Saiken
Vložil Lia_W, So, 2020-03-07 19:02 | Ninja už: 3524 dní, Příspěvků: 294
Áno, ešte som to nevzdala.
Podarilo sa mi nakoniec dať dokopy šestku.(až na krátke nohy som s ňou spokojná)
Dúfam že sa bude páčiť moja interpretácia Saiken ako človeka.
Výsledek
Skóre: 9.4, Hlasů: 7
Tak tohle má opravdu pozitivní atmosféru! Moc se ti povedl výraz i vše ostatní (jediné ty nožky křivé jsou na mě už příliš "rozkošné"). Super obrázek!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Má to pekné farby a páči sa mi aký má učes Aj pozadie máš, tieňovanie..vidím, že si si dala záležať Dobrá práca.
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ďakujem.
„Nedôveruj ľuďom, ktorí ti hovoria o tajomstvách iných ľudí.“-Daniel Howell
„Život je kreslenie bez gumy.“-Albert Einstein
Chyby nikdy nezmiznú no môžeš ich napraviť.
Má to výborný štýl a teší ma že séria stále pokračuje XD Len tak ďalej.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Ďakujem. Som rada že sú tu stále ľudia čo sa tešia z tejto série.
„Nedôveruj ľuďom, ktorí ti hovoria o tajomstvách iných ľudí.“-Daniel Howell
„Život je kreslenie bez gumy.“-Albert Einstein
Chyby nikdy nezmiznú no môžeš ich napraviť.
Jé, ta je velmi zajímavá Vidím vliv Utakaty, což je i trochu očekávatelné, zatímco na pohlaví a barevnou kombinaci pleti a vlasů koukám velmi překvapeně Přijde mi, že někteří z předchozích démonů se ti technicky vzato i s pozadím povedli lépe, ale tato Saikenka je originální, má svůj styl a moc pěkně se tváří Díky za přidání!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Čo sa týka spracovania tak určite sú na tom lepšie predchádzajúci démoni.( stále sa mi najviac páči Matatabi a kokuo ).
Úprimne, na začiatku som jej chcela dať bielu pokožku, ale veľmi splývala s vlasmi. (som rada že som nakoniec zvolila tmavšiu pokožku)
Ďakujem za koment.
„Nedôveruj ľuďom, ktorí ti hovoria o tajomstvách iných ľudí.“-Daniel Howell
„Život je kreslenie bez gumy.“-Albert Einstein
Chyby nikdy nezmiznú no môžeš ich napraviť.