manga_preview
Boruto TBV 09

Shi-San 2010


Druhý ročník bude jen lepší v současné chvíli můžeme oficiálně prozradit, že se na akci už těší více než 50 účastníků.
Shi-San dostal novou podobu jak strukturální tak i programovou.
Můžeme vám slíbit, že tento ročník vás bude bavit od první minuty až do poslední.

Kdy: 3 – 6.7.2010
Kde: Praze

Čeká na vás:

Naruto Sekce:
Kdo z příznivců anime by neznal jeden z nejsledovanějších seriálů současnosti, ale pro pořádek, pro ty co ho náhodou neznají, jim ho trochu přiblížíme. Před dvanácti (respektive šestnácti) lety zaútočil na skrytou vesnici ninjů – Konohu (Listovou), devítiocasý liščí démon Kyuubi. Ten dokázal jediným švihem svých ocasů drtit hory a vyvolat tsunami. Zničil téměř celou vesnici, než jej jeden geniální shinobi - Čtvrtý Hokage, porazil. Avšak ani Čtvrtý Hokage nedokázal démona zabít, proto jej zapečetil do právě narozeného chlapce. Tím chlapcem byl Naruto.
Jak již napovídá název naší sekce, půjdeme se společně podívat po stopách mladého shinobi, který se nikdy nevzdává ve svém úsilí, nikdy nepřestává doufat v lepší zítřky a jde si vždy tvrdohlavě za svým snem, totiž stát se příštím držitelem titulu Hokage.
Proto se s námi ponořte do tohoto úžasného světa Naruta Uzumaki a jeho přátel. Můžete se těšit na pořádnou nálož anime u kterého si připomenete, to co už jste možná zapomněli, soutěží, které prověří vaše schopnosti, přednášek, kde se jistě dozvíte něco nového a diskuzí, kde se s námi budete moct podělit o své názory.
Myslíte, že něco tak skvělého nemůže být ani pravda? Není nic jednoduššího než přijít a přesvědčit se.
Tarhenia

Blech sekce:
Rádi by jsme Vás pozvali do naší sekce, která se bude zaměřovat výhradně na anime Bleach. Jistě všichni alespoň tušíte o co jde.
Celý příběh je o chlapci Ichigovi, který se snaží chránit svoje kamarády a celé město před Prázdnými (Hollows), kteří požírají lidské duše. Náhodou se z něho stane Shinigami (bůh smrti).
Úkol shinigamiů je chránit rovnováhu mezi dušemi. Ichigo je neohrožený a bere na sebe tíhu celého světa. Podaří se mu překonat všechny nástrahy a krutosti osudu?
Můžete se s námi nechat unášet při promítání anime, užívat si srandu při soutěžích o pěkné ceny, dozvědět se něco zajímavého při přednáškách a popustit uzdu při volné diskuzi na téma, které vás bude zajímat.
Nezbývá nic jiného než se zúčastnit. Tak proč se bát? Akce, kterou si budete do smrti pamatovat.
Tess

Game Line
Zvem vás do sekce, ve které nebude nouze o virtuální zábavu .
Jedná se o hry s Anime tématikou např. : Starcraft, Counter strike, atd. ve speciálním modu.
Nebudou chybět ani jine skákačky, či bojové hry z prostředí anime. Na pc lze i surfovat na internetu.
K dispozici bude:
DDR (Dance Dance Revolution), Playstation 2 s hrami např.: Naruto Uzumaki Chronicles atd., a počítače.
Můžete se těšit i na turnaje z anime světa!
Warmen

Japonská sekce:
Co si představíte pod pojmem Samurai?
Mnoho z vás si jistě představí neporazitelného hrdinu v lesklé zboji a s japonským mečem v ruce. Romantické prostředí, a tohoto hrdinu jak sám kvůli své lásce poráží celou armádu.
Tato představa je ale naprosto milná!
Chtěli by jste se dozvědět kdo to ve skutečnosti Samurajové byly, jak žili, jak bojovaly a pro co umíraly???
Pokud vás alespoň trochu zajímá tato legendární kasta bojovníků, tak neváhejte a navštivte naši sekci.
Sherman

Ostatní sekce

Ichirak sekce
V přípravě….

Knihovna
V přípravě…

Relax sekce
V přípravě….

