FF by Chiisai kyuubi
V znamení vetra a ohňa
Po toľkom skuknutí fantastického Naruta, som nemohla dlhšie odolať a napísala som "V znamení vetra a ohňa", pretože Sasuke má v znaku nebezpečný oheň a Naruto je jeho pravý opak ako ten hravý vietor. Keďže on sa vybral na stranu večného svetla a dobra v spoločnosti svojich priateľov,zatiaľ čo jeho jediný, najlepší kamarát zvolil temnotu a vlastné temné ciele v prítomnosti večnej samoty. A dej sa už vyvíja aj sám... Ja len položím pero na papier...
A stúpajúci dym z práve sfúknutej sviece zahalí osudy oboch do mesačného závoja večnej tmy, vytvoreného z najjemnejších pavučín posvätných pavúkov, aby spolu zostali bok po boku už naveky...
The legend
Tragické rozhodnutie napísať pokráčko "V znamení vetra a ohňa" je na svete, tak očakávajte ďalšiu pohromu!!! Napadol ma taký menší milostný trojuholník, takže sa budete mať na čo tešiť, pretože pokráčka musia byť vždy viac napínavejšie, dobrodružnejšie, prekvapivejšie a zaujímavejšie, no uvidíme čo z toho sa mi podarí?! XD
Čo je to bolesť lapená v čiernom srdci... čo je to strach v zabudnutých spomienkach... Vtedy si pokladám jedinú otázku, priateľ môj, pamätáš sa ešte na mňa? V tom kúsku prázdnotou naplnenej duše, kde priateľstvo živilo pochabú nádej, a kde teraz nad svetlom kraľuje večná tma... Spomínaš na ten dávny smútok? Už iba trpká samota či nekonečný žiaľ... teraz tu stojím bez teba, umieram bez slova, s ranou v srdci a to celkom sám...
Bratia Uchihovi riešia bordel v Konohe...a tiež niečo navyše...
Uchiha bratia... Jeden je dostatočným problémom, nie to ešte keď sa títo dvaja vzájomne milovaní súrodenci, zároveň veční nepriatelia a nekoneční rivali spoja, pričom začnú riešiť tajomné zločiny páchané v Konohe, krádeže, klamstvá, vraždy! To teda bude mať rozhodne katastrofálne následky na všetkých obyvateľov žijúcich v okolí Skrytej Listovej a nielen ich...
Takže teraz chcem mocinky poďakovať nesmierne talentovanej kolegyni, perfektnej kamoške a dokonalej spisovateľke Shiro-chan, s ktorou sme s a zhodli na spoločnej myšlienky a vytvorili toto menšie rodinné stretnutie...
Jirayia - Narutova možná katastrofa
Jirayiu ani netreba nikomu predstavovať, kto by už len nepoznal známeho zvrhlíka a legendárneho spisovateľa, ktorý sa túla a zhromažďuje informácie pre svoju úžasnú knihu alias Icha Icha Paradise? No tentokrát mu spoločnosť robí nenahraditeľný Naruto, a táto dvojica si v spoločnosti jeden druhého skrátka nedá pokoj! Odhodlaní na nové dobrodružstvá a nezabudnuteľné zážitky vyrážajú na svoju nebezpečnú cestu za zapadajúcim slnkom...
Rozdiely pôjdu stranou, pretože iba spolu dokážu čeliť tichej hrozbe, ktorá striehne za najbližším rohom, v najtemnejšej chvíli, a ich protichodné pocity sa zlúčia do jedného, aby získali všetko, po čom túžia...
Angel of the darkness...
Hádam ma za to nikto nezavraždí, keď sa trocha nechám uniesť, no čo už so mnou, vždy som mala slabosť pre zlých, záhadných chlapcov, a to Sasuke rozhodne je!!! Takže som sa rozpísala ako ho vidím ja! Je to úžasná postava a tajomný charakter, no čo dodať? Uchiha brothers forever!!!!!
Jigoku Shoujo tai Jigoku Shounen
Nedalo mi nenapísať o milostnej štvorici Naruto, Hináta, Sasuke, Sakura. Je úplne jedno koho s kým dáte dohromady, každí z nich je v podstate iní, ale pritom prežívajú rovnakú bolesť...
Kúsok z mojej navždy zasnenej duše...
Týmto by som Vás chcela spolu so mnou preniesť do toho čarovného sveta za hranicami ľudského chápania, krajiny plnej nekonečnej fantázie a tajomnej mágie...odvážnych ako aj na pohľad nesplniteľných snov a taktiež všetkých tajných prianí, ktoré tak žiarivo horia v každom srdiečku...
