manga_preview
Boruto TBV 08

Tomu stromu už není pomoci

Tomu stromu už není pomoci

Hurá, mám zase volnou první stránku akvarelového bloku Smiling Dokončeno zhruba rok a čtvrt po prvním náčrtku a minimálně půl roku po začátku vybarvování Laughing out loud

Na obrázku je Chorošimaru (pro Slováky - choroš=trúdnik). Jak tato záhadná bytost vypadá, nikdo přesně neví. Corisan si ho představuje takto: Mýtus potvrzen! Bájný Choročimaru konečně zachycen na fotografii!

a Ivanitko takto: Téma č.2 Podivuhodná zahrádka (Chorošimaru),

mně spíše přijde, že je to takový stromový parazit - nenápadně infikuje strom, skrytě skrze něj prorůstá svým myceliem a vysává z něj živiny. A až na závěr vystrčí svoje slizké hlavy.

Věnováno Corisan, neboť nápad vznikl u ní.

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.9, Hlasů: 8

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2020-01-09 17:55 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Díky za komentáře i Noledce, Rahzel a Ivanitko Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Ne, 2020-01-05 16:16 | Ninja už: 4209 dní, Příspěvků: 2118 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Vidět tohle růst někde na stromě, tak vezmu nohy na ramena a utíkám, co mi nohy stačí Laughing out loud Ale super nápad s Chorošimarem.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, So, 2020-01-04 01:10 | Ninja už: 2320 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Krásne, farebné, vypracované do detailu. Pre mňa naj sú stromy, ich "kôra" - štruktúra. Páči sa mi, ako sa Ti podarili.

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Pá, 2020-01-03 22:31 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

parádní nápad! Z lásky
přestože Kishiho Orouš vyznává hady, houby k němu parádně sednou Laughing out loud (a nebo je to možná tím, že Orouše považuji za slizouna první třídy, stejně jako houby všeho druhu Laughing out loud)
a barevné pozadí je jedním slovem mňam Úpa boží!!! jsem ráda, že jsi Chorouše dokončila Smiling
a děkuju za věnování! ^-^

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2020-01-09 17:44 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Moc mě těší, že se ti to líbí, milá Korýšan!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-01-01 23:06 | Ninja už: 3875 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Přesně takhle bych to pojala já, kdybych se do toho pustila, myslím Smiling. Taky mi to slovo evokuje "nákazu". Chudáčci stromy! Choroušci vypadají kouzelně, jako z pohádky!
Zrovna předevčírem jsem byla na houbách a...myslím, že odteď budu každé penízovce sametonohé koukat pod klobouk, jestli tam náhodou nevyplazuje jazyk Choročimaru Laughing out loud.
Moc milé a moc fajn vidět něco po ultradlouhé době i od Tebe Eye-wink.
PS: A je super vidět, jak na to šel každý jinak a jak se ten nahodile plácnutý nápad nakonec okotil Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2020-01-04 16:28 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! aká krása Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Hneď by som si obrázok dala zarámovať a zavesila tak, aby som ho videla, lebo vanie z neho úžasná energia, svetlo a optimizmus Úpa boží!!! Vypiplané sú detailíky, aj po tom machu by som pobehala Jump! Snáď by sa Orocháčove spóry do mňa nenanosili Ehh... jasně... hehe... Tých druhov trúdnikov je ako maku, tuším sú aj jedlé. Sovička (alebo mláďa poštolky?) tam sedí, však Oro prahne po múdrosti, resp. chce všetko vedieť. Naša noleda má pravdu, že nič nenahradí ľudskú ruku Cool Som nadšená a vďaka aj Corisan, dúfam, že FA a vy všetci budete mať plno inšpirácií v novom roku Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2020-01-09 17:49 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Hehe, já už ho sice věnovala Cori, ale pokud by o něj neměla zájem, tak zarámuju a odvezu do Bratislavy. Ten ptáček má být poštolka (samička), používám ji jako podpis, pokud si vzpomenu, a tady se i hodila do prostředí. Lidská ruka je fajn, ale mockrát při malování závidím digitálním tvůrcům možnost zmáčknout Ctrl+Z Laughing out loud Těší mě, že se ti líbí světlo, zrovna s horní polovinou pozadí, kde to světlo prosvítá, jsem i byla spokojená Laughing out loud A díky za komentář!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.