manga_preview
Boruto TBV 09

Váš idol, váš vzor

*doufá, že tu takové téma ještě není -.-"*
Naruto je prostě závislost, a někteří z nás se již srostli s Naruto světem ( Laughing out loud ) a tak by mě zajímalo, jestli jste si v Narutovi našli takový svůj vzor, idol, někoho v jehož stopách byste chtěli jít nebo být jako on...
Myšleno třeba vlastnostmi, stylem mluvy, vzhledem... etc Smiling

Já teda musím říct, že mým vzorem je Hinata, protože ona je tichoučká, kdežto já jsem hlučná a místy drzá... Chtěla bych zkrotnout jako ona, protože občas mi to leze na nervy... xD
EDIT: tak mi bylo řečeno, že jsem tichá až moc ^^"

Pište pište, kdo je váš vzor a proč jím je Eye-wink
Osoby jak z Naruta, tak z jiných Anime a i né z anime ^^... Ale spíš z toho Naruta Laughing out loud


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kotoamatsukami
Vložil Kotoamatsukami, Pá, 2011-12-30 01:07 | Ninja už: 4543 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Rozhodně Tobi.. Jeho schopnost manipulovat s lidmi. Nechat je dělat vše, co by jemu samotnému zabralo hodně času. Navíc se mi líbí, jak dokáže být klidný při jakémkoliv boji. I když ho Minato zbavil ovládání Kurami.. "No co, vyjde to příště". Ale co se mi na něj líbí nejvíc - namyšlenost.

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Čt, 2011-12-29 23:17 | Ninja už: 5269 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

Naruto - proste nikdy sa nevzda a na priatelov neda dopustit Smiling
Minato - dokonaly takmer vo vsetkych ohladoch Laughing out loud
Itachi - milujuci brat ,skvely shinobi , aj po tom vsetkom ... on si smrt nezasluzil!

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Kyuzo
Vložil Kyuzo, Po, 2011-12-26 18:57 | Ninja už: 4690 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Jednoznačne Shikamaru. Samozrejme aj kvôli inteligencii, charizme a obetavosti, napriek tomu aký vie byť lenivec, ale tie jeho slová... "Sometimes I wish I was a cloud, so I can drfit along all day" ... ako mi len nemôže byť idolom :*

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Ne, 2011-12-25 23:16 | Ninja už: 4840 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Samozrejme že Minato lebo je žltý blesk Laughing out loud

Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, Ne, 2011-12-25 23:24 | Ninja už: 4647 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan

--> lebo bol silný, uznávaný, charizmatický, dobrosrdečný, známy, obetavý, mocný vodca, rýchli, vedel sa pohotovo a správne rozhodnúť, dbal o dobro Konohy a bol samozrejme.. krásny Smiling

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Po, 2011-12-26 17:58 | Ninja už: 4840 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

tak nejak Laughing out loud

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-12-26 01:08 | Ninja už: 4546 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Bol to proste frajer Kakashi YES Laughing out loud

Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, Po, 2011-12-26 18:09 | Ninja už: 4647 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan

A bodaj by 'obživl'... práve som si uvedomila, že predbehol Gaaru v mojej stupnici najobľúbenejších postáv.. Smiling

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, Čt, 2011-12-29 22:53 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

A navíc je prostě dokonalý xDDD ^.^

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, Čt, 2011-12-29 23:05 | Ninja už: 4647 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan

Odpáľ, je môj! Laughing out loud

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, Čt, 2011-12-29 23:12 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

Hele já jsem tu druhá Kushina! Sticking out tongue

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, Čt, 2011-12-29 23:25 | Ninja už: 4647 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan

hmm.. máš červené vlasy? Ak nie tak dovi Laughing out loud

Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, Ne, 2011-12-25 23:49 | Ninja už: 4647 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan

nikto v anime nieje natoľko dokonalý vo všetkých smeroch, že by som chcela byť ako on.. ale určité vlastnosti určitých ľudí by mi bodli..
- rozhodne Kakashiho umiernenosť a pokojnosť, resp. nenechať sa ničí zbytočne vyprovokovať.. rovnako aj u Gaaru (rozvážnosť sa vždycky hodí).. Leeho zanietenosť a tvrdá práca (lebo ja naopak skôr ovplývam Shikamarovou lenivosťou).. Nejiho prirodzený talent/ genialita.. Akamaru (toho by som chcela celého, verný priateľ vždy príde vhod).. Sakurin rešpekt od ostatných (mlátička sa nezaprie) - poprípade skôr Orochimarov/Madarov rešpekt (aby si ostatní zbytočne nedovoľovali).. Narutova odvaha.. Shikamarova inteligencia.. Tobiho schopnosť vyprovokovať všetko živé.. Suigetsuova nadnesenosť (no nie čistá ľahkovážnosť, nemať vo zvyku niečo podceňovať).. Ten, kto to prečítal až sem má u mňa z koláča dieru II. Eye-wink

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, So, 2011-12-24 22:04 | Ninja už: 4595 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Naruto je můj vzor, protože i když si z něj lidi udělali vyvrhela a odmítali ho, tak se nevzdal a šel dál až tam kde je. Je energický a nikdy nebere svoje slova zpět a já sem obyč. srab. Proto chci být jako on, a to co si prožíval v dětství jam mám teď.

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele 11katka55_Q
Vložil 11katka55_Q, So, 2011-12-24 21:47 | Ninja už: 5174 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Recepční v lázních

Jedine Itachi, aj keď si to viacerí nemyslia prežil si peklo, a nepodlahol temnote ak keď mohol, on ostal dobrím.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2011-12-25 00:44 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Zdá se, že definice slova "dobro" je opravdu široká. Vrah vlastní rodiny je považován za dobrého. Učel světí prostředky? Takových už bylo a platí (zejména v reálném světě), že cesta do pekel bývá dlážděna "dobrými úmysli". Pro mě je Itachi vrah, to je základ a dál není co řešit. Všechno ostatní je už o tom, zda považuješ "ochranu Konohy" za dostatečně ospravedlňující motiv pro masovou vraždu. Já ne. Někdo jiný (asi ty) ano. Nemyslím si, že vraždu lze ospravedlnit, aspoň ne takovou a už vůbec ne masovou (což masakr klanu Uchiha byl).

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2011-12-25 12:19 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Ano, Itachi byl vrah nehorázného kalibru, ale...

Uchihové byli velkým problémem.
Kdyby nebyli vyvražděbni, tak by to vedlo k vnitřní válce v Konoze. A ať by vyhráli, nebo ne, tak by to vedlo k rozvratu Listové a následně i Země Ohně. A pochybuji, že by Země Blesku, Větru, nebo Země Země zůstaly jen jako diváci. Na 100% by zaútočily, aby získaly větší území. A to by vedlo k 4. shinobi války. A oslabená Země Ohně by byla zničena.

A samotný příběh Naruta by šel do kytek.

Netvrdím, že to bylo správné, spíš to bylo nejmenší ze zel.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2011-12-25 13:15 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nejmenší zlo je přesto zlo. Nevidím v tom rozdíl. Uchihové mohli srazit Konohu na kolena a ostatní vesnice by zničili Zemi Ohně (obsadili by jí či tak něco). Uchihové by následně byli přijati (jako hrdinové a spojenci) do jiné vesnice (či by jim bylo dáno jejich vlastní území) a měli by konečně klid. Otroctví Uchihů by skončilo.

Btw... však ano, já chci vidět Konohu a Zemi Ohně v troskách MUHEHEHE... Uchiha Hatred Rulezz Laughing out loud

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2011-12-25 14:37 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Spolu s Konohou a Zemí Ohně by zmizeli i Uchihové.

Opravdu si myslíš, že by nějaká jiná vesnice přijala de facto 'zrádce', kteří zničili svou vesnici i zemi?

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2011-12-25 18:21 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nemyslím si to, pád Uchihů nebyl vázán na pád Konohy. Mohli klidně fungovat na "svém panství", které v minulosti (v klanových válkách) měli, nebo by se mohli přidat k Oblačné (jediná shinobi vesnice, kterou jakž takž respektuju bo si na nic nehraje). Kdo ví. Nevíš to ani ty, ani já.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2011-12-25 18:38 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Určitá pravděpodobnost tu je.

Mohli by si založit vlastní vesnici, ale bylo by jich hrozně málo, protože by jich mnoho zemřelo během převratu. Bylo by to pro ně krušnější období, než během války se Senju.

A o spojení s Mračnou velice pochybuji, protože A-san netoleruje zrádce a ani ty, kteří se zrádci spolupracují.

Ale kdo ví...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2011-12-25 22:27 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

...je jedno, že by jich bylo málo, ale byli by KONEČNĚ svobodní a nebyli to otroci, hlídací pejsci senjů a pokoření ubožáci. To je cennější než cokoliv jiného.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2011-12-25 22:39 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Není to jedno.

Možná by byli svobodní, ale ne na moc dlouho. Byli by zranitelní. Každý klan, každá vesnice a každá země by si chtěla zapsat na svou černou listinu zničených klanů klan Uchiha.

Bylo by to takové pokušení, že by prostě nemohli odolat.
Pochop, jak by to znělo, kdyby někdo o sobě mohl prohlásit: "Vyvraždil jsem klan Uchiha. Ano, ten velký klan, který válčil se Senju. Ten velký klan, který stál na zrodu Konohy. Ten velký klan, kterému se podařilo také zničit Konohu. Ten velký klan pyšnící se Sharinganem, téměř neporazitelným Doujutsu, ovládajícím nejsilnější Genjutsu, kopírující Ninjutsu a předvídající Taijutsu. S možností vylepšení na Mangekyou a Fuumetsu Mangekyou Sharingan, kterým si zpřístupní Susanoo, Tsukuyomi, Amaterasu a Izanagi.".

Byli by svobodní, ale pod neustálým nátlakem zvenčí. A to by už tak oslabený klan zničilo. A ano, i tak by se měli lépe, než kdyby byli vyvraždění stejně jako v Manze a Anime, i když by pro ně také nečekala zářná budoucnost.

Ale také musím přiznat, že i kdyby se ocitli v takovéto pozici, tak bych i tak byl rád členem klanu. Už jen pro ten pocit vlastnit Sharingan Evil Evil

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2011-12-25 22:54 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Po pádu Konohy by už byl klid. Zlo by bylo smeteno ze světa (Senju, Ohnivá vůle, Konoha a Země ohně) a tím pádem by zbylo "méně nepřátel". Uchihové jako takoví byli silní sami o sobě dost, aby si mohli dovolit vést nezávislou politiku. A i kdyby byli nakonec zničeni... tak je lepší padnout v boji jako válečník, než jako prase na porážce (masakr klanu) nebo být zdegenerován jako loutka proradných Senjů.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2011-12-25 23:07 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak s tím souhlasím. Padnout v boji je pro shinobiho poctou.

Ale nemyslím si, že by po zničení Konohy byl klid. Přece jen je stanovena jako nejsilnější a nejstarší ze skrytých vesnic, takže by to mohlo vést k několika závěrům:

1) Válka všichni proti Uchihům jako zrádcům Listové a taky, aby vesnice potlačily podobné radikály uvnitř nich samotných. Protože by se některé klany mohly nechat inspirovat od Uchihů. Řekněme si na rovinu, Uchihové určitě nebyli jediný utlačovaný klan.

2) Vnitřní rozvraty v ostatních skrytých vesnicích. Jiné klany by se inspirovaly a provedly své tahy dříve, než by představitelé vesnic dokázali reagovat. Následek by byl kompletní zničení systému shinobi vesnic.

3) Rozvraty jen v některých vesnicích. A to by mělo za následek, že by zbyla jedna jediná (nebo dvě, či tři...) přeživší shinobi vesnice, které by si za pomoci války rozdělily území těch zemí, kde by skryté vesnice podlehly převratům.

4) Válka o Zemi Ohně(tu jsem zmínil už výše, ale stále sem patří). Země Ohně by byla zpustošena jako kdysi Země Deště. Ale to by mohla být i příležitost pro Uchihy, kteří by se na kratší dobu vytratili ze scény, aby nabrali síly. A nakonec ve chvíli, kdy by byli vesnice vyčerpané válkou, by Uchihové mohli udeřit, získat jejich území a vytvořit si své Uchihovské impérium(ať žijí Hvězdné Války!). A nakonec jako třešničku na dortu, by si postavili Hvězdu Smrti, ale to už plácám.