BoA - Every heart "BoA patrí k mojim najobľúbenejším japonským speváčkam"
Dream - My will "Dream je zoskupenie až neuveriteľne talentovaných speváčok"
Haruka Tomatsu - Musuhi no toki "Haruka má nadanie pre vytvorenie melódie"
Kiriko - Kanashimi no mukou e "Kiriko vytvorila jednu z úplne najsmutnejších..."
Eiko Shimamiya - Higurashi "Neuveriteľná skladba so štipkou mystiky a ten hlások"
Canon Wakeshima - Suna no oshiro "Vampire knight je jedno z naj japan anime"
Yui - Love and truth "Mala som slzy na krajíčku, akonáhle som sa započúvala"
Akira Yamayoka - Room of angels "Nádherná hudba, pre skvelú náladu to pravé"
Rurutia - Selenite "Jedna z tých najkrajších, najsmutnejších piesní vôbec"
Chihiro Onitsuka - Infection "Táto pieseň patrí k úplne najdojemnejším"
Higurashi no naku koro ni - Why or why not "Presvetlí každú temnú chvíľočku"
Moje maličké pokusy o FanArt
Nesquik a jeho úžasný FanArt
Ja viem, že by sa asi nemali propagovať iný autori na vlastných FF-kách a podobe, tak ale nedalo mi to, a musela som si sem pridať jedného strašne milého a veľmi talentovaného človiečika, veď posúďte sami, že je to rodený talent na maľovanie, kam sa ja na takého génia vôbec hrabem? XD
Minna-san...
Keďže v poslednej dobe tu moc neprebývam, uchýlila sa moja malá alter ego xxx-stránka na facebook. Ak budete mať niečo na srdiečku, stačí mi napísať a podebatíme ako za starých dobrých čias. Ogenki de nee :3
Chi
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
Ach...Ivka...Kdeže si sa nám to vytratila? Už dlhšiu dobu o tebe nie je ani chýru ani slychu
Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.
Gomenne, veľa práce a málo času
arigatou za starosť, ale ja som vždy tu, niekde v ústraní XD
muck
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
Chiisai RULEZZ! Chiisai 4Ever Chiisai is Best! Chiisai Chiisai Chiisai!!!!!!!!!!!
What Legendary Biju Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Sice jsem začal teprve číst, ale zatím je to bomba..
chisaii ! chisaii !
/Chisaii FF good/Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.
Chis to je super nápad, dát sem texty k těm písničkám Alespoň se je můžu naučit
Chees...*odteraz si prekrstená xD* Tvoje poviedky sú proste úžasné. Zatiaľ som teda čítala iba tie jednorázovky ale sľubujem že dojde aj na série...xD Ale len s tých jednorázoviek musím povedať že píšeš úžasne...Majsterka Konohy v poézí. Krása krása...kto umí ten umí xD
Inak práve počúvam tú hudbu čo máš tu na ňu odkaz...tiež je to krása xD
EDIT: Kompletne dopočúvané a...som s toho úplne na kašu xD Je to megaúžasné!xD Mptroječka...kde siiii?xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
chisaii ..kraasa kraasa kraasa
ja si moc na FF nezakladam alebo nemam ani naladu to citat ale tvoje si vzdy pozrem
ty moje
Ero-Josto_Sennin-sama
pises proste uzasne (aj ja chcem vedet tak pisat ) len nestiham citat koli blbej skole . Vies co asi idem pre zapalky
super poviedky ... sak hlavne od teba :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.
Chisaii..
šikulo moje zlatáá..jakto že tu nemám koment??
hlkáá jak už jsem řekla,,jsi talentovaná a to jak FF tak FA jsou dokonalí...
nad tvýma dílkama se totálně rozplýváám...
navíc jsi dokonalá slečna..a dokonalý rozhovory..
jsem štastná za to že seš..
baštim ..prostě seš ségra xDa mojee pshuuu bobina... epesnííí xD
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!
Chisaii, tvoje dílka mají doslova duši. Je to neuvěřitelný pocit, když si přečtu nějakou tvou FF a rozplývám se nad jejím obsahem z důvodu velice silného duševního vyjádření. Jsi prostě jedinečná autorka a to se nikdy nezmění!
• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda
Sice ještě nemám všechny přečtené, což hodlám při nejbliších chvílích napravit.
Jak jsem jednou psala, že Chisaii má tolik kouzla, které je tak silné, že já se v tom kouzlu ráda ztrácím a vychutnávám si každou chvíli v tvém kouzlu, že zapomínám na své problémy, realný svět, školu atd.
Chisaiinko, nevím jak bych vyjádřila svou úctu k tobě a tvému talentu, který převyšuje ten můj o několik délek.
Jsi tak všestranná osůbka a ráda by jsem tě poznala osobně.
Po přečtení první kapitoly jsem okamžitě poznala, že máš laskavé srdce plné lásky, obdivu, naděje, smyslu pro humor, přátelská a plno dalších úžasných vlastností, které tě dělá naší Chisaii.
Budu ti dál držet palečky a číst poctivě tvé další dílka.
Arigatou, že jsi!
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Zdravím Chisaii , tak ako som pred týždňom sľúbil, tak teraz činím a píšem komentík.
No po prečítaní týchto poviedok som ostal bez slov a ešte dlho potom som za kompom zostal a rozmýšľal o tom, čo som prečítal a kam tým mierila. Ak niekto čítal Portrét Doriana Graya od Oscara Wildea, tak tam jeden maliar povedal, že každý umelec vo svojich dielach odkrýva závoj nad samým sebou a ukazuje vlastné vnútro, myšlienky, nádeje a sny. A presne taký pocit som mal po dočítaní o Chisaii aj ja. Akoby som sa zasa niečo o nej dozvedel, akoby som sa nachvíľu dotkol jej duše... Taký pocit súznenia, ktorý sa nedá popísať...len precítiť.
Už kedysi dávno som písal, že ja FanFiction veľmi nemusím, ale dielka Chisaii Kyuubi sú vzácnou výnimkou a tak skoro ich čítať neprestanem. Je tu všetko radosť, humor, láska, ale aj smútok a nenaplnené sny... Všetko, čo si len romantická duša zažiada.
Preto radiť niečo autorke alebo nebodaj ju kritizovať nemá zmysel. Ako sama postupuje, tak sa brúsi aj jej štýl a celkom prirodzene jej prejav zreje a dospieva. Takže Chisaii sama nakoniec príde nato ako tvoriť, aby to uspokojilo nielen ju, ale aj čitateľov. Za ten krátky čas čo tvorí teda autorsky vyrástla poriadne!
Takže čo dodať na záver (už aj tak som sa rozpísal nad plán)? Jedine autorke úprimne popriať, aby písala naďalej, aby mala neustále inšpiráciu a neotrepané nápady, aby nás svojim perom (klávesnicou) vždy zaniesla do krajín fantázie, kde môžeme snívať a zabudnúť na každodenné problémy.
Chisaii, ďakujem Ti za všetkých, ktorí pri tvojich poviedkach a básničkách zabudli na okolný svet a na chvíľku sa ocitli v Tvojej duši.
Tvoj Ecelor.
ja sice našu Chisaii dlho nepoznam, ale s jejimi poviedkami je to ako dotknut sa jej duše, nahliednut do ich myšlenok a snov, citit to čo ona ked pisa. je to krasa :)
Tak, jsem definitibně rozhodnutá se poprat se slovenštinou a přečíst si tvoje FFky, dlouho jsem to odkládala, protože kromě angličtiny, která je pro mě skoro jako mateřtina se s ostatníma jazykama peru doslova o život. a se slovenštinou, našim nejbližším jazykem bohužel taky...
No ešte som ta nezkritizoval ja takže servítku si pred ústa dávať nebudem: Tvoje diela sú také úžasné že tak závidím že ich od závisti nnemôžem čítať lebo by som spáchal samovraždu.
What Legendary Biju Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Ty si mi ale milé trdielko
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
pane boze nie len ze vie kreslit ale aj pisat ja hu zvoznujem kua take dobre dievca malo kde clovek najde
No musim si tie tvoje zlate veci precitat .) urcite su super.A este jedno mam ta rad moje zlate.
Asi bych mohl taky něco napsat k tvým FF ... radil bych, aby všichni, kteří hodlají přečíst mou kritiku, měli silnou povahu ^^
Asi je to z mé strany vše ^^ ...
Mám jeden velký dluh. Musím se přiznat...
Beru a nedávám.
Kradu a nevracím. Nechytí mě xD
A proto se stále vracím, sem. Na tento FF seznam Chisaii Kyuubi.
Bez nadsázky. Třeba tuhle včera jsem psal svou FF, další díl. Múza utekla.
Tak se škrábu na bradě, a v mysli mi zraje ďábelský plán...
Múza? Se*e na mě? Nechť...
Jsou zde lidé, kteří ji mají na rozdávání. Mají jí tolik, že si i v jejich vlastních dílech a příspěvcích lze inspiraci jednoduše "půjčit". xD
Tohle je takové mé místo, kam chodím, když jsem v koncích s nápady.
A já jsem strašně nevděčný člověk, občas, a místo, abych Ti děkoval, kradu
Kradu dobrou náladu i inspiraci. Tady.
Protože Tvá díla umí sice rozesmutnit, když chceš, ale umí i s prominutím "kopnout" do "víš-kam" a donutit člověka se smát sám sobě, protože, k čertu, O co jde?
A tak bych Ti chtěl, milá Chisaii,upřímně poděkovat a upřímně se omluvit, že tu tak řádím a sosám z Tvých povídek. Lepší náladu, lepší všechno...
Tak mi prosím odpusť, a ... POKRAČUJ!
Jsi skvělá kamarádka!!!
"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18
No pokud Madara uz byl jednou schopny premistit dusi do tela od Zetsu (kdyz prijmeme predpoklad, ze Madara je stale Madara, pouze bez tela), pak by to melo jit i s telem od ET.
Kabuto ty tela ovladal jen diky tomu, ze dovnitr umistil nejaky amulet,
ktery jim potlacil jejich 'osobnost'.
K te 490 - ano, mohl by to byt nekdo, kdo toho 'hodne vi' apod..
Ovsem - z pohledu autora - pokud je Madara mrtvy, nechat si ujit moznost konfrontace Madary se sebou samym by byla skoda, ne?
Viz napr. tato anketa.
Navic drobny naznak muzes najit v prekladu:
KABUTO: "物分かりのいい方だ さすがは うちはマダラ… 器が違う"
"monowakari no ii kata da. sasuga ha Uchiha Madara... utsuwa ga chigau."
Znak 器 znamena jak 'kalibr,kvalita', tak 'schranka~vessel'.
Posledni veta se da prelozit "Skutecne, Uchiha Madara... ty jsi jina trida." (nez ostatni ninjove),
ale take "Skutecne, Uchiha Madara... ale schranka,to je neco jineho."
Coz by znamenalo narazku na telo, ktere Madara ted pouziva.
A taky by to vysvetlilo, proc Madara reaguje tak podrazdene.
co ti víš třeba už ho to nebaví a bude to poslední díl ale doufám že si to rozmyslel to by byla potom velká škoda ale musim přiznat že se mi Naruto jak Anime tak Manga přestává bavit což znamená že na Naruta začínám zapomínat což se projevuje taky tím že na Konoze už nejsem pořád
a abych pravdu řekla, sem tu jen kvůli jedné uživatelce se kterou si píšu, a byla bych tady kvůli ní i kdybych začala Naruta považovat za ůplnou trapárnu pro mimina, ale stát se může cokoliv taky mi bude už 13 let a holky v mim věku zajímají ůplně jiný věci než Anime,Například. kluci,celebrity,věci pro holky a atd.a prostě se cítím na to že Naruto je na mě už moc pro prcky takže já osobně doufám že díl 500 bude poslední a že Anime skončí co nejdřív
Skvele,brilantne,genialne,no nemam slov
V znamení vetra a ohňa:
Opravdu musím přiznat a to si nedělám legraci, že mě to dojalo a rozplakalo. Protože to je opravdu nádherné dílo a vůbec nenacházím slova, která by vyjádřila jak moc se mi to líbí.
už se těším až si přečtu i ty další
Nádherné povídky.Bola jsem překvapená, ale jsu nádherá.Jen tak dál Chisaii Kyuubi
Chisaiinko... jakto, že tu ještě nemám komentík?? to musím napravit
píšeš úžasně... sice jsem toho ještě moc nečtela, ale musím uznat, že máš cit pro psaní...
ale tvoje komentáře... ty jsou nezapomenutelné!! ta slova, ty výrazy, tolik chvály... dnes mi kvůli tvému komentáři u mé básničky začaly stzet oči...
a ještě navíc nádherně kreslíš... jsi moc talentovaná
jsi zlatíčko, Chisaiinko... prostě suprová holčina, se kterou je radost si psát
Dattebayo!!!
smrdíme až za chatu!
h***o jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme!
Když ráno na záchod jdeme,
celej barák posereme!
Na s**čku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!
Iron sólo: Sežer bobra,
zachraň strom
Všichni: Itadakimasu!!
Můj Valenth
No vidím, že tu máš dosť vela komentárov, takže originálna už asi nebudem. Tak aspoň zhrnutie: Píšeš úžasne, všetky tvoje príbehy majú v sebe niečo zvláštne a nepomenovatelné, sú krásne prežité, keď ich raz začnem čítať neviem sa od nich odlepiť a tie tvoje básničky...na to sa nedá povedať nič, len hlboký rešpekt . A ešte poďakovanie za to, aký úžasný človek si, za to že si mi raz napísala správu a ja som spoznala jedného z najúžasnejších a najstrelenejších ludí na konohe a tiež za to, že vždy keď si prečítam tvoju FF alebo správu, mám hneď lepšiu náladu . Arigatou
A nazáver veta, ktorou si povzbudila ty mňa: len tak ďalej, máš talent moja...
paradni a to sem cet jen neco
vazne nadherne pribehy maju vsetko co pribehy potrebuju
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-