manga_preview
Boruto TBV 08

Opravdová láska nikdy nevyhasne by naruto15

Tohle je moje první povídka a bude na pár NaruHina. Příběh se odehrává čtyři roky od doby, co odešel Sasuke z vesnice a přidal se k Orochimarovi. Všichni už dosáhli vysoké úrovně. Naruto se stal jouninem, Sakura Anbu, Kiba byl ještě pořád chunnin ale vymlouval se, že nezáleží jen na titulu ale i na síle, což je samozřejmě pravda. Jinak ostatní na tom byli taky dobře a většina z nich byla jouniny. Ale teď už k ději: už asi tři měsíce nebyla žádná mise a ninjové konohy pomalu vycházely ze cviku. Proto Tsunade, pátá Hokage vyhlásila, že postupně budou ninjové vysláni na týden mimo vesnici, aby zase byli ve skvělé fyzické kondici. A proč neposlala všechny ninji zaráz? Jednoduché. Kdyby všechny ninji vyslal zaráz, jejich vesnice by se stala bezbrannou. No, ale dál: Ninjové byli vyslání po dvou. A k Narutovi byla přidělena zrovna Hinata. Ta mu o svých citech ještě stále neřekla, ale už byla přece jen trochu sebevědomější. Cesta těchto dvou probíhala celkem v pohodě, ale pak je v den, kdy se měli vrátit zpět do vesnice, na ně zaútočilo asi sto ninjů. Proč? A vůbec: proč tolik? Vždyť byli jen dva! Dva proti stu! Jak z téhle bitvy vyváznou a jak se to na Hinatě poznamená, to vše se dozvíte v téhle povídce! A teď už vám jen asi popřát pěkné počtení.

Kapitoly

Kapitola 1
Kapitola 2
Kapitola 3
Kapitola 4
Kapitola 5
Kapitola 6
Kapitola 7
Kapitola 8


Kategorie: