Dark soul Kimimaro
Vložil Avárt, Po, 2021-12-27 21:41 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 785
Když po vás chtějí Naruto charakter, ale vy už jste víc na bossy z Dark Souls...
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 3
Když po vás chtějí Naruto charakter, ale vy už jste víc na bossy z Dark Souls...
poštolka & noleda:
Je to centropenová kresba, do které jsem vetřela suchý pastel. Poprvé v životě slyším, že je to něžné a pohádkové. Zatím jsem spíš slýchala, že na dětskou ilustraci jsem moc temná... Takže díky!
(ale moc si tu na mě nezvykejte. Konec psaní fanfikcí na mangu, stala jsem se plnohodnotným manga charakterem!)
FF
„Plnohodnotným manga charakterem“? To si žádá vysvětlení O copak jde?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Dark Soul bohužel neznám, ale vypadá to nebezpečně a tajemně. Jak psali ostatní - ta použitá technika je k tomu trochu v protikladu, spíš navozuje pocit něžnosti. A nebo je to možná i trochu bledostí skenu, nevím. Každopádně moc ráda Tě tu po delší době zase vidím s takovým zajímavým obrázkem! Ať se daří!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Čímpak je to kreslené? Nějakými pastely? Každopádně to vydadá skoro jako pohádková ilustrace, taková jemná a rozostřená. A celkové postavení Kimimarova těla má pěknou kompozici... nemůžu si pomoct, mně ten obrázek přijde milý.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Luxus XD Pripomína mi to kríženca Sasoriho výtvorov XD
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
A o ktorého bosa ide ak sa môžem opýtať? Hral som Dark soul ale nejak si nie som istý..hm. JE to zaujímavý počin. Pri takýchto veciach sa ťažko posudzuje anatomia..kedže ide o monštrum z Dark souls ktoré sú v rôznych tvaroch a prevedeniach Každopádne super
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Nikoho konkrétního, jen mě napadlo udělat Kimimara, jak by v té hře asi vypadal. ty jejich anatomické podivnosti se mi právě líbí.
FF