CINK! Zoraniz
Vložil Hromis, Pá, 2019-02-22 12:52 | Ninja už: 3984 dní, Příspěvků: 489 | Autor je: Moderátor
S přáním všeho nejlepšího, pro další únorovou oslavenkyni z naší skvělé malůvkářské party, posílám i tobě Zorko, jednu vlastní cinknutou kartu.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 8
Zorka je tu vážně roztomilá s tou bradičkou A policejní velitelství za ní vypadá jako domeček pro panenky, což myslím jedině pozitivně Pardon, Zorro, tobě jsem k narozeninám nepopřála, takže aspoň zpětně - nechť se tě v dalším roce drží zdraví a dobrá nálada, nechť se v životních rozhodnutích trefuješ stejně dobře jako v pexese a nechť jsi stále tak dobrým člověkem, jak tě známe.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ty postavy ti začínají až nebezpečně jít !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Nejít na naše příjemné, skoro až rodinné srazy je vždyckyvá škoda!
Tohle jsou všechno v podstatě jejich reálie, takže tobě bych Ivčo napasoval nejspíš něco nepublikovatelnýho, i když si stejně pořád myslím, že jinak jsi docela normální.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Já jsem normální, ty sis myslel něco jiného?
No je pravda, že oproti normálnějším lidem mám specifické koníčky, jinak na mě není nic závadného.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Ted mě začíná mrzet, že jsem na tom srazu nebyla. By mě zajímalo, kdybych dostala nějakou kartu, co by měla za schopnost
Obě karty jsou naprosto skvělé, Hromisi fakt se vytáhl, že jsi hru napasoval na moje kolegyně a ještě jsi je tak hezky ztvárnil.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show