manga_preview
Boruto TBV 08

Zaseknutý v minulosti

Zaseknutý v minulosti

Ahoj. Kedže boli sviatky a ja som mal nezvyčajne veľa času..tak som ho trávil kreslením. A ked som videl koľko komixov sa tu v poslednej dobe pridávalo..tak som si povedal, že to tiež vyskúšam. Zároveň som chcel zistiť..či na to mám.
No..Ja viem, že asi to má strašne veľa chýb. Hlavne čo sa týka tieňovania..a anatómie. No lepšie som to urobiť nevedel. Taktiež to nie je veľmi dlhé a nie je tam takmer žiadny text. Pôvodne tam nemalo byť ani slovo. Taktiež som sa rozhodol nepoužiť bubliny na text..pretože sa mi proste nepáčia. Snáď nevadí. No a rámčeky..som urobil..dosť tenké. Ale Takto sa mi páčia..i tak ich takmer nie je vidieť Laughing out loud Pamätal som si ešte z čias, ked som bol v manga-týme. A Elensar mi radil ako na rámčeky Smiling No..aj výber farieb...je u mňa nezvyčajný. No bol to strašný boj vyfarbiť. A nech som sa snažil ako som chcel..farebné sa mi to vôbec nepáčilo. A tým, že som to urobil čiernobiele..to dostalo úplne inú atmosféru. Je to trošku iné..než ste u mňa zvyknutý no. Čo sa týka myšlienky..myslím, že obrázok samotný a aj jeho názov hovorí za všetko. Taktiež som si cez sviatky pozrel väčšinu dielov s Obitom a aj to mi dalo dosť inšpirácie a správne naladenie.
Dúfam, že sa vám môj pokus o komix bude páčiť Smiling
*********
môžete si to aj rozkliknúť...možno sa to bude čítať a prezerať lepšie.

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.9, Hlasů: 9

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, St, 2020-01-08 13:36 | Ninja už: 1671 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Tá atmosféra ktorá vyžaruje z tvojho diela mi pripomenulo komiks Temná vež -a že to je skutočne vydarené dielo hodné prečítania Smiling.
Chválim že si dokázal z 9 obrázkov vytvoriť ucelený príbeh, ktorý...môže aj pokračovať (ak bude čas, chuť- veď vieš Laughing out loud), niekomu sa to môže zdať jednoduché ale je to práve naopak, ešte keď tam je použité minimum textu tak človek musí viacej dbať na postoj, výraz tváre, okolie v ktorom sa postava nachádza Eye-wink. Tienovanie hodnotiť nemôžem, to sama dokonalo neovládam Laughing out loud

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-01-08 04:55 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Souhlasím s Noledkou, že to působí velmi... komiksově Smiling Jako by to nebyla jen fanouškovská jednorázovka, ale stránka z delšího profesionálního příběhu. Moc se mi líbí, jaké sis vybral záběry... na svíčku, na umývání i na to Noledkou zmíněné oblékání. Každý ten obrázek má něco do sebe, sděluje nějakou náladu. A dohromady do sebe krásně zapadají a vytvářejí ucelený obraz Obitovy situace. Až jsem přemýšlela, jestli jsi to sestavil podle své fantazie nebo jsi četl nějaké rady, jak tvořit poutavý komiks?

Na Noledku: V tom zrcadle mi přijde, že se dívá na své mladší já, jako by to symbolizovalo právě tu minulost, z níž se Obitovi uchovaly city.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Pá, 2020-01-10 20:18 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2020-01-16 02:48 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-01-08 02:13 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Musím říct, že tentokrát jsi mě překvapil. A to hodně. Pozitivně. Jednak tou silou myšlenky a obsahu, která bezezbytku ladí s názvem a vyjadřuje vše, co právě prožíváš a cítíš, jednak tím žánrem Shocked. Vůbec jsem netušila, že by tě komiks jako téma mohl tolik oslovit, že by ses nechal takhle zlákat naší výzvou, že bys mohl tak skvěle ztvárnit děj a ...vůbec ta forma je skvělá - nechceš se zapojit do naší výzvy? Zrovna tebe jsem neoslovila z důvodu, že vím, že potřebuješ být s dílem vnitřně naprosto ztotožněný, že by tě asi úplně neoslovil bláznivý příběh započatý někým jiným. Ale kdybys chtěl, byli bychom rádi. Máš to nakreslené s úžasnou vnitřní atmosférou. Myslím, že využití předloh zrovna tady bylo velmi ku prospěchu. Pokud mám zmínit nějaký ten nesoulad, co vidím, tak asi jen v zrcadle na 4 poli by měly podle odrazu na hlavě být vidět i ty dlouhé prameny vlasů (nebo jsem to pochopila špatně a v odrazu je jiná postava?). Zírám a tleskám, je to úžasný. Hrozně moc se mi líbí ten obraz, kde si obléká kabát. Zachycuje to nádherně prchavý okamžik, tak nějak správně komiksový. I Zetsu je parádní Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Pá, 2020-01-10 20:26 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Na Zetsua som celkom hrdý..lebo sa mi podaril hned..a nemusel som sa s ním ani trápiť. Asi šťastie.nikdy som ho nekreslil. No..čo sa tej výzvy týka..povedzme..že už som prijal inú? Laughing out loud no bude to prekvapenie. Ako vieš, ja skoro nikdy nespolupracujem s nikým. Ale povedal som si..že to predsa len vyskúšam. I ked ako hovoríš..mám obavy z toho..že kedže s tým obrázkom nebudem mať veľké prepojenie..tak bude celkom ťažké sa mu venovať s takým odhodlaním. Dúfam..že ma to neprestane niekde v polovici baviť. Ale i tentokrát..ak sa podarí tak to bude niečo nezvyčajné a dosť náročné. Ale uvidíme. Som rád, že sa ti môj výtvor tak pozdáva a vidíš veci ktoré za tým všetkým stoja. Ty si bola pre mňa vždy vzorom čo sa komixov týka. Kreslenia celkovo.

