Naruto - karetní hra
http://www.bandaicg.com/naruto/home.php
S kamarádama(i s těma co naruta nemusí, což mne překvapilo) sme si ty karty vytiskli a testli.
Jelikož máme s karetníma hrama tohodle typu zkušnosti, hodili sem pravé karty z jiných her jako podklad do obalů a vytisklého naruta vložil dovnitř, rozdíl nepoznáte estli mate dobrou tiskárnu.)
Výsledkem testu sou jednoduchá pravidla, která ale hru nijak nekazí. Hra samotná je povětšinou rychlá a zábavná:o)
Pro někoho max. může být problémem angličtina. Česky ty karty ani nehledejte, u nás mohou vyjít maximálně ve snech.
Ale rozhodně doporočuji zkusit s přáteli:o)
ej kde muzu zjistit pravidla? nebo kde muzu najit karty na vytisknuti?
ahoj asi pred dvema rokama jsem karty zacal hrat. Mam toho plne suple a jestli chcet tak sem napiste na facebooku je skupi na rad vas tam pridam schazime se ve sberatelskem obcode naruto karty se tam daji koupit v boostrech ve startrech a take pripravene o hracu take jsou tam pravidla . hraji se zde turnaje podle toho jak se dohodnem hraci jsou ochtni a radi hru vysvetli a pomuzou bali postavit
včera mi prišli ale nwm ako s nimi hrat je to dost zložite
Taky bydlím v Praze a ráda bych se přidala.
Podívej se, co jsem psal o příspěvek níže d.e.x.ovi89 a kdyžtak se taky přidej k nám do skupiny...
Ahoj. je tu někdo z prahy,kdo to hraje ? rád bych se scházel na občasné hraní,popřípadě výměnu karet a nebo turnaje,kdyby byl zájem. Ideální místo na scházení by byl černý rytíř na florenci,protože má celý týden otevřeno, místo pro hraní a taky ty karty prodává. Najde se někdo,kdo by se přidal ?
Ahoj, čas od času chodíme právě do Černého rytíře na Florenci. Je nás celkem okolo 16 co hrajem, takže pokud chceš, tak se můžeš k nám přidat (platí i pro ostatní zájemce)...
Tady je odkaz na naší FB skupinu, kde si domlouváme případný srazy: https://www.facebook.com/groups/145211375615081/
http://naruto-brno.webnode.cz/
Caudy jsem z Budějc nehraje to tady někdo chtěl bych to vyzkoušet a hlavně se to naučit =) pač mě baví všechny karetní hry snad momentálně hraji dost pokemony ale chtěl bych vyzkoušet Naruta =)
cawko pls neviete dakto kde sa daju kupit na Slovensku naruto karty???
Z Černého Rytíře si to lze objednat i na Slovensko. Sice tam jsou změny, a musíš platit předem, ale toho bych se nebál. Už jsem odtamtud objednával více než 5 zásilek, a vždy došlo přesně všechno tak, jak má. A taky tam mají zrovna výprodeje(u Naruta), což je dobrá příležitost.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
a pls ktore karty su najnovsie
No v tom černém rytíři ty nejnovější nejsou. Nedávno tam byli ještě novější balíky, ale ty nejnovější nikdy. U nás se to moc nechytá, tak nemají důvod hned dávat do prodeje ty nejnovější edice. A proč chceš nejnovější? Já třeba koupil ty starší, protože jsou mnohem levnější. Nevidím důvod v tom, mít ty nejnovější. Teda pokud zrovna neprahneš po Shippuuden postavách.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
a ktory balicek mas ti??? ale ktore su najlepsie???
Já jsem si koupil boostery, a poskládal si vlastní balíček, takže to ti moc neporadím. A ty starter decky jsou většinou všechny na stejné úrovni, takže spíš jde o to, jaký balíček se ti zamlouvá, co se týče oblíbenosti.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
ahha no mne sa paci Naruto - Invasion Sasuke Theme Deck ale zda sa mi to dost predrazene a ani by tam nemusela byt ta hracia podlozka len skoda ze nemaju mensie balicky
A na co tolik chceš tu hrací podložku? Je celkem k ničemu, a věř, že na ní budeš párkrát hrát, a pak se na to už vykašleš. Jak myslíš to "menší balíčky"? V čem menší? A odpověď napiš formou PM, protože to tady už trošku spamujeme.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
no podla mna su shippuden postavy take..... lepsie... no proste uz lepsie vyzeraju a tak ale diki
DOobre,někde si to musím sehnat "
Neví někdo kde sehnat překlad karet?
Jak to myslíš? Myslíš překlad efektů(veškerý text na kartě krom popisu)? Ten neseženeš si myslím. Málo které karty se takhle překládají, základní znalost angličtiny je nutná. Ale jestli už máš nějaké karty, a chceš vědět, co znamenají/dělají, tak napiš PM, a přeložím ti to.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
Hrajete někdo v současnosti, případně vlastníte alespoň nějaké kartičky? Jestli ano, tak dejte vědět, jelikož se poslední dobou scházíme poměrně pravidelně a rádi uvítáme nové lidi (Praha)
Já jsem si právě koupila balíček s narutem a učim se hrát, něco mám i několikrát tak bych mohla poviměňovat
Hi everybody
I live in Poland and have some cards from Naruto CCG for sale. If you have any question about it just write on this mail dr.house@vip.onet.pl
http://naruto-brno.webnode.cz/
Ty karty stoji opravdu za to A muzes si koupit balicek kde jich mas 10 za 45Kc coz zase neni tak moc
kdyby to bylo normal v obchode kupim ale pres net davat 70 kc za 5 karet + 110kc postovne
to je fakt vyplatí se pořádně našetřit a koupit těch balíčků víc
http://kakasakucz.blog.cz/ - podívat
A taky sehnat třeba další lidi, a poštovné vydělit.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
http://www.cernyrytir.cz/index.php3?akce=48 Tady koupite karty naruto!!!!