manga_preview
Boruto TBV 14

"To je děsná nuda"

"To je děsná nuda"

Asi mám zase období, kdy si rád maluji. Ano, i tentokrát v práci. Hehe... Zkoušel jsem se více zaměřit na světla, stínování, ale s očima nějak nejsem spokojený. Pusu jsem musel nakonec zvětšit, protože byla maličká na větší tvář. Maloval jsem to cca 5 dní + 1 den na odstup, kdy jsem se na to pak znovu podíval a předělal pár detailů. Nejvíc jsem si kupodivu užil malování pozadí kvůli technickému provedení a musím se skromně pochválit, že jsem to v tom programu nějak "vymyslel", aby to mělo nějakou štábní kulturu. ^-^ Asi to nebude nic závratné, ale jsem rád, že jsem to zvládl. Smiling

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 2

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2024-09-18 20:24 | Ninja už: 4044 dní, Příspěvků: 7473 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Musím říct, že ten obrázek vystihuje nudu. Dokud se ovšem člověk pozorně nezadívá na to pozadí Laughing out loud. Škoda, že jsi tam udělal ty paprsky pronikající z mraků (samy o sobě jsou moc povedené!), protože bez nich by to dostalo další bonus level. Jako by znuděně odcházel od nějakého šíleného apokalyptického výbuchu v pozadí, který jsi jen geniálně naznačil, aby to diváka hned netrklo Teeth. Jakoby ho sám způsobil a teď znuděně odchází Ino ti gratuluje!.
Myslím, že coby nepoučený laik máš veliké problémy jak s anatomií, tak se stínováním, a to nezlepšíš jinak, než že si budeš kreslit taky reálné věci něčím reálným, ideálně tužkou. Koukat se (kdykoliv můžeš) na lidi, jak mají sestavené uši, oči, nosy, jak co vypadá z různých úhlů. A ukládat si to vědomě i podvědomě do hlavy, odkud to pak ruka už automaticky umí vytáhnout a kdykoliv převést na papír. Zkusit si vystínovat nějakou světlou matnou kouli, kvádr, přivřít při tom oči a kouknout se, kde jsou při nasvícení z boku ty předměty nejtmavší a kde nejsvětlejší. Pak to můžeme probrat, ráda ti to průběžně budu klidně vysvětlovat, jak si místo koule pak člověk dosadí hlavu apod.
Bez toho se nehneš dál, pokud chceš umět namalovat slušně člověka. Lineární kresba se znalostí anatomie je základ, který Ti nakonec umožní, že nebudeš muset stínovat skoro vůbec a ono to bude vypadat vystínovaně a skvěle. Budeš pak vědět, že i víčko na oku má nějakou svou sílu, kterou je třeba tam nakreslit, aby nevypadalo placatě jako papír Eye-wink.
Ale jak jsem zmínila výše - kresba a anatomie není všechno. Pokud se budeš víc soustředit na obsah obrazu a bude se Ti dařit překvapovat diváka tajemstvími, nebo vlastími názory převedenými do světa Naruta, prostě dáš tomu obsahově něco víc, než jen prvotní pocit, tak to taky může začít fungovat skvěle Smiling.
Držím palce (ať nemáš moc práce v práci)!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE