Pojďme si zahrát... CINK!
Tak, naše milá Mariko! Díky ti, a v oplátku ti i já přeju všecko nejlepší k narozeninám a posílám drobnou pozornost.
Takovou divokou výzvu sis na nás chtěla připravit... Já na pokračování v načatém komiksu nemám teď kapacity ale třeba naváže Cori. Nicméně BANG! a jeho úspěch byl silné lákadlo, tu máš tedy svého "žolíka"!
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 11
kéž by tak byl celý set takových krásných karet ke hraní...
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
To je krásné Mariko si je tu i docela podobná A nemohu neobdivovat, kolik nápadů se ti povedlo nacpat do jediné kartičky!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Je si trochu podobná? To jsem rád, s tím, jak mi lidi nejdou a nepůjdou.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Netuším, co je to za hru, ale podle obrázku soudím, že jste si ji užili . Krásné krásné...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Hele Noledko, tohle je natuty nova karta ke hre Bang! Zrovna nedavno sem ji hrala s partou na horach a je to celkem fajne. Jeden se u toho radsky zapoti, aby nepadl hned po dvou-trech kolech. Ne, je to zabava a dost se u toho nasmejes. Zkus to a uvidis.
"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"
Moc ti děkuji Vypadá to naprostě pohádkově
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA