manga_preview
Boruto TBV 08

Isshiki Ootsutsuki

Isshiki Ootsutsuki

Ok, we're blessed.... finally, an ootsutsuki God came in Boruto world... taky se na něj chystá moje propiska Laughing out loud Let him walk on the red carpet pls:kaput: nosebleed....

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 1

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2021-09-08 01:09 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Jejda, tak zase já a zase technikálie... toto je asi z netu, že? V tom případě by bylo blbě zařazení. Patří to do alba Obrázky z Naruta (trochu divný název, ale je to album pro obrázky, které lidé sami nekreslili). To se stejně jako FanArt dělí na menší složky podle postav a Iššiki by měl patřit do složky Ostatní, v tom albu žádná složka pro boruťácké postavy není. Kdybys upravovala zařazení, tak tu složku najdeš cca ve třech čtvrtinách zařazovacího menu. Jinak se taky hodí uvést, kdo je autorem, nebo aspoň kde jsi obrázek našla.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Sanhiya
Vložil Sanhiya, St, 2021-09-08 01:26 | Ninja už: 1261 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Možná by se hodilo udělat složku boruťáckou... bcs do naruťácké by mě ani nenapadlo to hodit. Gomennasai.. autora nevím, dle mě je to official od studia.Ale už proběhlo mnoho editů...