manga_preview
Boruto TBV 09

Dospělý Boruto

Dospělý Boruto

Dospělý Boruto z ukázky v Boruto #1
Dneska jsem namaloval dospělí ho Boruta, z ukázky kde si Boruto při souboji proti Kawakimu nasazuje čelenku.
Namaloval - Tenkým černým fixem namalováno a vystínováno.

Luke Uzumaki

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.7, Hlasů: 3

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2018-12-19 23:24 | Ninja už: 3887 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Proč ne, i když dávám přednost dílkům, co nejsou podle předlohy. Ale docela se ti tu povedla to grafické zpracování ve vztahu k formátu. To, jak jsi to ořízl - působí to najednou příjemně monumentálně Smiling. Příště bych tě poprosila, abys obrázky zkusil prohnat nějakým programem na úpravu jasu a kontrastu - je to po vyfocení takové nemastně neslaně šedé. Lepší prezentace by tomu určitě přinesla pár bodů navíc Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2018-12-20 01:45 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 5849 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Ještě bych k Noledčinu komentáři dodala, že by bylo potřeba spravit zařazení obrázku na Váš FanArt - Nová generace. Když pojedeš v zařazovacím menu shora, tak hned první složka s názvem Nová generace je to pravé ořechové.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.