že nevím to co bych normálně mohla vědět, abych si ho ještě více vychutnala.