Vložil Orochi, Pá, 2009-04-10 20:20 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Prostý občan
ach kezby to tak bylo kez by Orochimaru ete byl...ikdy...Itachi ho uveznil v nekonecnem genjutsu takze kdyz Itachi zemrel muselo hejo jutsu povolit ne?
Vložil Anne, So, 2009-04-11 08:16 | Ninja už: 6429 dní, Příspěvků: 2292 | Autor je: Prostý občan
No Orochimu to trošku podobné e to je fakt ... ale ... kuso ... ty jsi fanda Naru-Oro pairing??? Jestli jo tak šup šup šup naházej sem obrázky To musí být haluzní páreček.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
takhle nekoho odpalkovat dokaze jen Naru-Chan........chudak Hinata..
je XD
OMG omlouvam se ted mi doslo ze je to hInata xD (taka ted tu ze me bude trapka asi ete hodne dlouho xD)
ach kezby to tak bylo kez by Orochimaru ete byl...ikdy...Itachi ho uveznil v nekonecnem genjutsu takze kdyz Itachi zemrel muselo hejo jutsu povolit ne?
No Orochimu to trošku podobné e to je fakt ... ale ... kuso ... ty jsi fanda Naru-Oro pairing??? Jestli jo tak šup šup šup naházej sem obrázky To musí být haluzní páreček.
tak to určitě
jáááááááááááááááááááááchachááááááááááááááááááááá
áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!
omp xD
XD lol kawaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii
http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD