Proč zrovna tahle zvířátka?
Pokus o skamarádění se s vodovkami, který nevím, jestli dopadl tak úplně dobře. Ta fixa na obtažení to ale snad trošku zachránila.
A teď k obsahu. Mějte prosím na paměti, že fanart obsahuje pouze to, CO SE HAGOROMOVI BĚHEM NAVRHOVÁNÍ DÉMONŮ HONILO HLAVOU, tudíž není zaručeno, že to nebudou úplné blbosti.
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 8
Tak toto by mě nenapadlo. Velmi pěkné provedení, ty myšlenkové pochody stojí za to. Nejvíc mě pobavila opice, hmyz a chobotnice.
Alebo co sa honilo hlavou Kishimotovi...
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Nebo
Dobré myšlenkové pochody
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Tohle je absolutně geniální! Obrázky super a zdůvodnění perfektní a k popukání Nevíc se mi líbilo uvažování o opici, ale vtipné je to všechno
Ooo, tak to jsem nečekala, že se to bude zas tak líbit! A už vůbec ne, že nejvíc ta opice, tam mě spíš nic nenapadalo. Každopádně moc díky!
Další parádní kousek! Nejvíce jsem se zasmála u dvouocasé kočky S radostí uznávám.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Děkuju! Ta Matatabi mě napadla už dřív a teď se mi to krásně hodilo. Děkuji za misi!
Podarené Novodobá biblia. Ako "šefstvo" démonov stvorilo
Jo no, ty věci okolo Hagoromo a Kaguyy na konci Naruta tak trochu Bibli připomínaly, když se odehrávaly asi před 2000 lety...
Btw když jsme se museli do školy učit děj Bible, z nějakého divného důvodu mě furt napadlo, že učit se děj Naruta by bylo lepší. No, od toho jsou Konožské mise typu Irukův notes.