Naruto OC - Azusa Kurokawa
Po delší době jsem zase tady!
Tohle je Azusa, členka speciálních jednotek Kirigakure Oinin. Je zodpovědná a rozvážná. Díky své upřímnosti a vážnému vystupování může lidem připadat odtažitá a namyšlená. Faktem je, že je velmi skromná a věcná. A trochu odtažitější. Nesnáší falešné přátelství, ačkoliv ona sama nemá přesně představu o tom, co přátelství je, neboť jejím doposud jediným přítelem byl trénink a sebezdokonalování. Proto je velmi těžké prohlodat se k jejímu srdci. Možná je to tím, že se bojí zrady? Kvůli nedostatku kladných citů ze strany rodičů je ani ona moc neprojevuje, a pokud se nějaké objeví, je z nich zmatená a brání se jim.
Azusa je zbraňový expert a expert na pečetící techniky. Kdyby nebyla z Kirigakure, určitě by svým způsobem obdivovala Ten Ten.
Formalitky
Postava pochází ze zdejší textové hry NFFORPG a je moje moje moje. Pokud jste ji nalezli na DeviantArtu, vězte, že jsem ji neodcizila. I ten účet na Devu je můj.
Pokud toužíte vypůjčit si ji do jiné textovky, můžete, ale byli byste opravdu hodní, kdybyste mě o tom obeznámili. Za přebarvování trhám hlavy! PS: Půjčuji jen obrázek! Osobnost a historie postavy je moje. (Jo, fakt po mně jednou někdo chtěl i tohle. )
Sheet mám opět odsud.
Výsledek
Skóre: 9.6, Hlasů: 5
Wow Top postava
Děkuju! :3
Kto kreslí tie postavy ? Ved to vyzerá strašne zle.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
To je snad vidět u autora příspěvku, ne?
Každopádně to, že to "vypadá strašně zle", mi úplně nepomůže a není to moc směroplatný. Co třeba napsat, co je špatně, abych se mohla poučit?
Asi máme odlišný názor na to..čo to znamená..keď obrázok vyzerá strašne zle Mohol si byť aj konkrétnejší..pretože ja nevidím žiadny problém s tým obrázkom. Ak už chceš kritizovať tak nech to stojí za to.
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Je krásně sladěná
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Díky. :3