Naruto Shippuuden 73 v HD!
Tak sem se rozhod, udělat pro vás ochutnávku toho v jaké kvylitě by mohl vypadat hadsub. Konkrétně jde o rozlišení 1280x720p v H264 Level4.1, a zvuk v AAC ~128kbps.
Stahujte zde:
- Naruto Shippuuden 73 HD (287MB!) Uloz.cz
Mirrory by darien fawk
- ulozisko.sk NEW
- czshare.com
- filefactory.com
- egoshare.com
- flyshare.cz
- depositfiles.com
- gigasize.com
- uloz.to
- rapidshare.com (len pre prémiovych)
- quickshare.cz
Pokud máte problém s přehráním, můžete se kouknout na článek Který dekodér je nejrychlejší?
Minimum pro přehrání, praktickými testy sme dospěli k tomuto minimálnímu doporučení:
- CPU: AMD A64 @ 2GHz nebo ekvivaletní (jakékoli dvoujádro)
- RAM: min 512MB
- GPU: tady je to celkem jedno, pri HW dekodovani GeForce 6XXX nebo Radeon serie HD
mno podle mně je to škoda o dost přicházíme a ta velkst mně netíži a tom mam opa všechny díly i s mangou a i s kakasi gaiden a kldně byc si stách ještě jendou všechno v HD
Tak tahle kvalita je vážně super!! Uplně nádhera, akorát to má jednu chybu, stahuje se to dost dlouho,.. škoda, že tu píšete, že to nebudete vydávat v této kvalitě...
me to pripada fakt dobry,zkousel sem sehnat vsechno ale nasel sem akorat poslednich par dilu.Jeste sem nasel Naruto movie 3 v rozliseni 1920x1024
http://www.torrentz.com/89d19cfcc7baecf04fee6668b2dba2f7ae787e06
Mno kvalita videa je pěkná, ale není to to co by mě lakalo Naruta sledovat. Určitě by bylo fajn mít všechny díly v této kvalitě, ale háček je ta velikost, ať už pro skladování(mám všechny díly i filmy uloženy na přenosném disku) nebo pro stahování většího objemu dat(spíše než ten objem je problém rychlost kterou se stahuje, pač čím více lidí stahuje totéž, tim pomaleji to stáhnou)
Co si osobně myslím, tak do HD bych dával spíše filmy a nebo když už i seriál tak všechno, ať to získá jednotnou kvalitu. Poté ale bude nutné všechny ty upravené díly upnout někam na net a k tomu se hodí max torrenty...
Chtít všechny díly v HD rozlišení je už fakt moc. V dobách, kdy se Naruto začal vysílat bylo HD video tabu. Mě to moc nevadí. Teď už se ve většině případů nová anime série vysílají v 16:9 a ve většině je to HD.
V HD kvalitě je to vážně něco úžasného.
Ale jen bych se chtěla zeptat... dají se (popřípadě kde) díly v této kvalitě někde stáhnout? Myslím klidně bez toho hardsubu.
koukni -SEM- (torrenty)
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
Hej tu http://bt.saiyaman.info/ ale je to torrent a niesom si isý, že či majú všetky.
prave som to dopozeral a nemam slov take nieco som este fakt nevidel a s tym navrhom ze by sa mohli robit v HD dieli ktore "za nieco stoja" suhlasim
(tym "dieli ktore za nieco stoja" som nemyslel ze tento diel bol zly alebo ze mam nieco proti tomu ze prave tento diel je v HD)
jako kdyzde o HD kvalitu tak zadna rec ale ted kdo bude urcovat kterej dil za neco stoji jinak Floyde GJ!!
tak s kamarátom sme sa pohrali s tým HD a podarilo sa nám toto... výsledná veľkosť je necelých 135MB a to pri rozlíšení ako má ponúkané HD... ak máte záujem tak si môžete stiahnúť a skúsiť pozrieť... ja som to skúšal na KM playeri a šlo to... pri sustení to vypísalo neznáme medium, ale dal som OK a šlo to v poriadku... tak keď chcete vyskúšajte a dajte vedieť... link je tu http://www.uloz.cz/show/file/77741-Naruto_Shippuuden073.mkv
Tak to je docela výsměch.
Já v tom vidím akorát to, že chtěli pomoct. Každej v tom vidíme něco jinýho..
