Nishi na Slovensku
V rámci výzvědné mise se konožský ninja Nishi ve dnech 31. 8. až 4. 9. 2023 vydal na území nepřítele. Cílem mise, mimo sběr informací na cizím území, bylo i praktické testování nové technologie vyvinuté konožskými vědci zvané "smartphone". Nishimu se sice podařilo dálkově spojit se svým kontaktem nacházejícím se v Konoze, ovšem s fotokamerou, vytvořenou pro přesné a detailní snímání okolí, malinko zápasil.
Druhý pokus o zaznamenání architektury dopadl o něco lépe...
____
Aneb jedna taková blbina z našeho srazu Kostel v pozadí je Kostel Nanebevzetí Panny Marie nacházející se v Banské Štiavnici.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 4
Nejak mi stále nedochádza prečo je táto postava tu tak obľúbená ale nič to nemení na tom že mu to tu pristane(vyzerá tu zlato) aj to pozadie je super.
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Ježíš, to je úžasné
díky!
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Jé, konečně je tady!
Zní mi to, že Nishi podstoupil nesmírně náročnou misi a je úžasné, že si s ní dokázal tak krásně poradit!
Aby si na ty nové technologie zvykl, měl by pokračovat v pořizování selfie
Každopádně máš můj obdiv za nápaditý a úžasně provedený obrázek. A mé díky za nový profilový obrázek xD
Nishiiiii!!!!
mockrát děkuju a vůbec není zač
no, ještě to nemá úplně v malíku, ale s trochou tréninku z něj brzo bude mistr
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ještě, že se chlapec na Slovensku neztratil a v pořádku se vrátil! I když tedy na zpáteční cestě do Konohy málem zabloudil... v Noledčině autě
Obrázek se Ti povedl a je super, že Tě nepřechází chuť do kreslení!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
díky :3
no a kdyby jel s Hromisem, tak nikde nebloudí a odevšad se vymotá
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Možná trošku. Hromis se prý občas zakochá a dělá vyhlídkové jízdy, jsem slyšel.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Ať není zmatek xD V Noledině autě jsme při cestě vymýšlely příběhy o Nishiho hrdinských skutcích... které zahrnovaly příběh o tom, jak vedl válku proti Mlžné, ztratil se v mlze a dostal se omylem zpátky do Konohy.
Nishiiiii!!!!
Ehm, v původním příspěvku jsem nenarážela na Noledčino řízení, ale na Nišiho schopnost ztratit se někde mezi druhou a třetí řadou sedaček.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.