Vložil Hardy, Čt, 2008-05-22 19:51 | Ninja už: 6208 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan
No je to oblepené izolepou abych se neušpinil barvaou ptž ten papír je pomalovaný vodovkama (fix vypata blbě ptž jdou vidět tahy) ale tu izolepu ještě přetřu barvou na sklo nebo něčím podobným.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Mě je jedno z čeho je to udělaný, já vím jedno CHCI TO CHCI TO CHCI TO!!!!!!!! Se máš
Miluji, tedy jsem. Samota není.
je to natřený dřevo omotaný provazem
(já to chcí)
TOHCCITOCHCITOCHCI asi poprosim dědu aby mi jich pár udělal!
Můj blog!A není to parodie Naruta,prostě nemám Naruta-postavu ráda tak sem si vymyslela vlastní příběh!
http://inuyashik-chaan.blog.cz
JSEM HRDOU SASUFILKOU A NESTYDÍM SE ZA TO!
O.o wow...z čeho to je? O.O
It's not about conformity.It's abuse of individuality.It's insanity, it's reality.It's the promised land of hypocrisy...
KDE SE DA KOUPIT
http://www.mangashop.cz/239-plastovy-kunai/
...čti, ne? "domácí výroba"
Zajímalo by mě přesné rozložení kunaie nebo rovnou technická dokumentace k tomu... Hrot je koupený nebo dělaný po domácku na soustruhu?
Eldoras
No sakra jak jsi to udělal, nebo kde jsi ho koupil?
nevíte kde bych je mohla koupit??Jestli jo taQ mi pls dejte vědět na mail neumanova.jitka@seznam.cz ik jo a koupit cokoli tak klidně i oblečení
Ahoj koupit se to dá na www.mangashop.cz
Je to ale poměrně drahé.
na manga shope je len plastovy poznas aj ine stranky???
vypada jak pravej fakt dobra prace skveli
velmi podarene:) Je to aj nalakovane, ze sa to tak leskne?
No je to oblepené izolepou abych se neušpinil barvaou ptž ten papír je pomalovaný vodovkama (fix vypata blbě ptž jdou vidět tahy) ale tu izolepu ještě přetřu barvou na sklo nebo něčím podobným.
Jo a ten návod tu dám zítra v podobě obrázku.
No budete se asi smát ale je to dělaný z papíru.Zabralo mi to asi půl dne ale myslím si že to za to stálo.
deidara uchiha: no ikdyž by se mi peníze hodily tak momentálně fakt nemám čas.
No ale kdyby ste chtěli tak sem dám návod jak si ho vytvořit.
jo , určitě ho sem hoď
tak to je moc pekny .. a z ceho je to udelany ? .. jako jsi sikula ..
new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW
změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Kokso tak to nemá chybu !
Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...
uděláš mi taky klidně ti zaplatim prosíííííííííííííííííííííííííííím