HD 287MB
SD 148MB (Upscale, zvetseno na stejny rozmer)
Otevrte si oba obrazky kazdy v jinem okne a prepinejte, pozornost bych venoval desti vetvim stromu a Narutovym klonum. HD je predevsim o kvalite, nastesti tenhle dil neni akcni jinak by to dopadlo mnohem hur. Ale neni to takova hruza jak sem cekal. Datovy tok je dost maly na takove rozliseni a kdyz ma kompresni algoritmus zachovat textury tak dost prumeruje coz se projevy jako rozmazani, a ve vysledku je vic detailu v SD. (Jeste ze to je Anime s velkymi jednobarevnymi plochami, u normalniho filmu by to byla hruza)
A mala poznamka autorum zvuk ve formatu MP3? Chtelo by to neco lepsiho, OGG nebo AAC...
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
přesně nikdo tě nenuti to stahovat a pokud nemaš misto na disku tak si kup DVD a vypal si to.
To bylo na mě? Já si vůbec nemyslím, že by mě někdo nutil něco stahovat.. jen jsem chtěl pridat názor. Zkrátka jsou lidé, co to ocení, a lidé co to zas tolik nenadchne no.
Nejradši bych si (samozřejmě) koupil DVD na který bych to nemusel vypalovat...jakože už rovnou hotový v originálním znění s českými titulky;)
chlape ty si asi moc filmu v HD kvalite nevidel co:D hm a proc sem prosim pridavas nazor kdyz si ten dil ani nevidel (myslim HD verze) a nechces si ho ani stahnout?
Promiňte mistře, jen jsem cítil, že by bylo slušné zareagovat, když jsem nebyl správně pochopen.
A já přece nepsal "nechci si ho stáhnout". A neviděl jsem ho proto, protože Naruto sleduji teprve chvíli a k tomuhle dílu jsem se ještě nedostal...
Nevím, jestli je HD kvalita lepší než DVD kvalita z videopůjčovny, ale mám tušení, že DVD z videopůjčovny na tom zas tak špatně není...
HD ma sa mi zda ze 2 krat take rozlisenie a kedze je pouzity vynikajuci kodek (H264) tak to má nenormálnu kvalitu a malú veľkosť. Čiže toto je v každom prípade lepšie ako nejaké DVD (teraz je nový druh diskov označujú sa BD alebo BlueRay Disc na ne sa lisujú takéto filmy no stolné prehrávače s takou mechanikou sú pomerne dosť drahé najlacnejší je sa mi zdá, že PS3 a napalovačky do PC stoja okolo 4000SK ale disky sú tiež dosť drahé (kapacita jedného jednovrstvového disku je 40 GB -mám taký pocit)
P.S.: To len pre info. Viac na wikipédii.
mne sa zdá,že jednovrstvový disk má kapacitu okolo 25giga a dvojvrstvový okolo 50
No teraz som to pozeral tak som sa trochu sekol ale toshiba či ker firma pripravuje 16 vrstvový s neviem koľko 100 GB.
heh a ja si porad rikam proc je na tech TV napsane HD jinak PS3 mam a BlueRay je hruba vec napr. metalgearsolid na 40Gb
díky:)
Jeden internetový obchod to v SR predáva ale za nehorázne vysokú cenu. http://www.gorila.sk/product/117698 a bude t oasi len prvý arc + niekde som tam videl filmy po 500 ale bez akejkoľvek zrozumiteľnej lokalizácie (len anglicke titulky)
no, je to první série píšou, v pôvodnom znení (SUPR) a neobsahuje české (Sakra!) ani slovenské (SAKRA!!!) titulky (!!!) či dabing (ještě že tak).
ALe v HD by sa mohli robiť dieli, ktoré za niečo stoja, nejaké , kde bude dobrá akcia, pre väčší zážitok
Pro mě je takováhle kvalita k ničemu (1200x800 displej), takže zbytečný mega navíc, ale lidem, co si to užijí, to přeju.
V čem, prosimtě? Já mám NB s rozlišením 1280x800 a je to nádhera. Věř, že na monitorech s větším rozlišením to vypadá hůř. U HD je to VŽDYCKY skvělá podívaná.
Aha... Tak že bych to stáhl? (ale na disku mi to to místo fakt zabere, kdyby takhle byly všechny díly, tak se nevejdu:)
Je to jen taková ochutnávka, všechny díly takhle nebudou. Samozřejmě tě nikdo nenutí, abys to stáhnul . Jenom jsem konstatoval.