Ó, velký Jashine...
A jsem tu zas!
Páč když dostanu nápad, tak jedu a že jich mám poslední dobou hooooodně.
Tak tady je další Neji (awww, konečně se mi povedl dodělat na zátah - ten nápad). Tak si ho užijte, bacha na to, co si přejete(čitelný a velký formát) a já jdu na pohovor - držte pěsti (to je štěstí)...
Nápad vzešel z věčné debaty na DC o tom, co sakra dělám týmu, který produkuje fanmangu s Hidanem (vím, že s tím furt otravuju)... A tak je hvězdné nebe v tom mém pokusu zmíněno. Laťka je nechutně vysoko, jak kresbou, tak příběhem, že se doslova bojím zapojit - do budoucna...
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 7
To je hodně dobrý to s tím prohlížením obrázku, kdo co na Konoze namaloval mám úplně stejně. Výborný nápad
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Týjo, hned tři vtipné pointy v jednom. A nakreslené je to taky hezky, nejvíc se mi líbí tvoje maličkost na 2. a 3. políčku. Doufám, že pohovor dopadl dobře, i když jsem ty pěsti držela jen cca pět vteřin po prvním shlédnutí obrázku.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Já se budu červenat asi. Díky.
Jinak i těch pár vteřin stačilo. Jsem nový soustružník
Tak tohle je boží! Dokonale jsi vyjádřila mé každodenní pocity.
Dokonale? Neříkej mi, že se TY cítíš jako mazlal a patlal - jsi vtipná
Hehehehe , superné to je! Ty jsi gejzír nápadů a neutuchající energie! Nepokrytě závidím. Krásné, milé a vtipné, tak jsem se už dlouho v tramvaji nepobavila ...
PS: Je spolu seznam. Když se oba líbí tobě, zaručeně si budou rozumět .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Díky!
Jak moc jsi se smála?
Já jen jestli jsem tu radost skrz tebe šířila i na ostatní v té šalině
Jsem hyperaktivní, když nedělám co mám
Neverím, že Ťa to odradí. A to je dobre. Sršíš nápadmi
To neodradí, páč mě to baví, Noleda se trefila, se mám kde vyřádit. Muehehe.
...ale je to děsně roztomilý.
No jo, ale co teď s ním? Starej by mi ho nejspíš neschválil