Vložil Atticus, Pá, 2008-07-11 16:57 | Ninja už: 6436 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan
no precoze ho nenavidis co ti spravil nieco?? vyvrazdil tvoju rodinu?? dolamal ti vezy a si na vozicku alebo co ??? mas nejaky normalny dôvod ho nenavidiet?? ci len čistá demence??? hmm??
Vložil Jitt, Pá, 2008-07-11 21:33 | Ninja už: 6293 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan
Klidek, kazdy ma nejaky nazor, a to znamena, ze se nemusi shodovat s nazory jinych... tak se nechte zit a nezerte se navzajem, nema to smysl, trochu tolerance neuskodi ..
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
:DDD Uplne jako v anime xD
Jezis chudák =DDD
A vy jste říkali, že je EMO
Skutecnej Sasuke....
fakt sa mu to hodi to ma s tohoo ze sa stale smeje ze nekoho porazi
Prečítajte si spoluautorské poviedky!Sú veľmi skvelé aspon ja si myslim!
http://konoha.cz/?q=node/36506
http://147.32.8.168/?q=node/36642
heh,fakt borec:)
Kdysi jsem tu byla, s Vámi krásně snila ^^
Nezapomeňte na mě, prosím, protože já štěstí nosím!
Krásny sasuke
ten xicht mu sadne
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
Vypadá jako náš matikář... chudák Sasuke xD
Rovnou bych si ho vzala za manžela
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
tady mu to sekne
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
supis, takto ho zosmiesnit, ja sasukeho NENAVIDIIIIM
no precoze ho nenavidis co ti spravil nieco?? vyvrazdil tvoju rodinu?? dolamal ti vezy a si na vozicku alebo co ??? mas nejaky normalny dôvod ho nenavidiet?? ci len čistá demence??? hmm??
Klidek, kazdy ma nejaky nazor, a to znamena, ze se nemusi shodovat s nazory jinych... tak se nechte zit a nezerte se navzajem, nema to smysl, trochu tolerance neuskodi ..
I'm speaking only if I have something to tell ...
loool
Mastně...
lol to je celej náš evendžr xDDD
tak to je krutý
krasa:D