manga_preview
Boruto TBV 08

Ano už zase Kara!


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2020-02-01 19:33 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Je krásně něžňounká jako většina postav od tebe Smiling Stejně jako Noledce se mi líbí ten „kožíšek“ na její hlavě, taky má nádherné oči a rty. Jenom mi přijde, že na to, jak je na tmavém pozadí a jak jsou vystínované třeba její oči, by to chtělo přidat tmavší stíny do ucha, vzadu na krk nebo pod dolní čelist. Taky působí zvláštně ta linka mezi obličejem/krkem a vlasy, protože jiné části obrázku obrysové linie nemají a jsou vykreslené pouze přechodem barev a stínů, a „přirozeně“ tam linka nevzniká, jako třeba mezi rty. Ale jinak paráda, já bych takovou hlavu nezvládla, takže tleskám.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2020-01-31 00:53 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Vždycky mě překvapí ty žluté oči. Vlastně si ji asi nedokážu vybavit, jak je v mé představě přesně "barevná", jen ty šedobílé vlasy Smiling. Zajímavý počin, líbí se mi ten kožíšek, co jí roste po ostříhání, působí to chlupatě a měkce, skoro spíš jako angoráček. Ten opravdový kožich na ramenou je super, taky bych takový chtěla. Mno, jinak maličko víc by to chtělo tam dostat ještě ženskosti, vypadá (možná díky tomu širokému obočí ?) jako chlapec. A ještě jedna drobná chybka, co mě upoutala z výtvarného hlediska - pusu by to chtělo posunout malinko do prava. Když si promítneš, kde je středová osa tváře, tak střed pusy ti trošku ujel doleva. Ale dobrá práce, ten tvar pusy je nádherný a celkově - já bych to takhle na PC nezvládla.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE