manga_preview
Boruto TBV 07

FF by Namikaze_Naruto


Fan Fiction by Namikaze_Naruto

Nakoľko posledné dva roky som nemal absolútne čas venovať sa poviedkam z dôvodu rôznych povinností, by som rád upozornil že keď si nájdem čas tak sem niečo nahodím. Síce ntb v ktorom som mal všetky rozpísané príbehy skončil upražený a bol čas keď už neboli ani nápady. Uvidíme ako sa mi podarí do toho všetkého znova vrátiť.

Takže tu je niekoľko poviedok napísaných mnou, ako už isto niektorý z vás vedia o aké články ide a aj to že dlho nevyšla žiadna nová časť. Toto sa pokúsim napraviť a chcel by som znova začať písať pokračovania na moje poviedky, najme pre ľudí ktorým sa páčili. Predsalen si to zaslúžia, všetkým čo to čítali a budú aj čítať v budúcnosti Ďakujem.

Najväčší problém v tom písať poviedky je to že keď ich človek píše dlhšie tak už zabúda na niektoré postavy, alebo v inom prípade ich úplne premenuje. O to tažšie je to keď je tých poviedok viac. Tak dúfam že mi nejaké tie preklepy a omyli v týchto FF odpustíte a keď náhodou si nejaký všimnete mi dáte vedieť.


Plánované vydanie:

Naruto sensei - Naruto Sensei 4 – Prvá misia

Minatov Život -

Narutova nová nádej - Narutova nová Nádej – 01 – Organizácia Unmei

Naruto Krôčik k Hokagemu -

OZNAM:Po dlhej dobe vyšla nová časť Narutova nová nádej. Zatiaľ sa na ostatných príbehoch pracuje, uvidíme ako to pôjde. Lebo skutčne toho času nie je veľa a tak by som vás chcel poprosiť o trpezlivosť a však tý čo majú nejaké dobré nápady, alebo by chceli na niečom spolupracovať dajte vedieť. Aspoň to pôjde rýchlejšie a pravdepodobnejšie to bude aj lepšie. Tak kto by sa chcel pridať alebo nejak prispieť k tvorbe týchto poviedok tak nech ma kontaktuje internou poštou na stranke.


Fan-Fiction:




Naruto krôčik k Hokagemu:

Tento príbeh sa odohráva 6 rokov po Shippudene, čiže Naruto ma už 23 rokov. Dozvedá sa veľa nových vecí, ako o svojom otcovi tak aj o sebe. Konečne si všíma že ho Hinata miluje a dá sa s ňou aj dokopy. Po tom čo sa stane hokage vyhlási znovuzaloženie klanu Namikaze. Jeho ťažká robota ako Hokage ešte len začína po pri tom musí stíhať aj cvičiť svoj vlastný tým zložený zo štyroch geninov. Z toho jednu z geninov nachádza na svojej misii tesne pred inalguráciou na Hokageho.

Celkovo prvý môj príbeh, ktorý zo začiatku vyzeral čudne keď som ho písal, ale mal celkom dobrý ohlas tak som v ňom pokračoval a uvidíme až kam to dotiahne.

Priemerne tento príbeh podľa hodnotení číta: 26 ľudí a celková známka je: 4,88 čo nieje tak zlé a som rád že sa vám to páči.

Časti:
Naruto - Krôčik k Hokagemu 1 - Začiatok
Naruto - Krôčik k Hokagemu 2 - Nové Jutsu
Naruto - Krôčik k Hokagemu 3 - Misia začína
Naruto - Krôčik k Hokagemu 4 - Nový člen
Naruto - Krôčik k Hokagemu 5 - Hokage a Jeho Študenti
Naruto - Krôčik k Hokagemu 6 - Tréning a začiatok úradovania
Naruto – Krôčik k Hokagemu 7 - Rokudaime ma problém
Naruto - Krôčik k Hokagemu 8 – Prekvapenie
Naruto - Krôčik k Hokagemu 9 – Spoznanie Ayumi
Naruto - Krôčik k Hokagemu 10 - Spolupráca