Hlavní organizátoři akce:
Václav,Kakashi-san,(20let)- vasek2000@seznam.cz
Michal,Drak,(21let)- Blackdrake@seznam.cz
Pavel,Haku,(22let)- mono766@centrum.cz

Vyšší organizátoři
především šéfové jednotlivých sekcí a bloků.
Warmen,Sherman,Tess,Aurena,Tarhenia

Organizátoři

Organizátoři a lidé, kteří mají na bedrech odpovědnost za dílčí části Shi-Sanu.
Rukia,Matrix,Haschiko,Kid buu, Ishata no Kono, Len

Výpomoc:
Yondýs, Kaktusáček

Cena:
Cena vstupného je 200 Kč
Pokud se rozhodnete být přes noc tak k této ceně přičtěte 50 Kč za každou noc,
tzn. 1noc=250 Kč , 2noci=300 Kč, 3noci=350 Kč
Prvních 50 zplacených účastníků dostane dárkový kupón v hodnotě 100 Kč do obchodu CosplayShop.cz !!!!!

Pravidla:
Pro zajištění bezpečnosti a hladkého průběhu Shi-San 2010 bylo nutné určit několik pravidel.
Povinností každého návštěvníka je dodržovat je.
V případě jejich hrubého porušení bude hříšník vyloučen z akce a to bez jakéhokoliv nároku na vrácení vstupného.

Tím, že si zakoupíte vstupenku a vejdete na akci dáváte souhlas s pravidly a s tím, že je budete dodržovat. Pokud máte v plánu pravidla Shi-San 2010 porušovat, důrazně vás žádáme NEJEZDĚTE. Nestojíme o vás.
Ušetříte nám spoustu nepříjemností spojených s vyhazováním či řešením problémových jedinců. Předem děkujeme.

Pravidla:

1) Přečíst si všechna pravidla!
2) Je zakázáno konzumovat a přechovávat jakékoliv alkoholické nápoje, kouřit v areálu
a/nebo užívat toxické či návykové látky.
3) Účastníci jsou povinni dodržovat pravidla slušného chování.
4) Je zakázáno vodit do areálů jakákoliv zvířata.
5) Spát se smí pouze v prostorách k tomu vyhrazených.
6) Je zakázáno ničit jakýkoliv majetek, v budově i v okolí budovy.
7) ORGANIZÁTOR má vždy pravdu, řiďte se proto podle toho.
8) Je zakázáno jakkoliv manipulovat s technikou Shi-Sanu bez patřičného svolení.
9) Nadávky a narážky ve spojitosti s nějakým zvířátkem(slepice,vul,prase,krava atd) na organizátory nebudou tolerovány.
10) Vyhrazujeme si právo přidat pravidla, pakliže to bude nezbytně nutné.

Dodatek:
Zásady slušného chování obsahují zbylé dodatky, které nebyly vyjmenovány.
Kdo tyto zásady NEZNÁ, tak by se měl, v jeho vlastním zájmu, co nejdříve s nimi seznámit!.
Učastníkům kterým nebylo 15 let donesou potvrzení od rodičů, že o akci vědí a byli obeznámeni s pravidly.
Forumulář stáhnete zde

Rady:
• Dodržujte pravidla!
• Buďte ohleduplní k ostatním.
• Hlavně jezte !!! Pohled jaký obdržíte od organizátora , když mu řeknete měl jsem jeden rohlik žvejku a bonbon nebude zrovna nadšený. Protože 3 dny bez vody je o život.
•Myslete na své zdraví!!
•Zakaz ucpávání záchodů toaletnim papírem , mějte prosím ohled na lidi kteří by si rádi odskočili na toaletu. A my nemáme tolik času abychom záchod prošťuchovali a nebo zas tolik toaleťaku aby se mohlo takto plýtvat. Jestliže tak budete činit tak záchody uzavřeme v lepším případě budete chodit na wc s dozorem!!

Registrovat se můžete zde:

http://www.shi-san.ic.cz/regist.php

Vídea k sekcím naleznete zde:
http://´http://www.shi-san.ic.cz/videa.html

Více informací naleznete na našich stránkách nebo na forum.

http://www.shi-san.ic.cz/
http://shi-san.forum.st/

Partner akce je CosplayShop.cz

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Juri no Kono
Vložil Juri no Kono, Pá, 2010-04-09 16:58 | Ninja už: 5164 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Hi, I would like to ask whether there will be someone to speak English, Russian, fransouzsky, Spanish or Italian?? Because they would not like to come there with me and no one spoke.Laughing out loud Because I do not know much Czech. Thank you for your reply.

http://aapt.blog.cz/ náš nový web v rekonstrukci
http://www.youtube.com/watch?v=oji3cvfJzXo Arigatooooooo Muf.........
http://anime-prague-team.webnode.cz/
http://www.shi-san.ic.cz/
http://www.cosplayshop.cz/

Vedu cosplay tým v Praze takže jestli má někdo zájem se přidat tak mi
napište soukromkou...

http://147.32.8.168/?q=node/77079 náš fan-klub, prosím přidejte se a podpořte nás- All Anime Prague Team (AAPT)