Skip Beat! - seznámení s genialitou
autorka Nakamura Yoshiki 仲村佳樹
kterou jsem pozorovala už odmala.
Vzdala jsem své sny, protože jsem si myslela, že se nesplní,
ale pohled na ni mi pomohl změnit názor. ~
V šestnácti jste se vykašlali na školu, abyste mohli odjet do Tokya se svým rádoby přítelem, dělat mu služ… tedy pilně pracovat, aby měl ten úžasný, nadějný zpěvák a princ z vašich nejtajnějších snů dobré zázemí pro rozjetí své kariéry. A on se opravdu stává úspěšným. Vy svého miláčka bezmezně obdivujete, na sebe zapomínáte, jediným středem vesmíru je ON, Sho. Vždyť je tak dokonalý!!
Ale jednou náhodou zaslechnete, jak se o vás baví se svou manažerkou. Nadšeně vás vychvaluje až do nebes, říká, že vás miluje… stop, vrátit o jeden záběr.
TEN ODPORNEJ ZMETEK SE CHLUBÍ, JAKOU MÁ DOMA SLUŽKU, ŽE JSTE PRO NĚJ JEN PITOMÁ FANATICKÁ HOSPODYŇKA!!
Takže, po jednom neúspěšném pokusu o vraždu se rozhodnete. Prostě tomu *cenzura vládne světu* musíte ukázat, že rozhodně nejste jen nějaká jeho domácí puťka. A jak nejlíp porazit zářící hvězdičku, než se stát sluncem, které jeho zář dokonale zastíní? (když už to uškrcení holt nevyšlo, no)
Naše Kyoko se tedy rozhodne stát se herečkou. Nastoupí do konkurenční společnosti LME, kde se setká se svou budoucí kamarádkou a přítomnou konkurentkou Mouko (přezdívka xD) .
Na konkurzu ale při scénce „Předveďte, jak odpustíte svému příteli“ předvede spíše něco jako „Ty jedna zacenzurovaná cenzuro!!!“ takže z konkurzu vyletí.
Ale to by to nebyla ona, aby si nevydupala další šanci.
Ke svému ohromnému nadšení (pozor, tady nastupuje slečna Ironie xD) vyfasuje zářivě růžovou kombinézu, a je přidělena do sekce Love Me. Kde se má naučit milovat a milována být. Jinými slovy, holka pro všechno, která si nemůže stěžovat, nebo nedostane body a navždy zkejsne v tom příšerným růžovým hadru. (Slečna Ironie mává na rozloučenou xD)
A aby toho nebylo málo, je tu ještě Tsuruga Ren, Shotarův největší nepřítel. Samozřejmě černovlasý (Přece nebudeme mít dva blonďáky, že), tajemný (Odkud vlastně pochází? A je pravda, že *spoiler*?), talentovaný (No tak. Co by tam jinak dělal?), hezký (vážně musím komentovat?)… nesnesitelný (ale skvělým způsobem xD), poučující (jasně, senpai… nebo radši běž k čertu, Tsuruga-san) herec z LME, pohrdající Kyočinou motivací stát se herečkou. (zabít překonat Shotara)
Dál z příběhu prozrazovat nebudu. Podívejte se sami xD
A proč byste to měli dělat?
Úžasná, opravdu úžasná komedie. Kyočiny záchvaty vzteku, její temná stránka, veselá stránka… zkrátka něco, jen s údivem sledujete a snažíte se přitom neprobourat do klávesnice díru, jak do ní neustále mlátíte vaším ctěným čelem. To smíchy, prosím. I když... žádné anime není úplně veselé.
Její snaha splnit si sen, pomalé měnění názoru na to, proč by vlastně měla být herečkou… romantika… ne, zase vrátit o jeden záběr. Tohle anime si zase tolik na romantiku nepotrpí. Zatím, protože se hodně diskutuje o případné druhé řadě.
Zkrátka, věnovat tomuhle dílku nějaký čas se opravdu vyplatí. (Zdvořilejší způsob jak říct "Koukej se na to podívat, nevíš o co přicházíš!!" - pro ty, kdo to nepoznali)
Technické info
Počet dílů - zatím 25 (1. řada)
Download - animea, torrenty
Hudba - Hudební stránka? Bígl (tedy pardon, Sho) je zpěvák, takže ano, jednou tu pusu taky otevřít musí. A i když má charakter hadru na podlahu, zpívá skvěle ^^ Plus výborné openingy, endingy...
ke stažení na gendou
animace, kresba - obojí na jedničku ^^
titulky - www.anime.akihabara.cz (arigatou, Ange!!)