Naruto Sensei:

Príbeh sa odohráva v dobe keď Naruto úspešne zložil skúšky a Tsunade mu pridelila tým ktorý má viesť. Je to cca 15 rokov po Shippudene. Čiže, pomaly už má každý vlastný tým plný Geninov. Narutovi pripadli traja: Hyuuga Kaori dcéra Hyuuga Nejiho a Tenten, Sarutobi Sumaru syn Asumy a Kurenaj a Namikaze Misumi syn Uzumaki Naruta a Hyuuga Hinaty. Tak to by bolo zloženie týmu. Ako sa to celé vyvinie a čo sa stane sa dozviete v príbehu. Boli na to dobré ohlasy tak dúfam že sa vám budú páčiť aj ostatné časti.

Priemerne tento príbeh podľa hodnotení číta: 24 ľudí a celková známka je: 4,65 no mám na čom zapracovať ale aj tak som rád že sa vám to páči.

Časti:
Naruto Sensei 1 - Prolog
Naruto Sensei 2 - Tréning
Naruto Sensei 3 – Staré spomienky
Naruto Sensei 4 – Prvá misia


Odohráva sa v čase keď bol Minato ešte ako Jirayov učeň, po tom ako mu zabili celý tým v nepodarenej misii. Jeho pretĺkanie sa životom po tejto udalosti bolo veľmi ťažké a tak mal misie ako jedinec. Keďže sa chílilo k vojne shinobi, sandaime ho pridelil do nekompletného týmu s Jirayom ako senseiom a ďalšími dvoma Geninmi Hiraga Kazuma a Hyuuga Suzu. Tento dej ako už názov napovedá sa bude zaoberať životom Yondaime Hokageho od Chunina až po zapečatenie líšky takže dá sa povedať že to bude dlhé čítanie. Dúfam že sa vám to bude páčiť.

Priemerne tento príbeh podľa hodnotení číta: 9 ľudí a celková známka je: 4,66 tak v tomto prípade neviem či má význam s týmto dielom pokračovať ale urobím ešte zopár častí a keď to nepomôže tak to asi ukončím ale som rád že to aspoň niekto číta.

Časti:
Minatov Život - 01 - Začínať odznova
Minatov Život - 02 - Nezvratná minulosť
Minatov život - 03 - Prepad


Dej sa odohráva 10 rokov po ukončení bojov s Akatsuki, niektorý z nich ešte stále žijú, ale sú vyhnaný a hľadaný v celom svete shinobi, takže ostávaju prevažne len v úkrytoch. Naruto odišiel z Konohy po smrti Sasukeho a niektorých jeho priateľov a potuluje sa po svete. Počas toho píše knihu Príbehy 4 vojny Shinobi. Pred ukončením knihy sa stretáva s malým chlapcom menom Yosuke, ktorému bola celá rodina vyvraždená a chce sa pomstiť. Z toho ho odhovorí Naruto pod zámienkou že ho bude učiť ako sa stať Shinobi, jeho jedina podmienka je aby zabudol na pomstu. Jediný s ktorým je v spojení je Gaara alebo Kazekage. Terajším Hokage je Hatake Kakashi, ktorý o ňom nič nevie odkedy zmizol z dediny. Vyslal kvôli nemu niekoľko členov ANBU, aby ho našli a priviedli naspäť. Ale za 10 rokov sa to žiadnemu nepodarilo.

Čo sa stane a aké nástrahy čakajú Naruta a jeho učňa Yosukeho sa dozviete v tejto poviedke.

Priemerne tento príbeh podľa hodnotení číta: 18,5 ľudí a celková známka je: 5 čo je myslím si najlepšie hodnotené z mojich diel a zato čitateľom patrí srdečná vďaka.

