Tak já taky
Už mě taky dostihla karamánie (akiománie možná přijde taky), takže přidávám jednu rychlou Karu jen pro vás.
Tak rychlou, že se mi krapet rozpila a veškeré mé pokusy o opravu už ji jenom zhoršily.
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 12
Už mě taky dostihla karamánie (akiománie možná přijde taky), takže přidávám jednu rychlou Karu jen pro vás.
Tak rychlou, že se mi krapet rozpila a veškeré mé pokusy o opravu už ji jenom zhoršily.
Doufám, že se na mě nebudeš zlobit - nejkrásnější je to pozadí !
Namalovala jsi ji takovou...líbivou. Příště nech od spodu víc místa, hodně to padá. Ale co se výrazu týče - to je žůžo labůžo. Nevím vůbec, co si o téhle postavě mám myslet, každý jí pojímá maličko po svém a odlišně. Tady je to taková šibalka .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Zlobit se nebudu, mně se totiž taky líbí (a nezlobila bych se ani tak). Neurčité, tmavě zelené fleky zřejmě představují vysoce estetický objekt.
Dole i nahoře je místa dost, já jen nikdy nepoznám, jak to oříznout. Tady je ještě problém v tom, že má dost podivně tu ruku a já si hloupě myslela, že to tímhle schovám. Až se dostanu do Prahy, zkusím to opravit.
Horší to bude s tou líbivostí, protože takhle kreslím skoro pořád. Ech, co s tím? Líbivost jako taková mi nevadí, výtvarným uměním se toho dá vyjádřit, evokovat a zachytit mnoho, ale pro to nemám cit ani dovednosti a nevím, jestli má smysl se je snažit možná bezvýsledně hledat na úkor jiných věcí, u kterých jsem si tím smyslem jistá. U mých obrázků mi to chvilkový a záhy zapomenutý "líbí se mi" vlastně úplně stačí. Vím, že pro někoho, kdo chce přemýšlet a prožívat, je to strašně plochý a strašně... málo. Ale já se chci prostě jen... podívat. Rozhodně ale nechci kreslit záměrně podbízivě (ačkoli ten aspekt záměrnosti bych si zase osvojila ráda, o tom žádná). Moc děkuju, že jsi mě upozornila, když sis toho všimla. Tohle asi není věc, která se dá cíleně změnit, ale možná je vážně čas se zamyslet nad tím, co od těch obrázků vlastně chci.
Promiň, rozvádím něco, co jsi tak dost možná ani nemyslela, ale mně to zrovna nějak padlo do noty.
Pro to, jak správně ořezávat, asi bude existovat docela sofistikované pravidlo, nicméně obecně je to o vyváženosti. Pokud přivřeš oči a představíš si postavu jako jeden objekt, který zabírá určitou plochu a pozadí jako druhý, tak by měly být vůči sobě v určité vyváženosti + platí pravidlo, které aplikujeme u paspart - tj. dole prostě opticky vypadá líp, když je víc volného prostoru než nahoře. Pokud umístíš na čistou čtvrtku barevný kruh přesně doprostřed - člověk by řekl, že líp vyvážené to už být ani nemůže. Matematik by měl pravdu, výtvarník ví, že to pak pocitově "padá dolů" a musíme ho posunout o krapet výš. Proto se i u paspart na obrázky dělá dole širší lem než nahoře, všimni si. O kolik víc to má být - to už je dost o citu.
...