Manga
online: www.mangareader.net
download: mangatraders
Konec anime je v kapitole 68. Manga dále pokračuje. Stejný děj jako anime, stále vychází, každé dva týdny.
Jinak se několika detaily od anime samozřejmě liší. Ať už jde o Shotarovu přezdívku - mimochodem, tu scénku v kap. 84 *Jak povzbudit nepřítele aneb Kdo je to bígl* považuji zajednu z nejgeniálnější komediálních částí mangy (ne-li nejlepší), Shoův výbuch smíchu byl proti mému nic.
Dále samozřejmě to, že je hlubší, dozvíme se toho o postavách víc - logicky, je přece napřed, potom se tam vyskytuje jedna... ehm, originální skupina, která Shoa... skutečně, ehm, miluje - a on ji... zkrátka, kdo si přečte, rozhodně neprohloupí
Ano,tohle anime jsem viděla letos v Srbsku.Srbský dabing byl opravdu skvělí. xD Tohle anime je boží.Ale jen některé části.třeba doba natáčení,kdy musí spolupracovat s tim blonďákem do kterého se tehdy zamilovala.K popukání .Anime v rytmu srdce je hodně dobré,ale jak sem psala viděla jsem jenom pár dilů.A nenatchlo mě to tak moc,že bych to hned začala hledat,ae je to vážně bezvadný anime :3 kdyžtak se mrkněte.
Jestli chcete číst mangu v češtině, tak je tady
http://eriona-portraid.blog.cz/1201/skip-beat
přidávám díly každou sobotu. Nejdřív jsem začala od 68, kde končí anime, (zvládla jsem víc jak 100 dílů za rok ) a teď doplňuji i ty první díly, tak doufam, že si to užijete.
moc díky ;)angličtině sice trochu rozumím ale to ne to až tak dobrý moc díky hlavně když tě to baví!!!
Tak co, čte ještě někdo z vás aktuální Skip Beat mangu? Jestli jo, co si myslíte o současném "dark" arcu?
Sakryš, kdyby jenom ty díly přibývali rychleji.
Jinak, viděl někdo ono dorama? Stojí za to se na něj kouknout? (mě většinou dorama adaptace mých oblíbených mang zklamou, tak nevím... )
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
Když ji uvidím aktuálně, tak si ji přečtu, ale trochu hodně se v tom ztrácím a mimochodem
Zdá se mi že kvalita klesla...
Jup, SB se prostě nedá číst nárazově, musela jsem přečíst celý arc, abych pochopila, o co jde. Kvalita v tomhle arcu klesla, ale doufám, že se to zlepší. Podle mě je na vině hlavně ta
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
Dorama určitě stojí za shlédnutí, mě bavilo. Sice bych raději viděla japonskou adaptaci, pravda, ale berme, co je.
Aktuální mangu čtu tím stylem, že si jednou za čas na SB vzpomenu a pročtu si pár kapitol, přestože jsem už zapomněla, co se stalo v těch předchozích. Ovšem poslední kapitola rozhodně mou pozornost přitáhla zpět. xD
Připíšu si to na dlouhý seznam věcí, které bych měla v budoucnu zkouknout, až budu mít čas.
Ach ano, poslední kapitola byla velmi zajímavá... Dává mi naději, že manga zas chytne dech a bude opět super.
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
taky mohu jen doporučit měla jsem u toho kolikrát nehorázný výtlem
Vše jednou musí skončit ..
Je to super anime! mangu jsem nečetla, ale chystám se na to Všem doporučuju
Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.
prosím vás nenapsal by sem někdo stránku s mangou?? nejlepší českou ale může být i jiná děkuju!
Pokud vím tak to nikdo do češtiny nepřekládá
http://www.mangareader.net/117/skip-beat.html
Konečně jsme se dočkali dorama!
Jedná se o taiwanskou záležitost (tedy, já osobně bych byla nejraději pro Japonsku, případně Koreu, ale musíme brát, co je, že xD), z jakéhosi záhadného důvodu přejmenovanou na Extravagant Challenge.
