manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto-online

Takže jsem rád, že můžu sdělit, že jsme se s Prasátkem domluvili a budu tu zakladat projekt Naruto-online. Nebude to nic extra, ale fanoušci Naruta si jistě nebudou stěžovat. Bude se jednat o takovou klanbazi upravenou do příběhové textové hry. S tim ale, že se všechny události budou odehrávat ve Warcraft herním modu (mám jich asi přes 20). V módu najdete totožné postavy z Naruta + jejich jutsu. V předverzi projektu bylo cca 15 lidí a docela dost jsme si vyhráli. V blízké době se vpravo v menu objeví položka Naruto-online, kde bude te mít svá originální jména, klany, města, a každý si bude moct psát svůj příběh, který ovlivní chod hry. Ku příkladu bude klan Travnatců Laughing out loud (názvy samozdrejmě ať to zní japonsky) a tomu se nebude líbit vesnice ukrytá třeba v hléně Laughing out loud. Takže někedo si napíše příběh, dám ho zde na web a od toho se bude odvíjet mód. Pustim tam třeba mod, kde jsou dvě vesnice proti sobě. Budou zde i povýšení Chunin, Jounin, Kage atd. a budu zde dávat mise, za které budou mody (mise probihaj taky v modech).
No doufám, že se to ujme. Vše, co je potřeba zařizuju já. Takže za nedlouho (asi 1 den) bude vše zprovozněno zde na webu.

4.57143
Průměr: 4.6 (7 hlasů)