Tayuya
Mám pro vás spíchnutou jednu leta črtlou podpultovku...
.
Už je tomu pár zim, co při jednom z večerů s noledou, plni pracovní deformace, se jeden z nás přeřekl s "Ježíš Krišnus", hrozná prča jako obvykle, nějak mi to zvrtlo v hlavě, dumám, dumám, blik, cvak, příjem, "Jéžiši Krišne! Tayuya, flétna, dlouhý vlas, tak ta je jasná!"
.
No a teď mi tu skočilo Shanti Shanti Shanti a už to nešlo dál skrývat v propadlišti dějin.
Užívejte jara! A dá li bůh času (asi καιρός) prostor, dostaneme se i k jiným, výživnějším kouskům, vzešlým od redaktorského dua konožského HROMU.
TIP: Máte-li chuť na trochu tradiční Indie nejen na talíři ale třebas i do uší, vyhnuvše se Bolywoodu, zkuste Anoushku Shankar, případně jejího otce Raviho, a nebo oba dohromady.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 6
Krišne pane, co jsi to zase pospřádal dohromady ?! Marně vzpomínám...nepraštil ses mi tenkrát na staveništi někde do hlavy nebo neopil, protože tohle by mě ani ve snu... Ten pohled...a k tomu ty ruce, co jsou zrovna v procesu hbitého hraní, aniž by cokoliv naznačovalo, že se chystá do toho fouknout ...A navíc kolem lítající melodie v divoké expanzi, trnová koruna a lá nevyžehlená rouška, co se potkala s kaktusem a naprosto fascinující vlasy jako z nějakého úplně jiného magického...večerníčku. A ty "tvrďačky" šikmooké, roztomile naspídované . Tak tohle je solidní hárekrišna ! Jediné, co mě uklidňuje, že sis ještě nepořídil zlatou pastelku.
PS: Jseš si vědom toho, že další pracovní výlet bude do Šenova. Že se HO jen tak nezbavíme?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
LOL... a teraz si k tomuto predstaviť tej jej slovník XDXDXD Mám dosť... XDXD
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
tie vlasy sú úplne čarovné závidím ti ten štýl. Dobré to je
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
To nééé!
Už na titulce jsem poznala autora a bylo mi to zdrojem radosti, ale ty hlody a detaily po rozkliknutí byla teprve nálož. Ne, že bych se v poslední době u Konohy nesmála, ale abych slzela smíchy, to si musím počkat na tebe. Vlastně ani nevím, co je na tom vtipné, asi tvoje myšlenkové pochody a to, že ti stojí za spáchání obrázku. Doufám, že se choroby přeženou a zase se potkáme všichni dokupy. A jinak technicky je to samozřejmě taky paráda
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Očka je potřeba občas pročistit a protáhnout slzné kanálky jakbysmet. Já věděl, že ti to trošku zabrnká na strunu. S potkáváním nemám problém ani teď a kdyby na mě někdo laskavě pořádně pčiknul, možná bych měl čas i na jiné obrázky, noleda je už určitě nervní, kdy se upejpám zpracovávat naše další pletichy, co se vesele hromadí.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!