manga_preview
Boruto TBV 09

Hlavní pokec


Hlavní pokec


"Hlavní pokec", neboli vlákno pro obecnou diskusi o čemkoliv z Naruta, co vás právě napadlo. Také slouží jako místo pro přesun off-topic příspěvků z jiných vláken sekce Hlavní pokec. Jestli jste ve změti vláken nenašli takové, ve kterém byste mohli diskutovat o tom co vás zajímá, napište to sem!

I pro toto vlákno platí pravidla sekce Hlavní pokec, která si můžete přečíst zde:
Zásady a Oznámení


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Choppy
Vložil Choppy, Pá, 2013-10-04 18:58 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Pěstitel rýže

dekuji dobry muzi Eye-wink

Live and Die.

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Ne, 2013-09-29 23:49 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Co mě poněkud zaráží,že Orochimaru taky neexperimentoval i se sharinganem. Jak Tobirama říkal,že je výsledkem činnosti nějakého hormonu v mozku proč si ho nezkoušel aplikovat???

Obrázek uživatele Oříšek Akiko
Vložil Oříšek Akiko, St, 2013-10-02 14:36 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Pěstitel rýže

Všichni to řešíte moc složite.
Jednoduchá odpověď na jednoduchou otázku: Proč si ho nezkoušel aplikovat???
Protože Kishimoto.

Obrázek uživatele Organism
Vložil Organism, St, 2013-10-02 19:03 | Ninja už: 4177 dní, Příspěvků: 192 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ano, taky možnost. Jenže s tímto přístupem by nemělo smysl si klást jakékoliv otázky, hodnotit mangu a diskutovat a tím pádem i vést nějaké fan stránky Smiling

Obrázek uživatele Oříšek Akiko
Vložil Oříšek Akiko, So, 2013-10-05 11:27 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Pěstitel rýže

Samozřejmě, že se rádo řeší neskutečné, ale jak jsem četla ty komentáře, tak jsem jinou možnost nevyděla. Když neexistuje odpověď, existuje Kishimoto Smiling

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Út, 2013-10-01 08:57 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Jednoduchý vysvětlení. Hormon sám ti sharingan nevytvoří, on ho vyvolá, pokud k tomu má tělo predispozice. A predispozice k tomu mají jen Uchihové.

Podpis:

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Út, 2013-10-01 16:50 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Jednoduchá odpověď.Hormon potažmo chakra ti způsobí změnu na sharingan a to je daná Uchiha dispozice...Viz např jak ted sasue dostal přírodní chakru.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Út, 2013-10-01 22:18 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

A takhle to padlo kde? Imho nikde. Akorát vytváříš zbytečně problém a pak si na něj stěžuješ.

Podpis:

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Čt, 2013-10-03 01:36 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Co třeba co říkal Tobirama?Jestli si dobře pamatuji tak říkal něco ve stylu,vytvoří se speciální chakra a ta zapůsobí na oči a změní je na sharingan. To zas tak složitě nevypadá ,když si vezmem Orochimarovi experimenty např s juugem a nebo yamatem...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Pá, 2013-10-04 08:15 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

A proč pak kdokoliv, kdo si implantuje sharingan, jej nemůže ovládat vůbec tak dobře jako Uchiha? Protože jde o celé tělo, nejen o hormon. Sticking out tongue

Podpis:

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, St, 2013-10-02 07:50 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

mimoto, už vidím, jak si oro otevře lebku a začne si operovat mozek.

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Čt, 2013-10-03 01:41 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

A co Orochimaru např dělal když si hrál s Hashiramovou DNA a stvořil Yamata???

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Čt, 2013-10-03 07:45 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

zamysli se nad tím, proč je nemožné operovat vlastní mozek.

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Čt, 2013-10-03 08:54 | Ninja už: 5057 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

V Narutovi nikdy neříkej nikdy Laughing out loud

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, St, 2013-10-02 10:46 | Ninja už: 5273 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

V tomhle případě bych logiku vynechal, nebo ti ukážu obrázek, jak Kabuto dává zbytky Orochimara do trychtýře, aby si implantoval jeho DNA Laughing out loud






Obrázek uživatele Daniel.rw
Vložil Daniel.rw, St, 2013-10-02 10:37 | Ninja už: 4283 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Tak musím říct, že to by mne u Ora snad ani nepřekvapilo Laughing out loud

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2013-09-30 09:10 | Ninja už: 5167 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Aplikovať si sharingan síce môže, ale bolo by mu to v podstate na nič.

Orochimaru telo Uchihu(so Sharinganom) nechce len pre nič za nič.
Sám predsa musíš vedieť, že len Uchiha môže plne rozvinúť/využiť silu Sharingan-u.
Akekoľvek iné telo by ho v tomto len limitovalo(v určitých veciach). Aj keď ktovie či by sa to nedalo vykryť práve Senju - DNA Hashirami. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Po, 2013-09-30 15:14 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

A proč jen Uchiha může plně rozvinout sílu sharinganu?Protože si ho sám aktivuje.Nebo ti to tak nepřijde?tělo Uchihu není nijak extra..To tělo Senju mělo být extra...
Navíc jestli kakshi dokázal probudit MS v implantovaném oku proč by po jistých vylepšeních nemohl Orochimaru mít svůj sharingan???

