Tsukikage Gunryô Miyukinosuke, pán provincie Echigo (nyní prefektura Niigata), byl jmenován vladařem Shogunátu. Na cestě do Kamakury, kde se chystal ujmout úřadu, byl náhle napaden obřím hadem. Naštěstí mu pomohl mladý šermíř jménem Orochimaru (syn obřího hada). Tsukikage byl tak ohromen jeho odvahou, že ho přivedl na hrad a vzal jej do své rodiny jako svého vlastního syna. Orochimaru byl ve skutečnosti posedlý zlým duchem obřího hada, který přežil tisíce let hluboko v horách. Tento ďábel se chystal zhltnout svět a vyhladit lidské bytosti. Přestože Tsukikage měl hodně dětí, rozhodl se je proti vůli svých podřízených všechny zabít a učinit Orochimara jediným dědicem své domény Echiga. Všechno udělal kvůli kletbě obřího hada. Ďábelský Orochimaru, který ztělesňoval kletbu, Tsukikageho neúnavně klamal. Tsukikage nakonec pojal vysoké ambice převzít celou zemi. Aby toho dosáhl, nejprve přemluvil Shogúna a řekl, že jeho spojenci, rodiny Ogata a Matsuura, plánují svrhnout jeho vládu. Obě rodiny pak ovládl úskoky, zmocnil se jejich nemalých majetků, povraždil jejich příslušníky až na dva kojence, které nechal shodit z útesu do hlubokého údolí. Byl to Jiraiya, nástupce rodiny Ogatů a Tsunate-Hime, princezna rodu Matsuura.
Naštěstí je oba zachránil poustevník jménem Senso Dôjin. Jiraiya a Tsunate pak trénovali a vyrostli pod ochranou poustevníka. Jednoho dne jim Senso Dôjin řekl, že jejich rodiny byly nespravedlivě zabity a Tsukikagem okradeny. Znalost těchto skutečností podnítila vztek mladého páru a myšlenky na pomstu. S povzbuzením Senso Dôjina slíbili, že pomstí vraždu svých rodin a on je zasvětil do nezbytného tajného umění: Jiraiya ovládl kouzlo obrovské Ropuchy a Tsunate kouzlo Slimáka. Během jejich tréninku jim Senso Dôjin vyprávěl příběh o čínském moudrém muži jménem Kan'inshi, který říká:
„Had je silnější než ropucha, ropucha je silnější než slimák a slimákův sliz je jedovatý pro hada. Když se všichni tři setkají, nemůže být vítěze." Takový vztah se nazývá
sansukumi (trojúhelníkový kruh smrti, v japonštině 三 竦 み ). Senso Dôjin je učil speciálnímu způsobu, jak překonat tuto překážku a porazit kouzla obřího hada v Orochimarovi. A to tím, že musí získat meč Namikirimaru. Dále jim řekl, že pokud se Jiraiya zraní v boji proti Orochimarovi, musí získat a vypít krev ženy, která se narodila v hodinu hada (9–11 hodin) na den hada v roce hada. Když zaútočí na svého nepřítele tímto konkrétním mečem, jedině pak vyhraje.
Po několika letech Jiraiya, stále hledajíce meč, šel sám do sídla Orochimara, který mezitím pomocí špinavého triku zabil svého pěstounského otce a stal se pánem celého panství. V boji se svým nepřítelem byl Jiraiya zraněn. V tu chvíli se objevila Tsunate a zachránila ho svou magickou silou Slimáka. Vzala Jiraiyu do léčebné lázně, aby se o něj postarala. Jiraiyaova zranění se nezhojila, ale oni přesto stále cestovali a hledali svého nepřítele.
Jednoho dne se Jiraiya v hostinci v provincii Echigo setká se svou sestrou jménem Ayame, která zde pracuje a žije v adoptivní rodině. Když byla malá, byla od něj oddělena a od té doby se navzájem neviděli. Když se Ayame od Jiraiyi dozví celý příběh, rozhodne se obětovat sebe sama, aby dosáhla opětovného navrácení cti obou rodin. Narodila se totiž v hodinu hada, v den hada a v roce hada. Ayame se bodla mečem a nabídla Jiraiyovi krev, protože to byla jediná věc, kterou pro něho mohla udělat. Potom povzbuzovala Jiraiyu a Tsunate, aby pomstili vraždu jejich rodin. Díky její oběti se Jiraiya zotavil. Jiraiya a Tsunate mířili do pekelného údolí, kde se tradovalo, že se nalézá vzácný meč Namikirimaru. Po mnoha útrapách se jim podařilo meč získat. Jiraiya a Tsunate se obrátili, nyní s mečem, proti Orochimarovi. Zvítězili a Orochimaru se pokusil spáchat sebevraždu, protože neviděl žádnou jinou cestu. Poté se objevuje Takasago Yûminosuke, vysoce postavený důstojník Shogunátu, a informuje Jiraiyu a Tsunate, že nedorozumění týkající se jejich rodin byla odstraněna a Shôgun je obnovil a uznal. Jiraiya vyslal vyslance se vzkazem: „Teď, když byl had vyhnán díky ctnosti a vlivu meče Namikirimaru, stal se Orochimaru normální osobou. Žádám o prominutí jeho zlých činů.“ Yûminosuke to přijímá. Obě strany se tak v míru rozdělí.
Jiná verze, co jsem našla:
Orochimaru ( 大蛇 丸 ), vystupoval v japonském tradičním příběhu Jiraiya Gōketsu Monogatari, kde byl hlavním nepřítelem ninji Jiraiyi. Dříve se jmenoval Yashagorō ( 夜叉 五郎 )a byl jedním z Jiraiyových následovníků, ale byl očarován hadovou magií. Poté, co si změnil jméno na Orochimaru, získal schopnost proměnit se v obrovského hada. Zaútočil na Jiraiyu a Tsunade a porazil je svým jedem.
Příběh byl poprvé zaznamenán v roce 1806. “Jiraiya Gôketsu Monogatari” (“Heroic Tales of Jiraiya” v angličtině) měl premiéru v 7. lunárním měsíci roku 1852 v Kawarasakize. Toto drama bylo založeno na populární sérii ilustrovaných knih „Jiraiya Gôketsu Monogatari“, které napsali Mizugaki Egao (1789 ~ 1846), Keisai Eisen (1790 ~ 1848), Ryûkatei Tanekazu (1807 ~ 1858) a Ryûsuitei Tanekiyo (1821 - 1907). Byly publikovány v Japonsku v letech 1839 až 1868 (43 svazků!). Hrdina těchto knih byl vytvořen podle čínského příběhu. Knihy ilustroval Utagawa Kunisada I. a jeho šest učedníků. K zobrazení Jiraiyi použili tvář velké a mimořádně populární kabuki hvězdy Onoe Kikugorô III. V moderní době byl "Jiraiya Gôketsu Monogatari" úspěšně oživen v březnu 1975 v Národním divadle (samozřejmě v Japonsku). Ve 20. století byl příběh upraven a představen v několika filmech, ve videohrách a konečně i v manze Naruto.
Orochi znamená „velký had“ nebo „had“. Legenda o Orochimarovi má moderní korelace. Legenda naznačuje, že „sílu bílého hada“ lze nalézt v legendární jeskyni Ryuchi, která uživateli poskytuje mimořádné schopnosti, jako je nesmrtelnost, možnost krást tváře a posun tvaru. Japonský folklór hovoří o podobném hadovitém humanoidovi, který obchází pole po každé sklizni a požaduje část zemědělských plodin.
Díky všem za moc milé komentáře!
Orihalcon: Určitě se můžeš přidat .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Můžu se taky přidat? Protože je to zajímavý a lákavý styl a nejen tento, ale i ty díla předtím jsou úžasný.
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Za mňa určite môžeš
U tvojho obrázku môžem hrdo prehlásiť že ho máš kompletne vyšperkovaný . Viem si predstaviť koľko práce muselo dať nakresliť len samotného hada (každú šupinu!). Orochimara si vystihla tak roztomilo záludného - hlavne tie nožky sú extrémne cute, mi to pripomenulo decké časy keď som pozerávala šmolkov - tam im tiež takto chodidlá vykresľovali . Inak musím taktiež uznať že ružová bola veľmi dobrá voľba - sekne mu to v nej.
A na záver len podotknem že najlepšie na samotnej výzve bolo naše rozdielne vnímanie danej témy . Ty si sa určite najviac inšpirovala danou témou kedže tvoj výtvor vyzerá ako originál . Ja som to poňala skôr modernejším rázom - ako by taká téma mohla vyzerať v dnešnej dobe (?). A suiken ako jediný ostal verný tomu svojmu štýlu, s ktorým dokázal danú tému zaujímavo ozvláštniť
Je to vážne super tvoja trpezlivosť je obdivuhodná niečo také nakresliť na papier..je fakt skvelé. Ja kreslím skoro všetko digitálne..a vždy sa môžem vrátiť niekoľko krokov späť. Ale ty urobíš nejakú chybu a no..už je to dosť ťažké opraviť. Páči sa mi aj to, že si zaplnila v podstate celú plochu. Samozrejme...had je krásne nakreslený. Skvele si napodobnila ten štýl..ku ktorému tie farby dobre sedia Podľa mňa, si sa najbližšie priblížila k tej téme našej výzvy. Ja som to vzal iným smerom no..podľa mňa sú všetky tri svojim spôsobom jedinečné a skvelé teda..môj nie je tak dobrý ako tvôj a niky. Ale I tak...som rád..že vás tá výzva bavila Oplatilo sa čakať Dúfam, že si spolu znovu niečo takto nakreslíme. Pripomenulo mi to staré časy na konohe
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ten HAD!!! Krása, najskôr som myslel že si pridala nový druh antistresovej omalovánky. Výborne to pôsobí. Oro má výraz aký u neho nie som zvyknuty takže za to tiež body hore.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Prečo vlastne nechodil v Narutovi v ružovej? Sekne mu!
Tiež som uchvátená. Obrazom. Nápadom. Príbehom.
Krásná sbírka do trojice i s velmi zajímavou legendou. Znám případy, kdy se autor inspiroval pověstmi a bájemi vycházející z jeho země. Zná to, protože tam žije. Kupříkladu polský autor Zaklínače Sapkowski vytěžil maximum ze slovanského bájosloví a stojí to opravdu za to. Příšery a podivné příběhy jedna radost.
Obrázek je za mě hustej Je fakt vidět, že sis dala práci s nastudováním, Orouš má takovou tu podivnou historickou japonskou pózu a všechny její rysy. Chápu, že tě to nadchlo a nejlépe to vyzkoušet, jak si to ti Japonci dělali, že. Nicméně taková malíř asi nechodil na fušky do práce a mohl své práci dát to maximum, aby byla perfektní a překonala věky.
S poštolkou taky obdivuji ty nohy jsou fakt vtipný.
Líbí se mi tyhle historické předělávky na aktuální postavy, co se komu líbí. Viděla jsem i třeba baroktní obrazy, kde byly postavy z anime a podobně. Vypadá to hustě, protože ty originály jsou prostě i přes ty desítky let dokonalé.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Ty nožičky! Ten výrazeček! Obdivuji, jak dokážeš svoji kresbu přizpůsobit stylu, kterým běžně nekreslíš A Oroušek je tu úplná krasavice Taky mě překvapuje, jak jsi byla ochotná kreslit tolik lístečků a kvítků, mám dojem, že to u tebe není běžné a že jsi to tzvládla zrovna teď... doufám, že stejně pěkně se povedly i ostatní dnešní úkoly. S barvami souhlasím, jsou trošku zvláštní, ale když se člověk koukne na Orouškovy tlapičky, tak je dojatý barva nebarva. Gratuluji ke splnění výzvy!
P.S. A je super, že jsi dodala i příběh! Už jsem si ho nastudovala, když jste o tom začali mluvit, ale jistě je tu pár jiných lidí, kteří ho nadšeně zhltnou
Edit: Divoká třešeň je i obyčejná ptáčnice, u nás v lese jsem jednu skácenou nedávno našla a orvala jsem z ní aspoň pár větviček, které nám doma vykvetly. Mám se tam podívat, jestli je kmen ještě na místě? Případně si vzít pilku?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Počkej, ty jsi taky taková divoká třešeň ! Já to musím nejdřív nastudovat, jak se to vlastně k sobě lepí, jestli je to u dřevořezu přes směr nebo po směru = jak velké kusy budou třeba, to dřevo se musí nechat taky nějak schnout, aby nepopraskalo, dále naše ptáčnice může být něco úplně jiného než ta japonská "odrůda" (tuhle informaci mi s potutelným úsměvem sdělila kolegyně z asijské sbírky mezi dveřma , musím ověřit, co tím vlastně myslela), navíc já a čas = důchod? Tak nějak nejdřív po 70-tce si asi začnu plnit tyhle své sny.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Už si píšu, že ti k sedmdesátinám mám nadělit krásná prkénka z pravé divoké sakury, předpisově vyschlá a odborně slepená
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Jé, to beru! Ale máš pravdu, měla by sis pospíšit, bude to tu, ani nemrknem .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE