Noc v Konoze
To to je prostě zářný příklad, proč nemám ráda malování. Ještěže neznáte máme mého učitele malby, protože po tomhle tvrzení by mi ten poslední zápočet nedal a já jsem děsně ráda, že už malbu mít nebudeme. Ještě stačí, že by mě nejraději něčím přetáhl, kdyby zjistil, že tu takhle prokrastinuji.
Je to na motivy Van Goghokovi malby Hvězdná noc. Raději přeskočíme moje reptání, protože tohle už není ani Konoha ani původní obraz, ale něco mezi tím. Snad ale dostanu body za snahu
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 14
Dobře ty!
Bomba Mariko! Už vím, že na příštím FA sraze bude pro tebe malba jasnou volbou, osobně ti napnu plátno a budu podávat štětce ! Proč ji nemáš ráda, když ti to tak jde a sedí? Dokonce se ti podařilo uchopit to úplně po svém a přitom zůstat věrná Goghově a Kishimotově předloze - myslím tím, že jsi sloučila domečky (jasně v nich vidím Kisimota) s oblohou (jasně v nich vidím Gogha) a celé to vypadá jako od Mariko. Bomba děvče, bomba. Nerezignovala bych na malbu, být tebou. Moc se ti to povedlo .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Já jsem si říkala, kdo se Van Gohgem inspiruje, protože jeho obrazy jsou zvláštní a přitom skvělé
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Souhlasím, že je to krásné. Jásavé a plné života. Obdivuji, že se ti tak hrubými tahy povedlo tak dobře vystihnout Konohu včetně hlav na skále.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Je to Konoha, ty hlavy ve skále to určují jasně a ta obloha je skvělá a moc povedená
Já věděla, že to bude krásný.