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Po, 2013-09-30 16:29 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

protože to řekl itachi. ne, ve srovnání s jinými, tělo uchihů není nic extra. ale, rodí se s genetickou predispozicí sharinganu, takže tomto ohledu jsou lépe připraveni na sharingan- už od přírody. tedy s ním dokážou lepší výsledky, protože je to pro ně jednoduše přirozené.

ani plavec s potápěčskýma ploutvema nepředplave rybu, která má ploutve, žábra a šupiny od přírody. plavec si ploutve může nasadit, no stejně mu uplave. chápeš? a samozřejmě, že si oro mohl implantovat svůj sharingan. přístup k nim měl a jak na to taky věděl.

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Po, 2013-09-30 17:21 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

A ty zas nechápeš o co jde mě.Z toho co víme jde o předpoklady v mozku.Ne o tělo jako celek,ale o tu schopnost si ho aktivovat.Tudíž když si ho uměle vylepšíš tak bys měl získat schopnosti jako pravý Uchiha.Viz např Kabutovi hrátky se Suigetsem.

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Po, 2013-09-30 17:29 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ne. podle itachiho jsou předpoklady I v těle. ostatně, tvrdil to i kakashi.

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Út, 2013-10-01 01:38 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

řeknu ti jak to chápu já co ty 2 tvrdily.Jsi mistr světa v karate a přijdeš o ruku.Dostaneš sice super náhradu protézu,ale ač se budeš snažit sebe víc jako svoji původní ji ovládat nebudeš.
Pro kakshiho tělo bude ten sharingan vždycky implantát a tak nebude spolupráce tak dokonalá jako kdyby se s ním narodil.
A proto si taky myslím,že kdyby se chemickou reakcí podařilo vytvořit tu chakru co přeměnuje oko tak by se dal sharingan plně využít v komkoliv.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2013-10-01 01:48 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je jedno z nejhorsich prirovnani, co jsem kdy videl. toho mistra v karate jsi oslabil o jednu ruku, kakashi naopak sharinganem zesilil. nehlede na to, ze s protezou by nevyhral nikdo, zatimco uhihaci to se sharinganem docela umi.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Út, 2013-10-01 16:55 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Možná příklad blbej,ale šlo mi o něco jiného.Prostě si myslím,že originální části těla jsi schopný využít líp než implantovaný jako náhradu.Nebo s tím nesouhlasíš???

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2013-10-01 16:59 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nerikam ze myslenka byla spatna, ale ze prirovnani bylo desne.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Seamon
Vložil Seamon, Čt, 2013-10-03 01:45 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Uznávám.Měl jsem tu protézu udělat kyborkovou schopnou prorazit zed,ale neschopnou vzít skleničku bez toho,aby ji rozdrtil:-)

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Po, 2013-09-30 15:41 | Ninja už: 6105 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

To s Kakashim je plothole. Prakticky sa mu MS nemal ako vytvoriť, keďže na to potrebuješ špecifickú chakru (ktorú nemá) z Uchiha mozgu (ktorý nemá). (Retardzo opováž sa povedať, že na tom nevidíš nič neobvyklého)

~Jalapenos

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Út, 2013-10-01 09:29 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Vysvětlení má být asi takové, že se prostě na MS nemůže vyvynout jedno oko sharinganu bez druhého, jsou propojené. No a když tedy MS získal po smrti Rin Obito, tak automaticky tu schopnost dostalo i druhé oko Obita, které však měl implantovaný Kakashi. Kakashi to oko v MS tedy nevyvinul spíše se mu vyvinulo díky tomu druhému, které měl Obito. K vyvinutí je potřeba to tělo Uchihy a to dal k dispozici Obito. Pak už je to proces, který skrze jedno oko zasáhne i to druhé, aniž by to druhé muselo být v těle Uchihy. Ono by se klidně mohlo válet někde ve zkumavce a schopnost přeměnit se v MS by získalo tak jako tak.

To, že jsou ty oka propojené, jde vidět např. i na tom, že mají stejný vzor, když se přemění v MS nebo EMS, nebo že to, co viděl Kakashi viděl Obito.

Moc nechápu, proč ti tohle vysvětlení nesedí (viz níže diskuse), ale např. ti připadá normální, že když si vezmeš bratrovo MS namísto svých očí, tak získáš EMS. Jsou to prostě z našeho chápání kouzla a vnitřní konzistence tam imho je (např. jako v mnoha příbězích existují výjimky, jako tato). Pak nezbývá než to prostě přijmout.

Podpis:

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Út, 2013-10-01 12:44 | Ninja už: 6105 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Nezdá sa mi to, lebo (ctrlc & ctrlv): Je to prakticky nemožné, aby sa špeciálna chakra, ktorú iba vysiela Uchiha mozog cez tkanivo rovno do oka, z 15 metrov z Obitovho mozgu dostalo do Kakashiho oka.

Najskôr to malo mystično, potom to Tobirama vysvetlil vedecky. Ale to vedecky popiera to mystično.
Proste on z toho urobil takého hybrida, čo mi nedáva zmysel.

Keď sa na to pozriem vedecky, tak mi to nedáva zmysel a keď sa na to zas pozriem z tej kúzelnej stránky, tak si pokladám otázku, na čo do toho trepal niečo vedecky (keď to popiera).
Asi tak.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2013-10-01 16:35 | Ninja už: 5201 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tobiramovým vedeckým vysvetlením sharingan o mystyčno nepripravíš - viď EMS efekt ala "Zázrak, ja vidím!!!" Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...