manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Obelix

Naruto a Obelix

12 úkolů pro Asterixe - https://www.csfd.cz/film/102874-12-ukolu-pro-asterixe/prehled/

Dal jsem dohromady tyhle dvě postavy, protože by mě zajímalo, kdo sní dřív ramen.

Výsledek

++++++----
Skóre: 6.0, Hlasů: 1

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2019-09-06 16:29 | Ninja už: 4207 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Omlouvám se, teď jsem měla pár dní šrumec, tak jsem obrázek jen letmo zaregistovala a neohodnotila.
Děkuji Orihalcon a Rahzel za komentáře, protože to samé bych napsala i já. Pokud tě napadlo propojit tyto dva kvůli otázce, kdo z nich sní rychlejí rámen, bylo by lepší je posadit k rámenu. Stejně jako koncept, i pozadí je jaksi minimalistické - řekla bych, že i lidi, co kreslili komiks, si s ním vyhráli více. Postavy samotné se mi líbí, nakreslené jsou pěkně, jen je škoda, že tam jen tak bezúčelně stojí a ani si sebe navzájem nevšímají.

Prozatím tedy ještě neuznávám, zkus obrázek nějak vylepšit. Když je nebe jen světle vybarvené, daly by se jim k hlavám třeba udělat bubliny, jak myslí na rámen a pak bude tvůj záměr jasnější. Nebo se dá přidat pár detailů do pozadí. A v případě, že se ti obrázek nahraje na stojačku, dá se otočit i tu na Konoze. Potom uznám.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Út, 2019-09-03 14:14 | Ninja už: 2343 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Najprv som sa začudovala, lebo som zle prečítala názov, že obelisk Hehe... a ono je to slávny galský bojovník.
Myslím, že nápad je to dobrý a hlavne zaujímavá tvoja pohnútka, ale prečo si ich potom neposadil za ramen? Takto to s tvojou otázkou vôbec nesúvisí a odpoveď sa ani nedozvieme.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Út, 2019-09-03 10:02 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Já ti nevím, ale nebylo by lepší ten obrázek otočit? A taky by nebylo na škodu se trochu víc rozepsat. Nemám tušení o co v tom obrázku jde - i když - možná je to tím, že je "na bok"