Časti:
Narutova nová nádej - Prolog
Narutova nová Nádej – 01 – Organizácia Unmei
Narutova nová Nádej – 02 – Shinigami sa vracia -

Poznámka:

Zvyšné veci dopíšem v priebehu pridávania článkov + pribudnú aj obrázky k jednotlivým FF. Niektoré FF môžete nájsť tu.

Tie ostatne drobnosti si nevšímajte.

Prechod na FF -

Prichádzajúce vydanie -

Novinka -

Pozastavené z nejakého dvôvodu -


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anqewito
Vložil Anqewito, St, 2010-09-15 17:14 | Ninja už: 4944 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

prosim ta zacni psat Naruto krôčik k Hokagemu je to uplne super uz sa strasne na to tesim

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Pá, 2010-09-24 06:48 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

uz s tym zacinam.. aj ked teraz to uz bude v spolupraci pretoze nejak som nemal napady na dalsiu cast.. tak uvidime..

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, So, 2011-04-30 20:35 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

chtělo by to už nový dílek Smiling super povídka

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2010-09-03 20:08 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

kedy začneš vydávať NNN.....strašne moc ni tu chýbajú nové dieliky.

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Ne, 2010-09-05 09:02 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

no popravde aj mne.. ale tak poslednu dobu bol zhon.. a ked som si predtym nasiel cas tak nesla stranka.. coz bola smola.. ale tak uvidim ako to bude.. a posnazim sa co najskor tu nieco pridat

Obrázek uživatele Majkisek
Vložil Majkisek, Ne, 2010-07-04 09:33 | Ninja už: 5019 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

kedy už bude nový Naruto krôčik k Hokagemu?????

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-02-20 17:16 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

ahááá... no tak ten krôčik.. hm... asi som to zle pochopila.. sorry..

k senseiovi... hej to máš pravdu, lenže mohlo by to vyznieť že má protekciu, tak preto, sa mi to tam nehodí, ale to sú tvoje FF,a ja som mala práve teraz na plane si toho senseia prečítať..

a Minato... hm...to som už čítala... a páči sa mi to...

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, So, 2010-02-20 18:18 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

no aspon nieco sa ti paci, potom dakedy skus aj tu novu.. teda najnovsiu. ale pre mna najstarsiu FF

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-02-21 17:08 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

myslíš NNN?

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Ne, 2010-02-21 17:41 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

no hej.. len to este neschvalili.. =o( no tak treba chvilku pockat

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-02-23 17:23 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

jasně...

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Čt, 2010-02-18 19:28 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

no ja nemam problem.. jednoducho to co najrychlejsie ukoncim.. a bude klud.. ako aj tak je niekedy zbytocne nieco pisat.. ked to aj tak takmer nikto necita. tak je aj tak jedno.. len niekedy sa cudujem ze to nikto este nezmazal.. ked to takmer nikto necita.. to bude asi tym.

Obrázek uživatele Ancalimä
Vložil Ancalimä, Čt, 2010-02-18 19:42 | Ninja už: 5236 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

To nemyslis vazne! Ja tvoje FF citam a pacia sa mi, tak to prosim ta nemaz, ale radsej pridaj dalsie diely Smiling

Zmenila som si meno z Katorin Arishike na Ancalimä čisto zo sebeckých dôvodov.

http://www.vampire-rpg.anime-manga.cz

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Po, 2010-03-08 23:14 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

inak Arishike preco neurobis aj ty nejaku FF-ku. mozno by to bolo zaujimave citanie.. predsalen ked citas tie FF-ky tu. tak z toho musis nieco pochytit a dost by ma zaujimalo ze ako by to vyzeralo.. =oPP

No a obcas by sa mi hodila aj pomoc.. =oPP tak ked by si nenamietala.

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Pá, 2010-02-19 16:44 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

ja som nepovedal ze to zmazem.. a ani k tomu aby som to mohol zmazat nemam pristup.. to by som musel pokecat s hAnko alebo yamata no orochi.. ale tak ja som to len polemizoval.. no ked tebe sa to paci.. tak aspon pre teba to pisat budem.. =oPP

Obrázek uživatele Majkisek
Vložil Majkisek, St, 2010-07-28 12:20 | Ninja už: 5019 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Mne sa to tiež veľmi páči.
Najviac Naruto krôčik k Hokagemu.
Potom Naruto sensei.
Ale medzi Minatov život a Narutova nová nádej sa rozhodnúť nedá.

