manga_preview
Boruto TBV 08

Láskavá stráž 2/2

Láskavá stráž 2/2

Môj druhý komix Smiling Tentokrát v oveľa šťastnejšom prevedení. Veľa som sa naučil pri tomto projekte. Uznávam ale..že som urobil mnoho kompromisov..v tom zmysle..že som úplne nedodržiaval "pravidlá"..napríklad tieňovania. Taktiež ako môžete vidieť..som úplne vynechal akékoľvek rámiky. Skúšal som ich tam dať..ale páčilo sa mi to viac bez nich. Tak som ich tam nedal. A tak som to mal s mnohými vecami. Ak sa mi niečo páčilo..tak som to tak nechal aj ked sa to niektorým možno páčiť nebude. Povedal som si, že to vytvorím tak..ako sa to páči mne. Niekomu sa nemusí páčiť..že všetko nie je farebné ale niektoré časti sú čiernobiele. Je to tak zámerne no. Taktiež tam zámerne nie je žiadny text. Pôvodne som tam chcel dať aspoň na koniec jednu vetu..ktorá by trošku lepšie naznačila..aké boli moje myšlienkové pochody. Alee..povedal som si..že by bolo oveľa zaujímavejšie..ak si urobíte každý svoju predstavu. Čo si asi tak Obito myslel..ked sa strácal zo sveta..prebehol mu život pred očami? alebo na niekoho konkrétneho myslel? Na čo myslela Rin..povedala mu niečo..ked ho zachránila? alebo on jej? Je to na vás Smiling No..Mrzí ma..že som musel dosť znížiť kvalitu..a ked som to pridal tak celkovo to nevyzerá tak dobre..ako u mňa. Kreslil som to celé v dosť veľkom rozlíšení. A Konoha mi to proste nechcela vziať. Dokonca tak veľkom rozlíšení..že ked som to chcel spojiť dokopy...tie dve stránky. Tak mi počítač zamrzol..kompletne Laughing out loud No ale tak aj v nižšom rozlíšení sa to dá prežiť Smiling Tak, snáď niekoho môj kratučký ...nemí komix poteší Laughing out loud Smiling Mňa to bavilo ako vždy.

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 13

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Út, 2020-05-19 14:47 | Ninja už: 1670 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Krásne precítené dielo, či príbehom, kresbou alebo farbami - všetko to pekne do seba zapadá Smiling. Páči sa mi ako si nám na začiatok doprial pochmúrnejšiu atmosféru, ktorú si v priebehu postupne menil na milšiu. Tá zmena dodala tomu dielu iný rozmer. A práve v tvojom prípade je to rozmer hodný veľkého obdivu Kakashi YES
Dúfam že ťa táto pozitívnejšia tvorba natoľko oslovila aby si nám ukázal ešte nejaké diela v tomto duchu Laughing out loud! Resp. dúfam že ťa budú častejšie navštevovať veselšie myšlienky ^-^

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-05-18 20:33 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Taky bych řekla, že to působí velmi jemně, něžně, a ta prosvětlená - a vlastně docela jednoduchá kompozice (bez větších detailů v pozadí) tomu dává grády a pozitivní náboj. Moc se mi to líbí, i když v podtextu cítím, že nejsi s tou základní myšlenkou tak úplně ztotožněn. Daleko víc tě oslovuje a proudí z tebe to padání do nicoty, než to pozvedávání a vítězství světla. Je to z toho cítit. Ale to neznamená, že se to jednou neotočí Smiling. Určitě jdeš správným směrem, když se se svou vrozenou melancholií snažíš bojovat přesně tímto způsobem.
K výtvarné stránce – úplně mě dostal ten poslední obrázek. Jednak silným pozitivním nábojem, a pak i tím, jak je nakreslený. Bez kudrlinek, bez zbytečného patosu a cool póz, prostě … mile. Možná bych ráda viděla, jak by to vypadalo s černým pozadím místo bílým – asi by obrázky líp vynikly, ale zase bílá je barva světla, a taky mi to nevadí. Dobrá práce, krásně vyjádřený příběh, slov netřeba. Úžasná suikenovská typická barevnost Kakashi YES. Díky za zlepšení dne, fakt nádherné dílko!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Ne, 2020-05-17 23:08 | Ninja už: 3943 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Senpai-sama: Hm..no neviem..či by zo mňa bol skvelý animátor Laughing out loud i ked som nedávno rozmýšľal o tom..že by som vyskúšal urobiť nejakú jednoduchú animáciu. Sú to už roky..čo som sa o to naposledy pokúsil. Ale neviem..mám teraz iný nápad čo chcem nakresliť Smiling Som rád, že sa ti komix páčil.
Ironhide: Ďakujem..som rád..že tam nejakú atmosféru vidíš..mal som trošku obavy...že to nebude mať nejakú atmosféru.
Poštolka: Hmm...tak..ako vieš, pôvodne mal ten komix byť o úplne niečom inom. A malo to byť dosť depresívne. Ale v procese som sa rozhodol to zmeniť. Trvalo to dosť dlho ale konečne som dostal chuť nakresliť niečo pozitívnejšie. Muselo to prísť samo..a som rád..že to prišlo. I ked stále sa toho v mojom živote veľa nezmenilo snažím sa byť väčší optimista Smiling
Katema: Od profíka to má ďaleko Laughing out loud Je to ešte len môj druhý komix. Som rád, že sa ti Rin páči. Snažil som sa ju nakresliť čo najmilšiu ako som len dokázal. Ďakujem, za pekný koment.

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Ne, 2020-05-17 22:37 | Ninja už: 3812 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Komiks sa ti naozaj vydaril, skoro som odpadla Laughing out loud
Pôsobí veľmi nežne.

to s farbami - keď ho Rin chytí tak si to vyfarbil a to presne podľa mňa zachytáva obitov pocit vnútri, bezpečie a teplo. a pokoj. Tvár Rin je nádherná a nakreslené je to proste ako od profíka Smiling

k technickým veciam ani nič veľmi nemám, no možno jedine zachovať to, že keď tieňuješ, tak len jedným smerom viesť šrafovanie, ale to je taký detailík Laughing out loud obrázku to na kráse neuberá. budem sa tešiť na tvoje ďalšie počiny Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2020-05-16 14:42 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tento komiks je pro mě zajímavý tím, jak pozitivně působí. A nemyslím jenom tím koncem. I děs a temnota tady vyznívají jen tak tlumeně. Zatímco andělská Rin je zářivá a silná. Napadlo mě, že to možná prozrazuje něco o rozpoložení autora v době kresby. Moc doufám, že na tom mém dojmu něco bude a i v tvém reálném životě teď převládá to dobré Laughing out loud KAždopádně se ti to povedlo, práce s výrazy obličeje je na jedničku (a práce s barvami taky, ale to asi zrovna u tebe není potřeba zmiňovat Tee-hee ).

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Pá, 2020-05-15 03:04 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Za mňa výborná robota, má to dobrú atmosféru a pekne prevedenie. takže veľká pochvala.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2020-05-14 22:06 | Ninja už: 2683 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Nemusia tam byť žiadne slová, lebo výrazy Obita a Rin ich úplne nahradia, bol by z teba skvelý animátor Kakashi YES Rozpadávajúci sa Obito mi trhal srdce už v Narutovi a tu si to akosi ešte viac zvýraznil. V podstate zomieral rád, lebo veril, že sa stretne s Rin, tu vidno, aká je viera dôležitá a láska prekoná aj des z ničoty. Rin vždy pomáhala, aj tu je anjel sprievodca Úpa boží!!! Na príbehu týchto dvoch, aj Kakašiho, môžeme rozvíjať rôzne podoby a chápania lásky a tiež nepochopenie sa dôsledkom skratovej komunikácie resp. nekomunikácie. Teraz ma napadlo, že možno preto si Kakaši zvolil celoživotne zapichnutý nos v oranžovej knihe Stydím, stydím, stydím! Bohužiaľ nie som až taký znalec, ale vidno, že si pracoval ozaj tvrdo a s plným nasadením Ino ti gratuluje!