Vložil Imouto, Čt, 2013-02-14 12:38 | Ninja už: 4379 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Pěstitel rýže
Shuppuuden Heroes?
Proč je tam Sakura? Jinač fáájné
Blog: http://imoutoandkatsu.blogspot.cz/
____________________________________________
Buď sám sebou protože všichni ostatní už jsou zabraní.
-Oscar Wilde
Vložil Ildwins, So, 2009-02-07 21:39 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 705 | Autor je: Prostý občan
coo? to je fakt dobre , a kedze je tam aj neji ma to u mna velke plus (neji forever )
ÁNO, rád sa v komentoch a "pokecoch" pod obrázkom rozkecávam o technike a ostatných záležitostiach (v pokecoch ani nie, ale skôr v tých komentoch), takže ak na krátku kritiku odpíšem siahodlhým rozborom, tak to prosím neberte ako výhovorku, ale iba ako uspokojenie mojej potreby vysvetliť, čo ma všetko viedlo k tomu, spraviť to tak, ako to vyzerá a čím to bolo ovplyvnené.Určite nechcem aby to vyzeralo, že som niekto, kto nedokáže prijať kritiku. Práve naopak. Kritika je u mňa srdečne vítaná, len potom už mám tendenciu rozpisovať sa a vysvetľovať nie len AKO, ale aj PREČO.
Za pochopenie ďakujem ;)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Shuppuuden Heroes?
Proč je tam Sakura? Jinač fáájné
Blog: http://imoutoandkatsu.blogspot.cz/
____________________________________________
Buď sám sebou protože všichni ostatní už jsou zabraní.
-Oscar Wilde
moc pekne paci sa mi ako ma kazdy v pozadi to co ho charakterizuje
coo? to je fakt dobre , a kedze je tam aj neji ma to u mna velke plus (neji forever )
Za pochopenie ďakujem ;)
to je dojemný :''( ta kytička za Leem mě se líbí ten Kyuubík za Narutem
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
wow.. úžasný
Dare to dream.
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
to je pěkný
http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.