Z Kyoko se nám tedy stala Gong Xi, z Shotara Bu Puo Shang a Ren si nyní říká Dun He Lian.
Zatím jsem viděla tři díly a anime jsou pěkně věrné.
Venku je zatím celkem pět dílů ze třinácti. Online je najdete (s anglickými titulky) na dramacrazy popřípadě na viikii - zde. Ke stažení ale momentálně asi nikdě, neb ani mé milované myasiancinema žádné díly nenabízí. Až najdu, dám. ^^
Na AM si to prekladá zuzulik - tu, dáva aj titulky, aj hardsuby a bude to aj online Zatiaľ má len prvý diel, ale ako ju poznám, capne niekedy aj viac naraz Len také info pre tých, čo sa im nechce googliť, ktorých je, ako poznám, dosť
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
prosím kde bych mohla najít mangu online ale klidně i ke stažení děkuju!
Online: například na www.mangareader.net
Download: mangatraders
Obojí v angličtině.
děkuju!
Ahoj. Měla bych prosbu na někoho, kdo čte mangu Skip beat.Ráda bych se podívala na raw na kapitolu 181, pokud už vyšel, ale forum kde většinou chodím pro info je mimo provoz. Tak doufám, že možná někdo kdo mangu čte a zrovna se zde nachází by se mohl prosím hodít odkaz, pokud ho ví. Předem díky
no súhlasím skip beat je proste úplne bombový...akosi mi vždy idú na nervy ženské postavy ale kyoko si jednoducho zamilujete so všetkými tými jej výstrelkami a shou nemá chybu...vždy umieram od smiechu ked sa zjaví a kyoko ide porazit ako ju provokuje...a ren no presne clovek sa z neho môže uslintat a vôbec celý príbeh a spracovanie sú super... skoda len ze s 2 sériou anime to vyzerá tak biedne a s doramou takisto nechapem preco z toho zišlo, síce jerry yan ako tsuruga ren...hm jerryho yana mám ako herca celkom rada ale ako tsuruga ren nie!!! tam by som si dala wu chuna tu vám dam foto
http://4.bp.blogspot.com/_7a7MJ50XCvo/SiK9M0PMYYI/AAAAAAAAEwU/79la9-sh_0...
EDIT:
ouu a ešte som zabudla, že som začala prekladať mangu skip beat ale až od 68 kapitoly (kde sa končí anime) do slovenčiny, tak dufam že vas to trochu poteší tu je 68 kapitola online
https://picasaweb.google.com/112105770829466876395/SkipBeat68SkPrekladBy...
od nettiex: Používej tlačítko "Upravit".
byla jsem ráda, když jsem si to přečetla, ale bohužel mi to nejde otevříít
Snad nejlepší manga, kterou jsem kdy četla Anime sice ukřičený, ale taky stojí zato:D
Už aby vyšla 155, já si snad ukoušu nehty a vyskočím z okna, než bude další kapitola XD Představa, že by mohla být za dýl než za měsíc je opravdu depresivní o-O No jo, abstitenční příznaky XP
Ještě bych měla jednu poznámku k té tvojí recenzi... Nevím, jestli bych zrovna Shoutara nazvala bíglem... Touhle přezdívkou, alespoň podle mangy, totiž častuje Kyoko někoho jiného. xD
Ne, promiň, já jsem hroznej puntičkář. A navíc fanatik do Skip beatu!, to víš... Takhle to dopadá. xD
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
Jo, jenže ta recenze je na anime, kde je bíglem skutečně Sho. :)Ono, Rein v anime vlastně ani není, skončilo totiž začátkem natáčení Dark Moon xD
Jo, jo, omlouvám se... xD Já jen ráda dělám chytrou, víš? ^^
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
tohle anime je dokonalost sama neznáte někdo něco podobného???
[/url]
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
Hm... Tak anime jsem tedy neviděla. Ale mangu jsem četla... kolikrát? Pětkrát? Ne, možná šestkrát... Ježiš, já nevim. No, každopádně souhlasím - je to geniální.
Jen tak mimochodem, u věty "Přece nebudeme mít dva blondáky" jsem padla a válela se pod stolem... Smíchy, samozřejmě... xD
Každopádně, Skip Beat! považuji za nejlepší mangu pod sluncem.
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
A nepozorný čtenář jako já znovu stahuje mangu s přesvědčením, že teď pozorný rozhodně bude!