...::Hinata in Real::...
Zvyčajne kreslím mangu, a tak ma napadlo, že zmením štýl Veď treba skúsiť nie? a z tohto pokusu vzniklo toto. Mala by to byť Hinata (shippuuden), ako si ju predstavujem v reále. Keď som to nechala zhodnotiť ocom, jeho slová zneli: šedý zákal . Ostatní, že to vyzerá, ako moja kamoška.
Je divné, že kreslenie týmto štýlom mi trvá kratšie ako manga .
Viem, že to nie je nič extra, ale mám ešte l čas zdokonaliť sa
Výsledek
Skóre: 5.8, Hlasů: 23
Samo o sobě je to pěkné ale pomyšlení na to že je to hinata tak se mi zvedá fatálně kufr nemožné něco takové porovnat s hinatou ale říkám obrázek je pěkný kreslíš krásně :)
Západní Hinata
___________Belief is the death of intelligence.
I'm a mango :| Queen of shrimps
no celkem da se... ale vubec to nepřipomina Hinatku ani v realu prostě nikde ona je moc bestovni tady na to:)
no celkem da se... ale vubec to nepřipomina Hinatku ani v realu prostě nikde ona je moc bestovni tady na to:)
to se povedlo!! já bych to nikdy nenakreslila
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
je to hezky ale hinatu mi to nepřipomíná
Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698
mno tohle je jako uplně super jako fakt
www.elzik495.blog.cz můj bloček :3
www.souleater.cz
je to dobre nato ze sa ucis je to fajne ..... neviem ci vydim dobre ale asi si tienovala rozotieranim........... no ja tuuuuuto techniku moc nemam rada ale to neva hlavna vec je ci sa to paci tebe ............. ale fak na to ze zacinas je to coooooool ............. len tak dalej a budde z teba hotovi umelec a inak pekne pises