RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Hyhyhy Madara za mlada. Ale i tak pěkný obrázek!
Sasuke? Je mi líto, ale nevidím žádnou podobu.
já jo Sasán=Sasuke
Foxtrot Uniform Charlie Kilo...
No, takhle jo, ale když se mrkneš na obrázek, tk to nemá s krásným Sasukem skoro nic společného.
aco ten učes ala mrtvej ježek? to je skroo stejný ne
Foxtrot Uniform Charlie Kilo...
jashinkote,to je strasný
Moji miláčci
Feed Me!
skopala Sasánka elektrinka? no Madarkovi to viac pristane.....
ale inak celkom podarený obrázok
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Účes a lá Madara XD
Ty mi kradesh slova... to jsem chtěla napsat jáááá , ale bře no byls první... a můžu teď už jenom dodat zhe Madíkovi to sluší víc...
Madarosasan XDD ale Mady fakt vypadá líp... Sasuke si asi zapomněl gel na vlasy XDD