isobu
Po dvoch dňoch opravovania anatómie a lineartu je malí Isobu na svete.
Pôvodne mal mať viacej brnenia, ale nesedelo mi tam.
Dúfam že sa Isobu bude páčiť a za každý komentár budem rada.
Výsledek
Skóre: 9.8, Hlasů: 6
Po dvoch dňoch opravovania anatómie a lineartu je malí Isobu na svete.
Pôvodne mal mať viacej brnenia, ale nesedelo mi tam.
Dúfam že sa Isobu bude páčiť a za každý komentár budem rada.
Přijde mi možná spíše zamyšlený než znuděný. Něco jako: „Proč se muselo stát zrovna mně, že jsem démonická želva?“ Každopádně mi jeho výraz přijde povedený. I když jsi rozpohybovala obličej i předchozím „démonům“, tak u tohoto mě zaujal nejvíce, nejvíce z něj cítím jeho rozpoložení a snad i povahu.
Stejně jako na Rahzel to i na mě působí jako zimní obrázek - kromě světlého listí a trávy ten dojem podporují i šmouhy přes obrázek. Jako kdybychom se na něj dívali přes zamlžené okno.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Mne sa to páči Mne sa práve ten výraz páči. Dáva tomu charakter Cením tieňovanie a pozadie. Lepšie jednoduché pozadie, ako žiadne Čo predloha? bolo to bez predlohy?
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ďakujem.
Kreslila som to bez predlohy, čo som potom olutovala.
Nabudúce si nejakú už zaženiem.
„Nedôveruj ľuďom, ktorí ti hovoria o tajomstvách iných ľudí.“-Daniel Howell
„Život je kreslenie bez gumy.“-Albert Einstein
Chyby nikdy nezmiznú no môžeš ich napraviť.
Ono nie je na tom nič zlé, kresliť bez predlohy Práveže je to takto tvôj originál a to je super. No ak sa chceš zlepšiť tak je dobré trénovať kreslením podľa predlohy. Alebo aspoň si pomôcť tým..že si nájdeš obrázky tých postáv..a popri kreslení sa sem tam pozrieš..ako vyzerali vlasy..oči. Predsa len, z hlavy kresliť tie postavy nie je ľachké...
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Má taký znudený výraz - bol to zámer? Neprišiel mi povahovo taký.
Anatómiu až tak posúdiť neviem, ale na prvý pohľad mi tam nič neprekáža.
Veľmi sa mi páčia chvosty a tie modré lístočky na stromoch - ako keby zamrzli.
Ten výraz som zámerne tak urobila, pretože pri prvom predstavení Isobuho som mala z neho dojem že sa nezaujíma o okolitý svet.
„Nedôveruj ľuďom, ktorí ti hovoria o tajomstvách iných ľudí.“-Daniel Howell
„Život je kreslenie bez gumy.“-Albert Einstein
Chyby nikdy nezmiznú no môžeš ich napraviť.