Vložil Pinkberry Tobinka, St, 2010-10-13 18:15 | Ninja už: 5403 dní, Příspěvků: 598 | Autor je: Recepční v lázních
Husté je to
Teda vetšina tvojich obrázkov je maximálne podarená
Tak to si nedovolím dať ništa iné než 10 >.<""
Plus ešte je to aj Sasan a ja ho žerem ..ahh **-**
Vložil Ildwins, St, 2009-06-24 22:49 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 705 | Autor je: Prostý občan
Jeho vlasy sa mi strašne podobajú na Madarove ,ale fajn.....je to veľmi podarené
ÁNO, rád sa v komentoch a "pokecoch" pod obrázkom rozkecávam o technike a ostatných záležitostiach (v pokecoch ani nie, ale skôr v tých komentoch), takže ak na krátku kritiku odpíšem siahodlhým rozborom, tak to prosím neberte ako výhovorku, ale iba ako uspokojenie mojej potreby vysvetliť, čo ma všetko viedlo k tomu, spraviť to tak, ako to vyzerá a čím to bolo ovplyvnené.Určite nechcem aby to vyzeralo, že som niekto, kto nedokáže prijať kritiku. Práve naopak. Kritika je u mňa srdečne vítaná, len potom už mám tendenciu rozpisovať sa a vysvetľovať nie len AKO, ale aj PREČO.
Za pochopenie ďakujem ;)
Vložil Ayu no Baka, St, 2009-06-24 20:11 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan
ci pana ten je uplne nadherny xD a ta modra tomu dodava taky smrnc xD
Som hrdou členkou klubu šialencov xD Komu nešibe s nami,šibe proti nám!xD 92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu som chibifil a moc xD a ešte som deidarofil, druhý najväčší deidarofil pod slnkom xD
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Husté je to
Teda vetšina tvojich obrázkov je maximálne podarená
Tak to si nedovolím dať ništa iné než 10 >.<""
Plus ešte je to aj Sasan a ja ho žerem ..ahh **-**
jůůů...tak uzasny T.T
je to moc hezky..me se libi..^^
jedním slovem...úchyvatný...
dost povedený! no jo šrafura je cool ^^ a ty ji zvládáš perfektně
So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.
Hmm,grafika a naozaj nádherne vydarená ^^Postava dokonale, xichtík dokonale ^^,ručičky-mrňave xD ale ako celok je to uuplne superb!
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."
nádhera..obdivuju tě že dokážeš takhle malovat s perem..
stejně jako minule - 10
No pání, teda to je fakt krásný...Ten jeho obleček i to tělo..akorát ty ruce se mě tam nějak nelíbí, ale celkově je to nádherný!
Chybí mi tam ten arogantní výraz ve tváři (a ten xicht mi připadá až moc asijskej)
Ale zbytek je hezkej , 8/10
huuuuu so hot! ten je uzasnej!
Můj DeviantArt
Jeho vlasy sa mi strašne podobajú na Madarove ,ale fajn.....je to veľmi podarené
Za pochopenie ďakujem ;)
jo... tohle je fakt dost dobrý
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
ci pana ten je uplne nadherny xD a ta modra tomu dodava taky smrnc xD
Komu nešibe s nami,šibe proti nám!xD
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
som chibifil a moc xD a ešte som deidarofil, druhý najväčší deidarofil pod slnkom xD
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
woooooooow! Tá technika je úžasná! Aj ked je to Sasan... aj ja take cem vedet! Zavidim! Zavidim jak hrom! 10!
Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!
hmmmm - peknyyy!!!
dost pekny ^^
aaaach ten je sladky! to se mi LIBI!!!!
Musím uznať že je to fakt dosť dobré! Aj keĎ je to Sasuke Ale tento štýl je geniálny! Moc!!! 10 ! Pony miluje tento štýl čarbania ;)
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)