Titulky Naruto Shippuuden 100!
Titulky Naruto Shippuuden 100 jsou hotovy! A máme tu jubilejní stý díl! Dnes jsme ho pro vás připravili, já s Prasátkem a Uglou.
Stáhněte si:
- SRT pro video od HorribleSubs
- Torrent CZ Hardsub
- Rapidshare.com
- Uloz.cz
- Ulozisko.sk
- Uloz.to
- Share-rapid.com
Online:
Další díl bude za dva týdny, ale bude to speciál!
Pár slov pod čarou:
Jak sem jiz napsak v uvodu tento prelozeny dil je uz sty, pocitano od Shippuudenu. Sto dilu, muzete si rict, to se da skouknout i za týden. Ale halda prace je to uzasna. Pocitejte se mnou, 100 dilu, pokud bych bral prumernou dobu na preklad 8hodin, tak to mame 800hod. Pokud by jste chodily do prace Po-Pa na standardni 8h pracovni dobu, tak by jste na to potrebovali 20 tydnu, mesic ma tydny ctyri a to dava celkem slusnych 5mesicu. (A to zcela bez naroku na jakoukoliv odmenu, odmenou nam je vase vdecnost/prizen proto tak nemame radi kdyz nas u prekladu nekdo honi) A spocitejme si to jeste na penizky. Na prekladu pracuji bezne 3-4 lide ne vsichni naraz tak budem pocitat jen 3. 800hod. * 3lide = 2400clovekohodin, pri standardnim platu cca. 200,-/hod (neplest s prumernou mzdou, toto je za odbornou praci jako prekladatel a pod.), nam to hodi 480.000,00,- tady ctyristaosmdesat tisic pocitano na CZk, skoro pul milionu. Slusna sumicka co rikate.
ach jo az za tyden ja umru proc special kdyz stejne musime cekat stejny cas jratsi abych to dostal drogu kazdy tyden
ale dik za preklad
Tak nový opening bude od epizody 103 a bude od Ikimono Gakari a píseň se jmenuje Hotaru no Hikari.
a ending se bude taky měnit co? (slááááva)
- - - All the following scenes are fictional, do NOT try any of them at home - - -
俺たちは。。。 ペド海賊団!
Lolitky, zaječí ouška, uniformy. Poslední slova člověka, který získal všechna tato světská bohatství, Pedo B. Eara, vyhnali otaku všech krajin spoza obrazovek počítačů.
"Moje pettanko? Pokud je chcete, klidně si je mějte! Najděte si je! Všechny lolitky tohoto světa jsem nechal přímo tam!"
A tak jsme se i my, odvážní a pohlední muži z dvou republik v srdci Evropy, nalodili na naši vznešenou Going Loli a rozhodli se vydat pod pirátskou vlajkou na pouť ke Grand Loline a splnit si tak naše sny. Naše jméno je... PEDO KAIZOKU DAN!
jupí, díky moc chci se jen zeptat, chci si stáhnou titulky k Shippuudenu od 50- do posledního, ale nejsou tam zabalené v zipu a když se chci stáhnout jednotlivě tak to nejde co mám dělat? nebo mohli by ste to zabalit aspon do zipu pls?
Arigatou za skvělý překlad, jako vždy Teda, dobrou sumičku by to hodilo, byste se tím měli začít živit. xD
Super díl,ale byl téměř o ničem...Já to dva týdny nevydržím čekat na další díl
Arigatou za překlad.
Moc vám děkuji za překlad máte můj obdiv Ty penízky bych vám moc moc přála VY si to URČITĚ BEZ POCHYB zasloužíte Fakt děkuju
Máte můj obr obdiv
A ty prachy bych vám taky přála
Mno prostě Konoha je best...
To už je novej díl?Páni!Děkuju za překlad!
Máte chybu v odkaze na uloz.cz, odkaz obsahuje tag . Po odstranění je to v poho http://www.uloz.cz/show/file/99588-_CNT__Naruto_Shippuuden_100__08F5266A...
Dik za info, nejaky editor to ladil tak, az to zmrvil.
Nechapu, ze si to po sobe nemuzou zkontrolovat.
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
ty penízky bych vám za takovouhle práci přála!
a děkuji za překlad jubilejního dílu...
sice se mi moc nelíbil, ale za to vy nemůžete, že..
cekal sem teda od 100 vic kdyz to bylo takovy kulaty ale jako nebylo to spatny a uz se tesim na leeho jak si to tam zas pofinti:D a newim jestli vydrzim 2 tydny do specialu:-(a doufam ze uz bude novej opening protoze tady ten je skvelej ale chce to zmenu:Dale diky za preklad:-)
díky moc za překlad, a hlavně za to, že to děláte zadarmo ještě jednou díky.
moc good dil
díky za překlad
uz by mohli konecne skoncit tieto podla mna trapne filery....dufam ze buducim specialkom sa to ukonci
inak preklad vyborny ako vzdy
dik za preklad pekej dil
Paráda 100 díl tak to moc gratuluju k jubilejnímu dílu
zažalovat TV Tokio za tohleto proboha ... stop FILLERS
jinak arigato za překlad jako dycky dobrý a rychlý
ale nejvíc me štve to že budu muset čekat dva tydny s toho zhebnu aspon ře to bude dvojita davka tak je to dobry
Celkem smutny díl ale dobry dobry díky za překlad
Dík za předlad bez vás bych nepoznal tu krásu .. Tohto serialů dík moc za titulky .... prostě thx ... jsem vám moc vděčný .. Protože překlad je prostě fámozní ....
Koukněte se také na ...
Můj FanArt
http://147.32.8.168/?q=user/24189/fanart
jujda to byste si pěkně nahrabali pěněz kdyby ste za to dostávali prachy tak díkes mooc za překlad
dil me moc nenadchl ale preklad super..dik
Moc dík...
Sugoi.Arigato
Parada jako dycky Co dodat Skvela prace
skvele uz tešim na dalši