Obrázek uživatele Deam
Vložil Deam, Ne, 2011-12-25 23:07 | Ninja už: 5240 dní, Příspěvků: 339 | Autor je: Prostý občan

Jo. Jenže by mě zajímalo, když Itachi sám dokázal vyvraždit klan, jak by mohli uchihové porazit takového Jiraiyu ( který by pomohl konoze, bez pochyby), kterej při nejmenším je stejně silný jako Itachi. Sarutobi přes svůj věk neni nijak slabej. + mají mistra stratéga Shikaka + hyuuga. I kdyby se pokusily o převrat, vážně pochybuju , že by jim to vyšlo. Hyuugové taky nejsou slaboši.

"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2011-12-25 23:14 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Jiraiya v té době byl na cestách a než by se dokázal vrátit, už by mohlo být i po všem.

Shikaku je úžasný stratég, ale jednou z hlavních zásad při válce je odstranit ´mozek´ nepřítele, takže by Uchihové s velkou pravděpodobností šli po něm, aby nemohl poskytovat rady.

Hiruzen by dokázal bránit Listovou, ale jak dlouho?... Přece jen si řekněme, že s věkem i u ninjů odchází síla(až na takové experimentátory jako byl Kakuzu).

Klan Hyuuga se drží mimo války, i když v téhle by zřejmě hrál hlavní roli. Ale problémem je, že Hyuugovci jsou přes boj na blízko. A když máš nepřítele, co je schopen útočit z jakékoliv vzdálenosti, tak si jemně nahranej.

A zapomněl si ještě zmínit Inoichiho a Chouzu(trio Ino-Shika-Cho). Ale ti by podle mě proti Uchihům dlouho nevydrželi.

A Itachi zaútočil úlisně. V podvečer, nikdo to nečekal a většina členů netušila, že je Itachi špeh(jestli to věděl vůbec někdo). Byla to čistá eliminace, poprava. A taky Itachi měl Mangekyou, na to nezapomínej.

Obrázek uživatele DarckDewy
Vložil DarckDewy, St, 2012-04-25 18:28 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud ale když se to tak vezme tak by se uchihové vraždili navzájem. Teda většina. Jelikož by chtěli MS a většina lidí má nejlepší přátele uvnitř klanu. (pokaď je klan velký což uchihové byli) .

Kdo něvěří v Shikamara ten nevěří v mozek Laughing out loud

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2011-12-25 11:51 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Máš pravdu, ale v tomhle případě ta definice úplně neplatí.
Přece šlo o to, jestli bude klan Uchiha vyvražděn v několika hodinách, nebo jestli bude vyvražděn dejme tomu do několika měsíců. Kdyby je nepovraždil Itachi, tak by to udělal někdo jiný a i kdyby došlo k válce, tak by nakonec Uchihové všichni padli, protože nevěřím, že by mohli vyhrát. A vzali by s sebou nejspíš spoustu dalších.
Takže Itachi nebyl jen před volbou, jestli zničit klan nebo vesnici. On věděl, že klan tak jako tak musí být vymýcen. Takže on zvolil tu nejméně destruktivní cestu a navíc do toho nezatáhl nikoho jiného, takže vlastně zachoval mír.

Shrnutí: klan Uchiha musel být vyvražděn a Itachi mohl rozhodnout jen kdy to bude a jakým způsobem. Je to sice vrah a masový vrah, ale on v podstatě neměl volbu.
Mimochodem použití atomové bomby byla taky masová vražda a přitom to bylo polovinou světa oslavováno jako vítězství....

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2011-12-25 12:12 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nikde není psáno, že Uchihové by byli nevyhnutelně poraženi. Itachi mohl sílu svého MS použít proti Danzovi a spol. To je prostě spekulace. Nicméně když jsi zmínil atomovou bombu tak rovnou říkám - útok na Hiroshimu a Nagasaki byla masová vražda (stejně jako bombardování měst Británie či později Německa a dalších zemí) srovnatelná s holokaustem (nicméně z jistých důvodů mezi holocaust a bombardování nekladu rovnítko, přeci jen jistý rozdíl tam je). Já prostě vraždy neuznávám na žádný pád a v žádném případě.