O "líbivosti" bychom taky mohli vést dlouhou diskuzi. Já za tím cítím vždy něco, co je nepravdivé, ať už je to snaha udělat postavu ideálně krásnou, nelogičnosti v anatomii, atd., ale hlavní je asi ta cílenost do dělat nepravdivě. Když člověk neumí stínovat a snaží se s nejlepším vědomím a svědomím, tak to může být naivní, ale pořád je v tom poctivá snaha pochopit realitu a je to krásné. Ale pokud se mu od začátku líbí, že to dělá špatně a nejde do hloubky, nepátrá po logice věcí a po příčinách a následcích - no tak to je kýčař jak vyšitý. V tomto duchu je celé anime dost nepoctivé a prvoplánově líbivé, takže v poho - pláču na špatném hrobě, i já to tu mám všechno veskrze "líbivé" . V tom tvém díle je krásná zvolená ruční technika (včetně esteticky přijatelných zelených fleků), i výraz a celkově to je "líbivé" jenom trošičku .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Na mě taky nijak záludně nepůsobí, spíš tajemně, možná i trochu hravě. Když vezmu v potaz poslední flashbacky, co k výzvě kreslila Mariko, přijde mi Kara na tomhle obrázku jako jakási klíčová postava, co zná všechny odpovědi na cosi, co se v minulosti událo. Vůbec má moc hezký a zajímavý výraz. ^ ^
Zpracování super – když si prohlédnu nejnovější obrázky, kde se Kara hodně objevuje, vypadá to vážně dobře, jak jí každý pojme po svém a propůjčí jí osobitý nádech. Ve tvém provedení má vůbec zvláštní, nový šmrnc. A rozmatlané pozadí se náhodou hodí, dohromady to vypadá moc dobře.
V nějaký takový výraz jsem doufala, takže jsi mě nesmírně potěšila, děkuju! Maričiny flashbacky byly vůbec parádní, měla bych dohnat komentování...
Že? Taky se mi ta různá pojetí líbí. A přijde mi, že jsou si dokonce o něco podobnější než Akio.
No... rozmatlané pozadí nebyl ten problém, nýbrž jeho příčina. Díkybohu za nekvalitní papír, co vůbec nesaje, a klonovací razítko - Kara se zeleným flekem přes půl obličeje by mě jinak strašila ve snech ještě za týden.
Prevedenie je fantastické pekne si sa z celou kresbou vyhrala, chválim
Děkuju moc.
Úplně mi hraje v hlavě písnička Can you keep a secret?, ale to asi dělá to její gesto a pořád musím obdivovat ty její kadeře
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Děkuji.
Ta písnička se k tomu gestu podle názvu velice hodí.
Působí na mě ještě záludněji, než ta Shi-chanina. Taková sladká tvářička navenek, ale je to jen maska, za níž se skrývá chladně vypočítavý mozek Každopádně mě však nadchávají její krásně stylizované vlasy i oči.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Děkuju.
Taky jsem ji nekreslila se záměrem, aby působila záludně. Spíš trochu krypticky, nepředvídatelně a trochu jako "troufneš si?". Prostě chlípná čarodějnice.
Ale má takový ambivalentní výraz i gesto, v důsledku čehož tam vzniká spousta prostoru pro projekci. Klub amatérských psychologů by měl jistě radost.
Na mě tady záludně zase nepůsobí ale ten popis je naprosto přesný tomu, jak jsem si ji představovala (no co pořád pochází z rodiny zabijáků ), ale jak se na to tak koukám, tak tohle jde lépe všem ostatním než mně
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Ale kdeže,
tvoje dětská Kara je naprosto perfektní a dospělá jakbysmet - od první chvíle působí strašně tajemně a nebezpečně, ale zároveň v ní pořád prosvítá ta bezelstná, zvědavá dětská verze s pevnýma morálníma zásadama. Moc pěknou postavu jsi vymyslela.
Jsem sama zvědavá, co se jim to s Akiem stalo.
No vidíš, a mně je zase sympatická ta tvoje dětská Taková čistá duše, hravá, se smyslem pro spravedlnost. I když kdo ví... možná právě zranění, která v dětství kvůli tomu smyslu pro spravedlnost utrpěla, ji naučila přetvářce a záludnosti. Jo, zajímavá postava je to
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
no to věřím ale kdo říká, že to v ní pořad není
a neříkala bych, že je zaludná (protože konání takové postavy, bývá většinou ta cílem někomu oblížit, což se mi moc nesedí ) , spíš bych řekla, že nepředvídatelná (manipulace a předtvárka nemusí být jen v negativním slova smyslu v jistém smyslu to děláme všichni)
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
úžasná - že ona hráva na klavír?
Edit: páči sa mi "pozadie" pripomína mi ilustrácie do detských knižiek.
Má dlouhé prstíky, že? Děkuji!