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2020-01-07 03:04 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Má to správnu atmosféru takže splnilo to svoj účel myslím. Takže za mňa výborná robota. Len tak ďalej.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Pá, 2020-01-10 20:27 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Som rád Smiling ďakujem.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2020-01-06 18:20 | Ninja už: 2683 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Tiež pozerám časti s Obitom a som rada, že si si ho vybral ako predlohu, lebo jesto o ňom mooooc čo premýšľať (ja som si ho obľúbila) Smiling Trošku si nás vniesol do jeho intimity a ponechal priestor pre našu predstavivosť. Páči sa mi myšlienka o spoločnosti niekoho Kakashi YES Ty si veľmi skromný a vieme, že tvoríš s veľkým zanietením, mne si ulahodil Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Po, 2020-01-06 18:28 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

To máš pravdu. Kedysi ako mladší..ked som to anime sledoval..som sa nad tým veľmi nezamýšľal. No, prezrel som si to znovu a mnoho vecí ktoré povedal sa ma dotkli a prinútili ma zamyslieť sa. Zaujímalo by ma ale tiež, čo myslíš..tým skromný Laughing out loud No som rád, že sa môj výtvor páči Smiling Ďakujem ti.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2020-01-06 20:15 | Ninja už: 2683 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Narážala som na tých strašne veľa chýb Mrk

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Po, 2020-01-06 20:30 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

tak ono..ja som amatér. Nechodil som na umeleckú školu ani som si nikdy neštudoval..tieňovanie Laughing out loud Tieňovanie je závislé od zdroja svetla a ja môžem len hádať a dúfať..že ten tieň dávam tam kde asi má byť. A popravde..skoro vždy som dal tieň proste tam, kde by sa mi páčil aby bol..než tam kde by skutočne mal byť Laughing out loud a anatómia o tej ani nehovorím nič radšej Laughing out loud použil som veľa..veľa predlôh..

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2020-12-25 20:43 | Ninja už: 2683 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

suiken, plním misiu a nefunguje ti odkaz na FC noleda Sad Ja už som fakt lapač tých nefunkčných odkazov, však som Akamaru na stope Laughing out loud

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Po, 2021-01-11 10:35 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

ja o tom viem už pár rokov..ale som lenivý to napraviť Laughing out loud

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2021-01-11 16:01 | Ninja už: 2683 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Tak sa Srdénko odleniv, nech naša noled netrčí v bohvieakej virtuálnej dimenzii, lebo veľa komentuješ a kreslíš obrázky, ktoré si každý všimne a sú tu aj zvedaví ľudkovia, tak nech si poštudujú, a tiež tie FC dajako zamrzli, je tu veľa nových, tak aby vedeli, že aj také dačo u nás existuje Mrk

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2021-01-11 19:56 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

No to teda Laughing out loud! Trčím tu ve virtuální dimenzi, heh, a žádní noví fanoušci na obzoru Laughing out loud Laughing out loud!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Po, 2021-01-11 23:58 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

dúfam, že si sa už vrátila do našej dimenzie, odkaz opravený Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Út, 2021-01-12 01:10 | Ninja už: 3615 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Jo Smiling mě funguje Smiling

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Po, 2021-01-11 20:53 | Ninja už: 3615 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2021-01-12 01:26 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Suiken je rád. Že jsi rád, suikene? A protože odpovědná za spam jsem tu asi já Cool, tak můžeme vesele spamovat Ja to nebyl.
Hele, můj FC je stejně spíš místo, které využívám k různým oznámením a dotazům já, než že by se tam zuřivě kdy diskutovalo o mně beze mně Laughing out loud. (Nicméně moc děkuju za opravu odkazu, suikene! Smiling)

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Út, 2021-01-12 16:49 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak mne je to jedno Laughing out loud Len Nech ta niekto neobvyni zo zneužívania právomoci Laughing out loud

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2021-01-11 23:22 | Ninja už: 2683 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Út, 2021-01-12 01:10 | Ninja už: 3615 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2021-01-12 15:36 | Ninja už: 2683 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, St, 2021-01-13 21:47 | Ninja už: 3615 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA