manga_preview
Boruto TBV 13

Malá velká letní výzva! 070

Malá velká letní výzva! 070

69
70
71

Uf! Laughing out loud
No... Co říci úvodem? Jestli jsem si minule říkala, že jsem to krapet přepískla, tak teď to vím jistě! Laughing out loud Kéž to dává smysl i někomu jinému než mně…! Angel
Předně promiňte to nedodržení termínu a množství stránek - a jak na to teď tak koukám, tak i ten drobný text při nezvětšené verzi. Hehe... Vážně jsem to chtěla zkrátit, jenže všechny scény mi prostě připadaly příliš důležité. Angel A stejně když se na to dívám teď zpětně, přijde mi, že jsem příběh vlastně smysluplně posunula tak akorát v tom směru, že se Akio převlékl (no, smysluplně... jen si žehlím vlastní záležitost, jíž jsem se dopustila na 31. straně, že?). Ja to nebyl A to jsem měla ze začátku v plánu svou část věnovat výhradně Tsuki, která pro sebe poslední dobou moc prostoru neměla - ale nakonec si to pro sebe zase celé zabral Akio… Měla jsem to tušit.
Mno, předávám štafetu, vážení. Cori, či kdokoli, kdo se věci nyní ujme, přeji hodně zdaru. Mrk Snad alespoň pomůže, že Akio je podle všeho první, kdo se takto vzepřel svému osudu, tudíž nikdo doopravdy netuší, co všechno se odteď může a nemůže stát… Eye-wink

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 8

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Čt, 2020-02-06 12:50 | Ninja už: 1830 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Pridávam sa k ostatným, bolo to perfektné, ako posun v príbehu tak krásna kresba Úpa boží!!! (vážne obdivujem s akou ,,ľahkosťou,, dokážeš všetko nakresliť Smiling ). Inak som skutočne rada že si nič nevynechala, tak dobre sa mi komiks už dlho nečítal Laughing out loud. Keby som nevedela koľko driny je za tým všetkým tak ty napíšem - Škoda že si toho nepridala viacej ^-^.

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Čt, 2020-02-06 14:24 | Ninja už: 5092 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Kdybys viděla, jak se s tím mnohdy morduju, tak o lehkosti pomlčíš. Laughing out loud Jaj, díky! Kiss!

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Čt, 2020-02-06 08:14 | Ninja už: 4372 dní, Příspěvků: 2098 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Žádné zkracování, to bylo naprosto super. Četla jsem to jedním dechem :3 Super myšlenka celé situace a vysvětlení. Je pravda, že nám stále ještě něco do skládačky chybí, ale co když Akia obětují a zvedne se u toho silná vlna energie, která kolemstojícím přivodí mdloby nebo aspoň u těch slabších. takže Hidan odpadne a vůdce mu pak řekne, že jsou ti dva mrtví a že už ten bordel po obřadu uklidili. Nicméně se mi líbí ta kočka. Jezuz, je tak roztomilá, cicuška jedna malá :3 Jsem teď úplně na trní, jak to bude pokračovat, ale to si asi chvíli počkáme, než na to někdo naváže a taky jakým směrem se bude ubírat.

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Čt, 2020-02-06 14:23 | Ninja už: 5092 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Inu, stát se může cokoli. Smiling
Áno, Tsukiko už mi též velice chyběla. Laughing out loud Děkuji! Kiss!

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Čt, 2020-02-06 01:12 | Ninja už: 2812 dní, Příspěvků: 1376 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Shi-chan, jsi neskutečně dobrá a já jenom doufám (pokud se tak už nestalo), že jednoho dne sebereš dostatek odvahy a inspirace a nakreslíš něco vlastního a pak budeš natolik laskavá, že se o to podělíš. Laughing out loud Připadně to půjdu s radostí shánět za pulty v knihkupectvích. Laughing out loud
Zírám jako blázen, jak se ti to všechno podařilo za ten týden vytvořit. Strašně, strašně moc mě to bavilo číst. Umíš naprosto parádně komiksově vyprávět. Úpa boží!!!
Kdybych měla být fakt zlá, tak řeknu, že mi ta snaha všechno propojit a vysvětlit někdy přijde trochu násilná (ale to je hodně dáno tím, že o tom pořád diskutujeme a pak se na to koukám jinak) a že Akio nám poněkud směřuje do sféry vyvolených, dokonalých, osudem stíhaných, vnitřně rozervaných hrdinských klišé. Laughing out loud Ale tohle jsou věci, kterých bych si všímala u normální mangy, a sem požadavky tohohle typu nepatří. Smiling (Nehledě na to, že mám pro tahle vnitřně rozervaná hrdinská klišé slabost. Laughing out loud)
Jsem nesmírně ráda, že jsi nic nezkracovala, protože jsem se do těch deseti stránek naprosto zažrala a naopak bych ještě uvítala další. Laughing out loud

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Čt, 2020-02-06 14:27 | Ninja už: 5092 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Budu se snažit. Byl by to splněný sen… >///<
Jsem moc ráda, že bavilo a děkuju! Komentáře jako tyhle mi šíleně dodávají chuť do dalšího kreslení! Kiss!
Díky moc za připomínku. Potřebovala jsem nějak zařídit, abyste měli možnost sledovat mé myšlenkové pochody a pochopit, co tím vším vlastně myslím a upřímně, takhle si to utřídit hodně pomohlo i mě. Laughing out loud Cenou za to je holt hromada vysvětlovacího textu. Ups~ Angel
No, Akio je možná vyvolený v tom smyslu, že byl předurčen stát se vůdcem – na druhou stranu je jen dalším v řadě, další osobou, co má pouze vést ostatní po Jashinově cestě. A dokonalý? Vždyť je ochoten obětovat všechny ostatní (s výjimkou Kary, Hidana a Tsuki), jen aby dosáhl svého. Laughing out loud Jasně, dělá to právě pro ně, jeho ideály skoncovat s „kultem“ jsou v jádru dobré, nechce další nevinné oběti, to vše i za cenu toho, že se sám ocitne v ohrožení, pokud se proti němu postaví samotný Jashin. Na druhou stranu mi ale připadá, že to z velké části dělá sám pro sebe, neboť nechce stát v čele jashinistů, nechce se změnit v jednoho z nich, což je z jeho strany slabost (možná proto se Rikuo tak zlobil, když Akio odhalil, co chystá?).
Snad proto si Akio nepřipouští ani umírněnější možnost pokusit se o nějakou tu reformu zevnitř, jak jsi sama navrhovala, a raději jde jistější, ač poněkud drastičtější cestou. Já si říkala, že tímhle se tak trochu dostává do role hrdiny, co se zvolna mění v zápornou postavu – protože za předpokladu, že by jeho plán vyšel, všichni „jashinisté“ by byli zatraceni – a přitom jsou to v jádru lidé jako ostatní, pro něž je sice „jashinismus“ životní cestou, ale jistě to nejsou jen ploché postavy bez špetky citu a vlastního uvažování.
V přítomnosti, kdy jeskyni navštíví Akatsuki, mi přijde, že se Akio vysloveně snaží chovat jako ten špatný – skrývá se za úsměvem a utahuje si z ostatních, neřekne, co si opravdu myslí a jaké má úmysly a zcela očividně se Akatsuki snaží využít k nějakému svému cíli. Řekla bych, že část toho všeho je jen přetvářkou, na druhou stranu mi přijde nepravděpodobné, že by při své povaze neměl výčitky z toho, co provedl (když už ne kvůli ostatním jashinistům, pak alespoň kvůli Hidanovi, kterého tímto v podstatě také o všechno připravil) a že by ho přinejmenším to, kolik obětí už kvůli němu přišlo o život, v jistém smyslu nepoznamenalo. Koneckonců už teď, když konfrontoval jashinisty, aby odvedl pryč Karu, sklouzl k násilné povaze, kterou zatím neukázal...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-02-05 22:35 | Ninja už: 4037 dní, Příspěvků: 7472 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Hu. Jsi ďábel Jawdropping!, jak to, proboha, stíháš?
Myslím, že je to úžasný! Kresbou i dějem, u kterýho jsem taky skoro nedýchala napětím - obsahovým, ale i očekáváním, jak si s tím poradíš dál. Já bych rozhodně nasekala milion chyb! Při té vaší poslední debatě jsem normálně z vás dostala strach Laughing out loud. Jak jste zapálené, a jak to řešíte do úplných podrobností, vlastně mi došlo, že vůbec neuvažuju jako vy, že to beru stále mnohem víc vizuálně, než obsahově. Nedokážu proto říct konkrétně, co mi dějově ladí a neladí, stejně jako Cori nedokážu absolutně postihnout detaily. Můžu jen prohlásit, že se to četlo skvěle (až na ty blešky písmenka Laughing out loud), a mám skvělý pocit, že se ti povedlo to všechno skloubit.
Ještě pár měsíců, vážení, vychytat navazování a můžeme směle konkurovat Borutovi Sticking out tongue. Jen mám strach - i když jsem tenhle projekt vymyslela - že nenajdu odvahu se ho ještě zúčastnit, protože bych vám to naprosto jistě s mým přístupem zkazila. Není mi naděleno to, co vám Smiling. Myslím, že vám to jde skvěle, nečekala jsem to, vůbec... Jsi fakt dobrá, vy všechny Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Čt, 2020-02-06 14:31 | Ninja už: 5092 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

No, když mě to chytne, jsem schopná se tomu věnovat kdykoli to jde. Laughing out loud Jeden týden není takový problém to temto udržet (za cenu absence pozadí Laughing out loud), ale dělat to pravidelně… Kaput
Já jak už na to doma koukám přes týden, vidím tam po vizuální stránce tak akorát víc a víc chyb. Laughing out loud No, debaty pomáhají utřídit si myšlenky a třeba právě komentář od Akhary, kde psala, že jí připadá divné, že by Akio najednou vypadal mladší než Hidan, mi v podstatě vnukl celý ten nápad s tím „vyvoleným, nestárnoucím vůdcem“. Laughing out loud
Jop, to malé písmo mě mrzí, špatně jsem si to rozvrhla – ale tak při zvětšení to jde přečíst v pořádku, ne? Angel
Boruta nesleduji, takže nemůžu posoudit, ale strašně se mi líbilo, jak někde psala Cori, že jí náš komiks přijde zajímavější než aktuální Boruto. Laughing out loud Laughing out loud
No, před svou poslední částí ses taky bála, abys neudělala nějakou botu, a nakonec se ti pokračování povedlo na výbornou, ne? Eye-wink A vzhledem k tomu, že každý si v duchu vytváří své vlastní představy a možná pokračování, těžko ti může mít kdokoli za zlé, že pokračování pojmeš jinak, než zamýšlel on – vždyť já sama jsem tímhle zcela jistě nabourala představy naprosto všech a v tolika stránkách jistě každý najde část, se kterou není tak úplně spokojen a udělal by jí úplně jinak.
Já si spíš říkala, jestli tvůj problém netkví v tom, že si v oblasti komiksu prostě tolik nevěříš, třeba proto, že s ním nejsi tolik ve styku. Nevím, nakolik je aktuální tvůj profil, ale píšeš v něm, že jsi zatím žádnou mangu nedočetla – což si já naprosto nedovedu představit, mangy miluju a šáhnu po nich častěji než po knížce. Pokud říkáte, že mi komiks jde (za což jsem vám nevýslovně vděčná!), pak je to tedy čistě proto, že se mi dávno dostal pod kůži - snažím se při tvoření komiksu prostě jen předat ty pocity, co sama zažívám, když si nějakou mangu čtu. Celkově mi čtení trvá strašně dlouho, neboť se neustále někde kochám kresbou, dialogem, kompozicí nebo prostě jen rozvržením panelů. Eye-wink

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2020-02-05 21:33 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 1593 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

no ty kráso o.O 10 kvalitních stran za jeden týden, tak bych chtěla umět podat takový výkon Laughing out loud

já tady snad nemám nic vytknout. asi nejvíce se mi líbí, jakým směrem ses vydala s celkovým systémem, který v kultu funguje, včetně Akiova nestárnutí. netuším o jakou záležitost se mělo jednat na 31. stránce. oblečení? já osobně musím říct, že jakýchkoliv nestrovnalostí po grafické stránce si prostě nejsem schopná všimnout... Kaput ani kosy posledně Laughing out loud taky myslím, že si udělala dobře, že jsi žádnou scénu nevyhodila, všechny jsou důležité, ať už z hlediska přehlednosti děje, tak budování dalšího pokračování.

nebudu přehánět, když řeknu, že těhle deset stran jsem četla se zatajeným dechem, a vůbec bych se nezlobila, kdyby jich bylo třeba 20 Laughing out loud nemusíš se obávat, všechno je srozumitelné Smiling spíš se bojím toho, že pokračuju ve chvíli, kdy je to nejvíce napjaté, laťka je v nebeských výšinách a moje schopnosti tvorby zajímavého příběhu značně... neexistující Laughing out loud

k diskuzi: líbí se mi nápad, že si někdo pohraje s jeho myšlenkama. už bych měla i nápad kdo... Kakashi YES problém s Tsukiko je trochu zrádnější, ale napadlo mě, že jenom ze sebe dělá hloupou a má své vlastní úmysly, které nemusí být nutně totožné s Akiovými. ale asi bude trošku těžší to zakomponovat do děje... projížděla jsem si celou výzvu a nikde není nic, co by však vysloveně popíralo tuto možnost. tak jako tak zatím nebyl nijak naťuknut její původ, role v sektě aj., tak tady bych řekla že se dá trochu více vymýšlet...

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Čt, 2020-02-06 13:19 | Ninja už: 5092 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Díky! Laughing out loud
Jop, jde tu košili, co se na 31. stránce objevila ve flashbacku. Netuším, kolik lidí si toho všimlo, ale vrtalo mi to hlavou od začátku Nikyna flashbacku a asi jsem nebyla jediná, Nol to u své části taky zmínila. Tak jsem se to pokusila nějak vyžehlit (výměnou za to, že teď Akio působí sentimentálně Laughing out loud).
No, svou částí do toho zase vložíš jinou atmosféru, jiný pohled na věc a právě to dělá tenhle komiks takovou zábavou. Laughing out loud Tak si říkám, že musíš dost koukat, co se s Akiem celou dobu děje. Laughing out loud Vytvořila jsi nám takovou krásnou postavu a od té chvíle jsi vůbec neměla prostor se mu věnovat. Laughing out loud Těším se, jak to dál pojmeš. Eye-wink Mně se tvá poslední část moc líbila a musím přiznat, že to byla právě ona, co mě vtáhlo do děje (že by to bylo právě tím, že se zjevil Akio?). Laughing out loud
Ohledně kočičky s tebou souhlasím. Přijde mi, že i ona hodně skrývá a jen malou část svých myšlenek dává najevo – v tom je možná hodně podobná Akiovi. Stránkou 66 jsem proto chtěla naznačit, že v příběhu není jen jako roztomilý doplněk, ale že i ona aktuální situaci nějak vnímá a že podobně jako Akio chce bez ohledu na cokoli ochránit osoby, které jsou jí drahé – což je v jejím případě podle všeho právě Akio… Eye-wink

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, St, 2020-02-05 19:15 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Miluju tě!

Dech beroucí, poutavý a konečně bez zatajování čertovským šeptem, stylem. ukousnu větu a on to někdo dokončí.

Jsem moooc zvědavá, kdo bude pokračovat a jakými nápady bude hýřit, tohle vypadá na akci! Mega akci!

Já se na tu akci těším!

A Shi-chan, je to DOKONALÝ!

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Čt, 2020-02-06 13:15 | Ninja už: 5092 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

No jo, říkala jsem si, že aby se příběh mohl někam posunout (zvláště pak v přítomnosti), je třeba některé věci říct na plno, i za cenu, že se na mě budete zlobit, že bořím vaše vlastní představy. Hehe...
Nesvedu vyjádřit, jak mě tvá reakce těší! Kiss!