citronek v říši FF
Nemyslím si, že je potřeba se představovat, a to i když mě mnozí z vás ani neznáte. Dříve jsem vystupovala pod nickem Akiyuu-chan, ale to už dávno není aktuální a z Akiyuu se stal Citronek. Pár slov než vás uvedu do své skromné knihovny? Ano, proč ne. Berte prosím na vědomí, že jsem smazala více než padesát procent svých FF. Ale něco tu stále je.
Plánuji psát více a častěji, než to bylo v poslední době, ale víte jak to chodí. Je mi jedna dvacet, život dospěláka mě praštil pěstí přímo do obličeje a já teď sedim na kopečku hnoje a přemýšlím, jak si poradit s budoucností.
PM me anytime, have fun.
V JEJÍCH RUKÁCH:
Být tvým otcem
Povídka není na žádný pár. Pojednává o vztahu mrtvého otce a žijícího syna. O chybách, co jsme kdy udělali,.. o radostech i strastech, prostě o životě plném dobrodružství a touhy.
Za čest
Příběh pojednává o Konoze, o městě věčného smíchu, které se najednou propadlo do náruče samotného pekla.
Když vyšlo slunce
Minulost ve stínech zapadajícího slunce a budoucnost lesknoucí se v kapkách rosy. (SasuSaku, jinak je to obecná povídka)
Lattices
Opět povídka volnějšího průběhu. Nyní o tom, jak je Sasuke zatčen a odsouzen na smrt. Pomůže mu Sakura a Naruto? Pomůže to vůbec něčemu? (náznak SasuSaku)
Poslední souboj - Můj historicky první pokus o poezii.
Kde jen je - Víceméně bitevní báseň s naznačenou tématikou NaruSaku. (poprvé, kdy jsem vytvořila něco s tímhle párem)
Tužba muže, co srdce má z ledu - Sasukeho tajná touha.
Oddaná - Sakura, jakožto dívka žijící jen pro jedno.. Jen pro svou lásku.
Teď zemřeš - Sakuřina volba.
pokráčko v jejich rukách -.-""......................................
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
Promiň brouku, ale mam vyhořelej počítač.
to furt????
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
a preco nie nieco na par narusaku
[/hide]
Žádný problém Zkusím něco rozepsat
Jsi prostě úžasná a tvojé díla zbožňuji ^^ tleskám a křičíím *.* Jen tak dál a kdyby tě napadlo něco na pár SasuSaku, tak to bude ještě lepšííí xP
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
Musím ti tvé povídky pochválit. Jsou fakt moc dobrý, krásně temný a jak už někdo zmínil v komentářích, umíš skvěle navodit atmosféru. Jinak kdybych si teď nepřečetla kolik ti je let, typovala bych, že je píše klidně i někdo o 10 let starší... takže piš, piš, už se těším na tvou další povídku
Blog: http://mcdvojka.blogspot.com/
Etóó *červenám se až na zadku*.
Děkuji moc
krásnéé
doufám, že se to tu rozroste! píšeš krásně, takže jen tak dál
Kdysi jsem tu byla, s Vámi krásně snila ^^
Nezapomeňte na mě, prosím, protože já štěstí nosím!
safra, on se ten komentář smazal no hele, ty víš, co jsem ti psala, takže to shrneme...
AKI-CHAN JE NÁŠ ÚŽASNÝ TALENT!
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)