Vložil Nerro-chan, Pá, 2009-11-20 21:57 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan
já se všem mooocinky omlouvám.....chtěla sem sem dát vybarvený ten obrázek ale nemůžu ho najít ((((((je mu strašne smutno a je mito líto...fag nwm kde ho můžu mít...tk doufám že ho někde najdu a dám ho sem....
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
já se všem mooocinky omlouvám.....chtěla sem sem dát vybarvený ten obrázek ale nemůžu ho najít ((((((je mu strašne smutno a je mito líto...fag nwm kde ho můžu mít...tk doufám že ho někde najdu a dám ho sem....
wow
už 2000 dní na konohe
Ty jsi vážně Aka-fil! Ale né, zase moc podařený obrázek! Deidy tam vypadá dokonale!
5b-normálka
hezký!! jeste vystinovat a bude to urco lepsi
Moje galerka
Veľmi pekné nakreslené... ešte keby si to vyfarbila bolo by to super!
Znovu tato predloha? no nevadi je to Dejatko takze nemam namietky paci sa mi to ale pride mi to nedokoncene ako skycka
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
Pěkné, jen škoda, že to není vybarvené...
JE TO TU! Aneb seznam mých FF.he taky pekny he mrkni na mi arty a dystak pisni koment