Obrázek uživatele elficek
Vložil elficek, Čt, 2010-02-18 10:24 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

Musím súhlasiť, tieto FF mi nedávajú logiku...je to také absolútne fantasy, že je to až nereálne, dokonca aj v Narutovi...naozaj nepoznám tým, v ktorom by bol otec a syn, alebo niečo podobné. Predsa, ak je jeho otec, tak s ním žije, potrebné veci ho naučí doma, nie v týme. Ďalšia primitívna zhoda je, že je tam aj Hyuuga, čiže zase rodina od Hinaty. Taktiež, nechápem ako môže byť aj Naruto aj Tsunade na poste Hokageho, alebo ako to teda myslíš, plus má to fakt veľa vývrtov. Najlepšie je písať FF zo sveta Naruto, ale s vlastnými postavami, tak neovplyvníš dej a nespôsobíš rozruch. Eye-wink


Smola...už to bude tak, som s5! A vraciam sa k tvorbe Fa a Ff, po takmer polročnej až ročnej pauze (takmer)...teším sa na kritiku Eye-wink.

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-02-17 16:16 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

počuj, nemyslíš že Hokage nemá žiadnych študentov!
Teda, keď je Hokage... keď je ešte Jonin tak jo, ale jak Hokage nie.... to ku krôčiku k Hokagemu...

a k Narutovi Sensei: prečo by Tsunade dávala do týmu Naruta jeho vlastného syna? rozmýšľaš ty vôbec pri písaní týchto FF? veď to nemá logiku...

pri Minatovi som ešte našťastie nič nenašla ale to sa skoro zmení! Pretože, vieš... ja som taký rýpal ktorý rád hľadá chyby a nelogické veci.. a kazí radosť... x))

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Čt, 2010-02-18 09:41 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

tak.. On sice je hokage.. ale aj nieje.. pretoze je len ciastocne v urade.. nie ako Tsunade. Preto ma vlastny tym.

Naruto sensei.. tak tam je to prave preto ze je to jeho syn.. predsalen je lepsie ked ho ma pod palcom ako keby o nom nic nevedel.. a zaroven ked je to jeho syn tak kto ma vecsiu sancu naucit ho vyuzivat jeho prirodnu chakru ako jeho otec..

no k minatovi.. hehe.. tak tam este neviem co vsetko bude.. ale teoreticky by to malo mat vela casti.. tak mozno sa v tom aj stratim.. =oPP predsalen od junina k hokagemu to bola nejaka doba.. =oDD

Obrázek uživatele Ancalimä
Vložil Ancalimä, Ne, 2010-02-07 17:41 | Ninja už: 5236 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

nejde mi otvorit 11 kapitola Naruto krôčik k Hokagemu. Nebude v tom nejaka chyba?

Zmenila som si meno z Katorin Arishike na Ancalimä čisto zo sebeckých dôvodov.

http://www.vampire-rpg.anime-manga.cz

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Ne, 2010-02-07 19:55 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

jj je tam chybicka.. a to taka.. ze este som ju neuploadol.. nejak nebol na to cas.. v co najkratsiej dobe sa to chystam napraviť. tak isto zatial niejde Narutova Nová nádej.

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Po, 2010-01-25 23:33 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Takže v priebehu 5 dní sem pridám ďalšiu časť ku každému z mojich FF a ešte aj toto trošku upravím keďže teraz je tu len jedna FF a to Naruto krôčik k Hokagemu.. a tie dve dalsie na chviľku zabudnuté ako Minatov život a Naruto sensei sem pribudnu trošku neskôr. Ale môžete si ich pozrieť.

Domo arigato mina.. =oP